Polecane posty

corrado    401

Biegi wajcha pod siedzeniem ciągniesz do góry do przodu 1 do tyłu wsteczny wciskasz do dołu do tyłu 2 do przodu 3


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2399

Dzieki a wiesz moze jak ustawic mniej wiecej do koszenia koniczyny ?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

W tej kwestii niestety nie pomogę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Tyle mogę poratować: koniczyna , lucerna- młocarnia 1500obr/min , odległość klepiska 1-2 , żaluzja 6-8, sito -o- 6 lub 9 mm, końcowy fragment żaluzji - płasko , wiatr słaby , odległość ślimaka od dna hedera 10mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2399

Juz kupilem wyzej wspominanego consulka i mam jeszcze jedno pytanie jest jakas podzialka ustawiania sily wiatru czy ustawia sie na wyczucie


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2399

A w jaki sposob smarujecie wal wytrzasaczy ten blizej mlocarni bo ze 3 godziny sie juz mecze


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki1122    43

wymieniłem w consulu pompkę zasilającą bo starą ręcznie nie dało się już odpowietrzać trzeba było kręcić rozrusznikiem teraz po wymianie nie idzie go odpalić załapał ze dwa razy i gaśnie gdy odkręcam przewód przy wtryskiwaczu coś paliwo słabo wypływa czy to wina pompy paliwowej ? jakieś rady koledzy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Nie mam Consula ale czy wymieniałeś te grzybki/zaworki w pompce czy tylko samą pompkę ręczną. A filterek w pompce czyściłeś(piszę na podstawie mercatora)

 


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Uszczelniacze w pompce są dobre? Paliwo przelewa się nadmiarem? Filtr paliwa przy okazji wymieniłeś? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Jaki silnik masz w Consulu ?. Jeżeli Perkins to czy jest przed pompką zasilajacą szklany odstojnik ( separator), najlepiej go zupełnie ominąć ( często jest problem z uszczelką) i założyć taki na przewodowy plastikowy do diesla. Przy pompce zasilającej śruba drążona przewodu dolotowego ma w sobie filterek ( druciany) często łapie syfy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

@Andrzej właśnie miałem to samo pisac :P Też zawsze były problemy, po ominięciu tego odstojnika Święty spokój :) Co roku tylko wymieni sie filterek za 5zł(lub częściej, to już zależy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki1122    43

Problem rozwiązany była lekka nieszczelność i założony został nowy akumulator brakowało mu tego kopa teraz kręci jak szalony i pali od razu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2399

Witam wczoraj sprybowalem 20 arow wykosic consulem zeby sprawdzic czy wszystko jest ok bo niedawno go kupilem i w jeczmieniu zostawalo duzo osci . Moze mi ktos napisac jak mniej wiecej ustawia sie go do poszczegolnych zboz.


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Zjęczmieniem tak bywa, trzeba domknąć klapki na klepisku o ile są


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Ja mam mercatora 75 i dom98 i przy nich pod młocarnią jest dżwignia do domykania klapek taki wystający drut ( w 98 mam dwie dźwignie)


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki1122    43

klepisko do samej góry obroty na max i powinno obić ości u mnie tak bez tych blach dobrze obije. Lecz problem może być z winy wyciągniętego pasa są mniejsze obroty niż ustawisz i nie da rady obić ich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2399

Juz jest wszystko ok z oscmi ustawilem obr na 1200 zatkalem ta blacha klepisko ale tez byla to wina odmiany.A powiedzcie mi jak sue ustawia wiatr ?wiem ta korbka po prawej stronie ale samo krecanie nie sciska kola pasowego . Sa tam 2 nakretki najblizej kola na tym precie i strasznie ciezko to ruszyc .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Mam takie pytanie co może być przyczyną jak koszę grykę to zawsze zapycha mi się na podajniku kłosowym u góry w tym miejscu  gdzie ślimak zabiera z podajnika do młocarni i dlatego muszę  postawić  sita przez co większość zanieczyszczeń idzie razem z gryką do zbiornika  dodam że w zbożach nie mam tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Do gryki ja zawsze wsuwałem przesłonę na końcu podsiewacza ( tą ukośną blachę poniżej sit żaluzjowych ) , aby mniej zanieczyszczeń trafiało w kłosowy. Czy sprawdzałeś stan koła łańcuchowego na górnym wałku wewnątrz podajnika kłosowego ( bardzo szybko zużywają się na nim zęby , co powoduje spowalnianie ślimaka ). Z czasem zużywa się blacha  po której przesuwa się łańcuch z łopatkami , jej końce powinny zachodzić na wałek , brak końcowego fragmentu może powodować "kotłowanie się "  materiału wewnątrz podajnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Wygląda to tak jak by ślimak nie nadążał odbierać z podajnika zanieczyszczeń przez co wysadza mi pokrywę w górnym końcu podajnika a może ślimak jest już wytarty wiesz może ile powinien mieć wysokości .Dzięki Ci za konkretne porady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianek20
      Witam, może już był taki temat ale zapytam ponownie może coś się ciekawszego dowiem od ludzi bogatszych w doświadczenia. 
      Któren z nich będzie lepszy praktyczniejszy, prostszy w naprawie i mniej awaryjny . 
    • Przez dominator85
      Witam. Posiadam dominatora 85 i chciałbym wyregulować klepisko. A dokładnie szczeline pomiędzy klepiskiem a cepami. Chodzi mi o to jaka powinna byc dokładnie ta szczelina, jaka powinna być odległość pomiędzy klepiskiem a cepem . Jaka powinna być szerokość szczeliny na wlocie i wylocie.
    • Przez Artur312
      Witam .niema ktoś z użytkowników dominatora 76 schematu jak jest w środku w kabinie te cięgiełko  do rozdzielacza rury . Po prostu rozpadła mi się ta blaszka umocowana do dźwigni. I nie umie znalesc na internecie jej ? Może ktoś przerabiał temat ? 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. Poproszę o poradę a nie jak jedna osoba napisała ,,no to musisz naprawić'' .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj