Skocz do zawartości
3sparrow

drżenie ciągnika 914

Polecane posty

iron    624

raczej na pewno sie wygieło ,oby nie wał choć to wydaje mi sie mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1877

Cały czas drży , czy tylko na okreslonych obrotach lub bez obciążenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3sparrow    0

Właściwie cały czas tyle że na niskich obrotach prawie nie czuć, a jak przygazuje to cały się trzęsie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

To tak jak u mnie... :( Na niskich nic nie czuć a przy ok 1500obr/min chce silnik z ramy wyrwać.Jak temu zaradzić? Silnik jest po całkowitej kapitałce i chodzi idealnie tylko te drgania :( Obstawiam koło zamachowe, gdyż przed remontem było tak samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    119

a powyżej 1500 drgania są?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te silniki bez jednostki wyważającej niestety tak już mają. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Po przekroczeniu 1500-1600 obr. nie ma najmniejszych drgań, silnik chodzi pięknie, na wolnych obrotach też. Najgorszy moment to przejście właśnie przez obroty ok 1500-1600 Masakra :( Mówię silnik chce wyrwać z ramy, cała kabina drży maska błotniki wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

Powinieneś sprawdzić czy koło zamachowe nie ma bicia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Ale w jaki sposób mam to zrobić? Bicie nie musi być wcale widoczne niewyważone koło w samochodzie kręci się tak samo jak wyważone a bicie powoduje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1877

To u mnie tez tak jest ;)

 

Najbardziej odczuwalne są drgania gdy ciągnk jedzie na pusto albo z małym ciężarem , przejscie przez obroty 1700 jest najgorsze - widac po tłumiku ...

Za to w pracy pod obciążeniem już jest ok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Przeciwwagi były montowane na wałach w latach 80. W starych ciągnikach i nowszych przeciwwag nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robiłem silnik JD zamontowany był w renault Ares bodajże i był sprowadzony skądś i urwane były śruby od przeciw wag a coś mi się wydaje że te traktory są z ok. 2000roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    119

jak dawałem wał do szlifu to pamiętam że miał przeciwwagi. Ciągnik to Z10145 z 89r. czyli takie 914 z turbo ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Przeciwwagi przestano stosować około 90 roku. To nie ma znaczenia czy są czy ich nie ma, gdy ciągnik ma jednostkę wyważającą to drgania takie nie występują. Pracuje coś jak 6stka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    119

ja niestety dałem na luz z tą jednostką - trochę za duży koszt (1,5 za używaną + 1-2 tysie za części).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Jakiś czas temu w naszym ursusie wymieniliśmy kompletne sprzęgło (felerne słoneczko) na cały układ od szóstki z 4 łapkami (teraz jest możliwość regulacji). (Koło, docisk, tarcza- wszystko) Ledwo się zmieściło w obudowę zostało po ok. centymetrze luzu po bokach. Drgania są identyczne nic się nie poprawiło. Ale teraz sprzęgło bierze jak poje*** Nie da się spalić praktycznie go :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
    • Przez gacki12
      próbujemy siciagaczem naprężamy i uderzamy i nie chce zejsci
    • Przez Godlech912
      Mam dziwny problem z moim Ursusem 912! Po odpaleniu silnik chodzi równo, w miarę cicho i ma odpowiednią moc! Jednak gdy temperatura wody przekroczy 60 stopni zaczyna się dziać coś dziwnego! Silnik traci moc i zaczyna coś walić. Na wysokich obrotach to aż nie idzie w kabinie wytrzymać! Po zgaszeniu gdy temperatura wody opadnie do 50 stopni wszystko wraca do normy ale tylko na chwile. Ursus 2 lata temu dostał nowy wał bo poprzedni pękł, nowe tuleje i tłoki! Ciśnienie ma 5 a pompa była oddawana 2 lata do zrobienia! Pomocy! Co to może być ???
    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.