ROLNIK7

[Ursus C-360] Problemy z rozrusznikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrp88    175

U mnie też zgrzyta, zmieniałem bendiks rok temu... Jakiś GMP chyba z Grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

 

@TheMariko12

Najpewniej zużyte zęby na wieńcu koła zamachowego. Albo włącznik elektromagnetyczny za mało wysuwa zespół sprzęgający.

 

 

 

Zoabcz moje zdjęcia w galerii tam widać wieniec i rozrusznik który założyłem, domniemam, że może to być bendiks, bo jego zęby wyglądają tak średnio


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

No i zrobione kręci jak szalony,nie wiem jak ja to podmieniałem rok temu że nie znalazłem może klemę słabo założyłem dziś podmieniałem wszystko po kolei kable aku na końcu rozrusznik i jednak rozrusznik.Sprężyna słabo dopychała jedną szczotkę(rozhartowana).samych sprężyn dokupić ciężko to kupiłem całą tarczę tylną z importu i hula.A co do bendiksów to tam najczęściej pada "sprzęgło jednokierunkowe" czy jak tam się to nazywa w środku i przepuszcza a zęby mogą być przy tym w dobrym stanie.

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No a pisałeś że w drugiej 60 ten rozrusznik kreci jak szalony no to chyba nie podmieniałeś bo dziwne żeby dwa rozruszniki słabo kręciły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Trochę inaczej, rozrusznik z drugiej 60 i aku która dobrze pali włożone na chwilę do tej feralnej 60 zakręcił też słabiutko i uznałem wtedy że to nie tu jest przyczyna,pewnie słabo poskręcałem (prowizorka).Tak czy inaczej miałeś racje że gdzieś gubi prąd bo gubił na tarczy Twój post i kolegi mtracz zmobilizował mnie do dzisiejszych podmianek i rozwiązania problemu bo miałem już to olać w lecie jako tako odpalał w zimie nie potrzebny.Tak więc dziękuje za cenne wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli robiłeś jak większość pseudonaprawiaczy podmieniając części, zamiast porządnie po kolei zdiagnozować wszystkie elementy układu rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Na to wygląda.Bez odpowiednich przyrządów i wiedzy tylko pseudo naprawy mnie ratują.

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak ten rozrusznik konstruowano to mieli do dyspozycji przyzad na korbe (omomierz) a rolnikowi wystarczy zarówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz rację, rolnikowi wystarczy żarówka, a do poważniejszych napraw są odpowiednie firmy, które dysponują odpowiednim sprzętem. Bo każdą naprawę należy zaczynać od diagnozy, a nie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jak Wam się sprawują rozruszniki przekładniowe,jak długo je macie i jakiego producenta?
Pytam bo nie długo czeka mnie zakup rozrusznika,teraz są jakieś II-generacji.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Pijawił mi się problem w ciągniku. Mianowicie wygląda tak jakby rozrusznik nie dał rady obrócić silnikiem.

Cały dzień ciągnik jeździł i palił bez problemu i nagle przestał. Rozrusznik zakręci z pół obrotu albo wcale.

Na akumulatorze samochodowym (12V 680Ah 750A) podłączonym bezporednio pod rozrusznik to samo.

Oddałem rozrusznik do regeneracji i dalej to samo. Niezależnie czy na zilnym czy na ciepłym silniku.

A na zaciąg pali od razu.

Rozrusznik oryginalny.

Czy jest możliwe aby silnik zaczął stawiać duży opór i rozrusznik nie dał rady go obrócić czy spieprzyli mi regenerację rozrusznika?

I czy da się to jakoś sprawdzić czy tylko podmana rozrusznika na inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli prąd biegu luzem odbiega znacząco od 100A to rozrusznik do naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

A jak podłączyłeś bezpośrednio ,za pomocą kabli rozruchowych ?

 

Tak, mam porządne kable rozruchowe (800A) i podłaczyłem się bezpośrednio pod rozrusznik.

Odpalałem już kiedyś ciągnik na tych kablach jak mi akumulatory padły i palił wtedy bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawieź rozrusznik do porządnej firmy, a będzie Ci działał jeszcze długie lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie jak to jest z rozrusznikiem planetarnym przy C 360 czy pobiera mniej prądu jak zwykly rozrusznik i czy trzeba mniejszy akumulator bo aktualnie mam jeden 12 v 900 A.I czy warto taki zakładać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że jest taki temat ale tam nie ma mowy o rozruszniku planetarnym tylko opisy awari zwyklych rozruszników.


Ale jak to jest z tym planetarnym czy może być do niego akumulator o połowe mnijszy 12v mniej A i Ah?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kmochol    0

Witam ostatnio podczas odpalania mojego Ursusa c360 usłyszałem stukanie z okolic rozrusznika , wymieniłem elektrowlacznik ale nic to nie zmieniło wiec kupiłem nowy rozrusznik jednak problem się nie rozwiązał co może być przyczyną. Rozrusznik nie kręci tylko słychać takie stukanie.

Edytowano przez Kmochol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Chciałabym sobie doświetlić pole widzenia za traktorem. Chciałabym to zrobić bezpośrednio z aku kablem 2x1.5 po drodze bezpiecznik potem jakiś włącznik, i tym kablem na tył kabiny tam zdobić ala kostkę która pozwoli mi rozgałęzić już do dwóch lamp LED 60w. Czy coś takiego można zrobić żeby to działało i się nie grzało? Co sądzicie o tym  tylko jaki by bezpiecznik zastosować.😃
    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj