jaro9483

Głowica C-385!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro9483    0

witam, mam problem poszła mi uszczelka pod głowicą i ją wymieniłem na nową, lecz nie mam pojęcia w jakiej kolejności przykręcać śruby od głowicy. I jakiej wysokości powinny być nakrętki, ponieważ były użyte w tym przypadku 3 różne wysokości nakrętek. Podejrzewam, że nie są one fabrycznie nowe. Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arektom    0

Głowice przykręca się od środka i na boki. a wysokości nakrętek to nie wiem nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Wysokość nakrętki nie ma znaczenia która gdzie aby nie przeszkadzały przy montażu oprzyrządowania.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Witam. mam prblem Panowie mianowiceie zawory uderzaja mi o tłoki a przez to wyginają sie przytrzymywacze. Nie wiem co tu naprawić wszystko wygląda ok. czy to złe ustawienie zaworów? Jeśli ktos wie z góry dzięki mza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Może rozrząd jest Źle ustawiony, a luzy zaworowe są?

 

Stało to się nagle czy po jakiejś naprawie?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No właśnie usterka nagła czy po remoncie rozrząd źle ustawiony to raz luzy na zaworach źle ustawione może po wymianie zaworów to się dzieje to lub głowicy aaaaaaa jaką dałeś uszczelek pod głowice jeśli dawałeś nową są różne grubości uszczelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Powiem tak tobyło wczoraj przy siewie nagle coś w nim chukło i go zgasiłem nic nie było widać to zapaliłem ponownie zapalił ale chodził jak bez tłumnika i strasznie słaby jest. Uszczelke wymieniałem niedawno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Może zawór się zatarł, miałem taki przypadek po remoncie głowicy po kilku godzinach zatarł się 1 zawór.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mogła też pęknąć jedna z dwóch sprężyn zaworowych. Na większych obrotach zawór z taką usterką nie nadąża się zamykać i uderza w głowicę. Częsta przypadłość w starach. Tyle że nie ma możliwości by stało się to na kilku zaworach na raz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Wynik jest taki zę musisz sprawdzić jaka grubość uszczelki już niepamietam jaka tam ma być 1.2 mm zawory sprawdzić itp nie możesz tak jeździec bo rozwalisz jeszcze coś jeśli już czegoś nierozzwaliłęś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Grubość uszczelki może być 1,2 lub 1,5 ale jeżeli stało się to podczas pracy to może klin rozrządu się obciął (lub się obcina).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj