jaro9483

Głowica C-385!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro9483    0

witam, mam problem poszła mi uszczelka pod głowicą i ją wymieniłem na nową, lecz nie mam pojęcia w jakiej kolejności przykręcać śruby od głowicy. I jakiej wysokości powinny być nakrętki, ponieważ były użyte w tym przypadku 3 różne wysokości nakrętek. Podejrzewam, że nie są one fabrycznie nowe. Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arektom    0

Głowice przykręca się od środka i na boki. a wysokości nakrętek to nie wiem nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Wysokość nakrętki nie ma znaczenia która gdzie aby nie przeszkadzały przy montażu oprzyrządowania.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenon385    14

Witam. mam prblem Panowie mianowiceie zawory uderzaja mi o tłoki a przez to wyginają sie przytrzymywacze. Nie wiem co tu naprawić wszystko wygląda ok. czy to złe ustawienie zaworów? Jeśli ktos wie z góry dzięki mza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Może rozrząd jest Źle ustawiony, a luzy zaworowe są?

 

Stało to się nagle czy po jakiejś naprawie?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No właśnie usterka nagła czy po remoncie rozrząd źle ustawiony to raz luzy na zaworach źle ustawione może po wymianie zaworów to się dzieje to lub głowicy aaaaaaa jaką dałeś uszczelek pod głowice jeśli dawałeś nową są różne grubości uszczelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Powiem tak tobyło wczoraj przy siewie nagle coś w nim chukło i go zgasiłem nic nie było widać to zapaliłem ponownie zapalił ale chodził jak bez tłumnika i strasznie słaby jest. Uszczelke wymieniałem niedawno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Może zawór się zatarł, miałem taki przypadek po remoncie głowicy po kilku godzinach zatarł się 1 zawór.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Mogła też pęknąć jedna z dwóch sprężyn zaworowych. Na większych obrotach zawór z taką usterką nie nadąża się zamykać i uderza w głowicę. Częsta przypadłość w starach. Tyle że nie ma możliwości by stało się to na kilku zaworach na raz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Wynik jest taki zę musisz sprawdzić jaka grubość uszczelki już niepamietam jaka tam ma być 1.2 mm zawory sprawdzić itp nie możesz tak jeździec bo rozwalisz jeszcze coś jeśli już czegoś nierozzwaliłęś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Grubość uszczelki może być 1,2 lub 1,5 ale jeżeli stało się to podczas pracy to może klin rozrządu się obciął (lub się obcina).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez mariuszzajac
      Potrzebuję pomocy. Ostatnio po spuszczeniu wody z ciągnika musiała w chłodnicy oleju zostać woda i zamarzła, kiedy rano wlałem wodę zaczęła mi przy pokrywce od strony zbiornika na olej hydrauliczny uciekać. Podejrzewam, że tylko uszczelniacz poszedł bo leje się na łączeniu. Moje pytanie jest takie, czy mogę po spuszczeniu wody ten dekiel odkręcić czy muszę też olej spuścić bo nie wiem jak to w środku wygląda. Z góry dzięki za pomoc:)
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.