Skocz do zawartości
rafal88

Pompa wtryskowa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
rafal88    11

Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza ;)

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

nie da rady tego tak po prostu włożyć żeby ustawić dobrą dawkę paliwa do tego trzeba mieć przyrząd bo nawet jak włożysz sekcje to dawkę trzeba ustawić na nowo a samemu bez przyrządu to chyba że masz więcej szczęścia niż rozumu to ci się uda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

samemu nawet nie podejmuj sie takiej roboty daj komus kto sie zna to zrobi to dobrze i pompe ci jeszcze wyreguluje i bedzie ładnie chodzic


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zakrzewiak    6

Koledzy a może wiecie którą śrubką reguluje się dawkę paliwa M6 czy M5. Znajdują się one pod tym dekielkiem na regulatorze obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manika    0

Koledzy a może wiecie którą śrubką reguluje się dawkę paliwa M6 czy M5. Znajdują się one pod tym dekielkiem na regulatorze obrotów.

 

CZEŚĆ reguluje się m5 znajduje się ona na samej górze pod tym dekielkiem musisz ją wkręcić a ile razy to sam zdecyduj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Witam

 

mam pytanie odnośnie pompy wtryskowej w ursusie C-385 nie wychodzi z niej przewód do bloku do centralnego smarowania pobiera ona jakoś olej z bloku od wewnątrz?? albo jest jakieś miejsce do spuszczania i wlewania oleju osobno tak jak w c360 ?? a w zetorze 8045 wychodzi rółka do bloku czyli do centralnego smarowania

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Są dwa typy.Do jednej nalewasz olej jak do 60.Drygi centralne smarowanie.Różnią się tym że przy centralnym smarowaniu nie masz założonego symeringu pod sprzęgiełkiem.Żaden olej nie dochodzi z bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Są dwa typy.Do jednej nalewasz olej jak do 60.Drygi centralne smarowanie.Różnią się tym że przy centralnym smarowaniu nie masz założonego symeringu pod sprzęgiełkiem.Żaden olej nie dochodzi z bloku.

 

 

no to jutro zrobię zdjęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Nie masz po co robić zdjęcia.Żeby sprawdzić czy jest symering musisz ściągnąć sprzęgiełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Nie masz po co robić zdjęcia.Żeby sprawdzić czy jest symering musisz ściągnąć sprzęgiełko.

 

 

no ale jak nie ma rólki z pompy do bloku to chyba nie ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy    0

Witam

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak poprawnie zamontować pompę wtryskową w ursusie 912.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    295

jeśli jeszcze nie odkręciłeś jej to ostrym przecinakiem natnij znak w miejscu gdzie jest skręcona pompa z korpusem. W ten sposób nie pomieszasz zapłonu, a reszta tak jak koledzy piszą zwróć uwagę na tulejkę z frezem żeby nie przestawić o ząbek, potem poprzykręcać rurki, później całość dobrze odpowietrzyć i jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy    0

Wielkie Dzięki

pompa zamontowana dziewięćseta gra aż miło

zadałem to pytanie bo myślałem że to bardziej skomplikowana operacja

Jeszcze raz dziękuje za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysieKmtz    0

Witam nie dawno kupiłem ciągnik i mam takie 2 pytania:

-co się tam (1) znajduje bi mi z stamtąd wystaje jakby jakaś sprężynka

-do czego jest ta rurka (2)

DSC01848_hrqpprn.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    61

Witaj, moim zdaniem powinieneś napisać jaki to ciągnik marka, model bo na tym zdjęciu niewiele widać można tylko zgadywać.

Poz.1 trudno zgadnąć ale pod poz.2 może być rurka przelewowa oleju smarującego pompę no chyba że nie ma już oleju tylko ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

To 80'tka

1. Tu powinien być korek wlewu oleju do układu smarowania pompy wtryskowej.

2. Rurka przelewowa. Skierowana w dół, wypływa przez nią nadmiar oleju z układu smarowania pompy, oraz ropa, :blink: gdy nie trzymają sekcje ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

To po lewej to jakiś element regulatora obrotów- nigdy nie rozbierałem to nie wiem do czego służy. A nr 1. w oryginale powinien być wkręcanym ręką, plastikowym korkiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

nie bede zakładał nowego tematu tylko napisze w tym, mianowicie mam taki problem w ursusie C385 nie moge ustawić równych obrotów n gazie ręcznym , albo spadaja prawie do zera albo ciągnik wkreca sie ile tylko może,nie można ustawić np 1200 i żeby tak chodził cały czas,pochodzi chwile na tych obrotach a potem zacznie się wkrecać na obroty albo spadnie, jest to bardzo denerwujące , jak temu zaradzić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.