jaro9483

Głowica C-385!

Polecane posty

jaro9483    0

witam, mam problem poszła mi uszczelka pod głowicą i ją wymieniłem na nową, lecz nie mam pojęcia w jakiej kolejności przykręcać śruby od głowicy. I jakiej wysokości powinny być nakrętki, ponieważ były użyte w tym przypadku 3 różne wysokości nakrętek. Podejrzewam, że nie są one fabrycznie nowe. Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arektom    0

Głowice przykręca się od środka i na boki. a wysokości nakrętek to nie wiem nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1129

Wysokość nakrętki nie ma znaczenia która gdzie aby nie przeszkadzały przy montażu oprzyrządowania.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Witam. mam prblem Panowie mianowiceie zawory uderzaja mi o tłoki a przez to wyginają sie przytrzymywacze. Nie wiem co tu naprawić wszystko wygląda ok. czy to złe ustawienie zaworów? Jeśli ktos wie z góry dzięki mza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1129

Może rozrząd jest Źle ustawiony, a luzy zaworowe są?

 

Stało to się nagle czy po jakiejś naprawie?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No właśnie usterka nagła czy po remoncie rozrząd źle ustawiony to raz luzy na zaworach źle ustawione może po wymianie zaworów to się dzieje to lub głowicy aaaaaaa jaką dałeś uszczelek pod głowice jeśli dawałeś nową są różne grubości uszczelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Powiem tak tobyło wczoraj przy siewie nagle coś w nim chukło i go zgasiłem nic nie było widać to zapaliłem ponownie zapalił ale chodził jak bez tłumnika i strasznie słaby jest. Uszczelke wymieniałem niedawno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1129

Może zawór się zatarł, miałem taki przypadek po remoncie głowicy po kilku godzinach zatarł się 1 zawór.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mogła też pęknąć jedna z dwóch sprężyn zaworowych. Na większych obrotach zawór z taką usterką nie nadąża się zamykać i uderza w głowicę. Częsta przypadłość w starach. Tyle że nie ma możliwości by stało się to na kilku zaworach na raz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Wynik jest taki zę musisz sprawdzić jaka grubość uszczelki już niepamietam jaka tam ma być 1.2 mm zawory sprawdzić itp nie możesz tak jeździec bo rozwalisz jeszcze coś jeśli już czegoś nierozzwaliłęś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1129

Grubość uszczelki może być 1,2 lub 1,5 ale jeżeli stało się to podczas pracy to może klin rozrządu się obciął (lub się obcina).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj