Hinco

Rejstracja przyczepy

Polecane posty

astrahxenon    137

Panowie doradźcie do kupienia przyczepa sztywna 4.5t w dowodzie rej d 46A przyczepa ciężarowo rolnicza ale ładowność 3,5t  na tabliczce znamionowej 4t numer ramy i tabliczki taki sam jak w dowodzie jednak na tabliczce typ 707 tabliczka 100% oryginał numery też 100% oryginał bo nie była nigdy malowana ale przyczepa wygląda na d08 a nie na d46 i jak to zgryźć żeby nie było problemów żeby to było legalne diagnosta twierdzi że może dane poprawić na podstawie katalogu its ale to musi i poprawić ją na ciężarową bo taka jest d 46A w katalogu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

A po co to ruszać? Jak ma papiery, tabliczki się zgadzają to po co szukać dziury w całym?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

Jak po co? Z dmc w dowodzie 51ton nie dostanie pozytywnego badania. Ogólnie z masami w dowodzie są głupoty powpisywane diagnosta mówi że niema problemu wyprostuje wszystko według katalogu its ale w katalogu jest ciężarowa a nie rolnicza i chodzi o to jak sprostować masy a zostawić ja rolnicza 

Edytowano przez astrahxenon
Nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

To niech tylko masy zmieni bez ruszania przeznaczenia przyczepy.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

No a o co ja pytam? jak zmienić masy bez ruszania przeznaczenia. Diagnosta twierdzi że jak wskazuję błędne dane musi wskazać poprawne z katalogu its więc tak widnieje jako ciężarowa to i to musiałby zmienić, twierdzi że nie może wskazać błędnych mas a nie wskazać błędnego przeznaczenia 

Edytowano przez astrahxenon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragon0102    23

A co powiecie na taki przypadek: Kupiłem nowa przyczepę w 2012r, jakieś 4dni temu pojechałem na przegląd i okazuje się że w drugim końcu polski jest przyczepą o takim samym VIN. Po kilku tel. okazuje się że oba urzędy maj wszystko w porządku z papierami. Dzisiaj tel od fabryki że to oni popełnili błąd i wybili jeden numer na dwóch przyczepach. Cyrk dobry bo obie przyczepy zarejestrowane i obie do teraz przechodziły przeglądy. Niestety moja tym razem nie przeszła. Co z tym zrobić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

jeden z 2 właścicieli złożyć wniosek o nadanie nowych nr vin ale jak to ustosunkować niewiem chyba pismem z fabryki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragon0102    23
3 minuty temu, astrahxenon napisał:

jeden z 2 właścicieli złożyć wniosek o nadanie nowych nr vin ale jak to ustosunkować niewiem chyba pismem z fabryki 

Fabryka też się zastanawia co z tym zrobić i mam nadzieję że podejdą do sprawy poważnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

Przyczepa d 46 A wlasciel posiada fakturę z skr i stary dowód z wpisem ze wyrejestrowana w starym dowodzie przyczepa transportowa uniwersalna idzie to teraz zarejestrować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

jeśli kwity na niego to oczywiście że tak


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2490
astrahxenon napisał:

Przyczepa d 46 A wlasciel posiada fakturę z skr i stary dowód z wpisem ze wyrejestrowana w starym dowodzie przyczepa transportowa uniwersalna idzie to teraz zarejestrować? 

tak moga urzednicy robic problem bo nie bedzie im sie chcialo szukac w starych rejestrach ale jak cos zloz na sekretariat i nie moga Ci odmowic


astrahxenon napisał:

jeden z 2 właścicieli złożyć wniosek o nadanie nowych nr vin ale jak to ustosunkować niewiem chyba pismem z fabryki 

mysle ze to z urzedu pojdzie i fabryka jak siw przyzala to pokryje wszystkie koszty


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137
14 godzin temu, izydor6280 napisał:

jeśli kwity na niego to oczywiście że tak

No okazało się że odmowa bo D46a nie podlega ponownej rejestracji bo u nich widnieje jako ciężarowa nie rolnicza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia424    5

Dzień dobry                                        1czy przyczepa d732 bez hamulcu przejdzie przegląd ???                             2 kupiłem przyczepę 10 lat temu i jej nieprzejestrowalem . Czy tera uda się ja od nowa zarejestrować  ( dowód umowa wszystko jest ) ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

oczywiście że nie przejdzie przeglądu
bez problemu powinieneś zarejestrować, skoro jest ciągłość umów, no ale kolejny raz powtarzam co WK to inne prawo, więc tam się udaj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2490

@audia424 hamulce muszą być na przeglądzie nie wiem jak w skarbowym czy nie ma kar za opłacenie pcc ale w WK jak masz wszystkie papiery ważny przegląd i OC to nie powinno być problemu tylko nie wiem jak z fundusze czy jak wykupisz Ubezpieczenie czy nie dostaniesz kary albo lepiej wykupić OC w dniu rejestracji to wprowadza ja do CPIKu i może przejdzie taki numer


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1831
42 minuty temu, audia424 napisał:

 1czy przyczepa d732 bez hamulcu przejdzie przegląd ???  

Zależy od stacji :P normalnie nie powinna przejść, ale zajedziesz ciągnikiem nawet bez instalacji pneumatycznej że nie masz gdzie podpiąć aby je sprawdzić i przechodzi 9_9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2490

na stacjach mają urządzenia do sprawdzenia hamulcow w przyczepie mają kompresor z zaworami na wyposażeniu stacji

  • Like 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
21 minut temu, Roki212 napisał:

Zależy od stacji :P normalnie nie powinna przejść, ale zajedziesz ciągnikiem nawet bez instalacji pneumatycznej że nie masz gdzie podpiąć aby je sprawdzić i przechodzi 9_9

Przecież tak nie możesz jeździć po drogach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1831

Dużo rzeczy niby nie można, ale jak się okazuje jednak można i nawet to przechodzi 🤷

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Dużo rzeczy niby nie można, ale jak się okazuje jednak można i nawet to przechodzi 🤷

To nie tylko niebezpieczne ale taki diagnosta może uprzejmie donieść Policji co będzie wtedy kosztowne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1831

A co robi taki diagnosta podbijając przegląd jak nie ma się instalacji nawet w ciągniku, więc kto tu na kogo ma donosić. Jeden robi drugiemu pasuje bo zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

To że twój diagnosta to robi a ty opisujesz to w internetach to już inna kwestia. Pokarz mu to co napisałeś tu i zobaczysz czy następnym razem podbije. Druga sprawa to ta że diagności to ludzie i bywają różni, jeśli poczuje przypływ sumienia i obowiązku to nawet brewka mu nie tyknie jak poda ze szczegółami kogo i gdzie mają skontrolować. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1831

A gdzieś ktoś napisał że to mój i o mnie chodzi 🤔 bo jakoś wybiegasz sporo przed szereg. Słyszy się że tak jest to i mam prawo o tym napisać że bywają i takie przypadki. Nie bądźmy już tacy prawilni pod tym względem bo wiadomo jak jest bo są różni diagnosci i dziwnym trafem sporo złomu ma przegląd mimo braku nawet siłowników na osiach więc wiesz. Jak szukałem przyczepy wcześniej sobie do kupienia to brak instalacji elektrycznej, pneumatycznej a o dziwo świeża pieczątka w dowodzie, to niby skąd się ona tam wzięła...

A jeśli chodzi o mnie to ja nie oszukuje na przeglądzie przyczepy bo po prostu go nie robię i tyle. Koło domu tylko się kręcę jest zarejestrowana opłacona hamulce ma sprawne bo podpinam ale przeglądu nie robię od kilku lat. Mój świadomy wybór bo z przyczepą muszę jechać na przegląd do okręgówki 40 km w jedną stronę, ciągniki maja przegląd bo stacja podstawowa 7 km od domu. Ile mnie kontrolowali to tylko dowód od ciągnika brał od przyczepy nie, jak kiedy zabiorą i zaczną cisnąć to się zrobi, a może coś w przeglądach się jeszcze zmieni czas pokaże 😉

46 minut temu, wojtal24 napisał:

na stacjach mają urządzenia do sprawdzenia hamulcow w przyczepie mają kompresor z zaworami na wyposażeniu stacji

O widzisz nawet nie wiedziałem byłem tylko raz po zakupie przyczepy na przeglądzie z podpiętymi do ciągnika i wszystko było ok, sprawdził na rolkach i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez m_i_c_h_a_l
      Cześć,
      Chciałbym się poradzić czy warto kupić przyczepę zrobioną ze stara na jednej osi z podwójnymi kołami?
      Zastanawiam się nad zakupem takie przyczepy aby w transporcie zboża zamiast ciągnąć dwie zwykłe stare przyczepy na które wchodzi łącznie 8 - 8,5 tony zboża, ciągnąć jedną z takim samym ładunkiem.
      Jak taka przyczepa zrobiona ze stara zachowuje się na ściernisku? Czy ciągnik 75 KM da radę bez problemu ją ciągać?
      (załączam przykładowe zdjęcie takiej przyczepy z internetu)
      Pozdrawiam

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj