JUMIKO

Members
  • Ilość treści

    375
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

62 Excellent

7 obserwujących

O JUMIKO

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Ostatnio na profilu byli

4169 wyświetleń profilu
  1. JUMIKO

    Przenośnik pionowy DOZAMECH

    Witam, czy masz kolego może zdjęcia samego ślimaka Dozamechu. Jakiej mocy jest silnik i jakiej średnicy koła pasowe tego podajnika. Buduję sam coś podobnego i nie za bardzo ludzie opisują takie rzeczy.
  2. Osobiście używam masy soudal, nawet przy dużych szczelinach wykazuje elastyczność i daje się malować i całkiem przyzwoita cena https://folnet.pl/product-pol-12429-Klej-uszczelniacz-poliuretanowy-Carbond-940FC.html
  3. Moim zdaniem każda farba schnie na powietrzu byle temperatura była dodatnia, a długość wysychania zależy od temperatury otoczenia. Ważna jest wilgotność powietrza bo wówczas farba może się przebarwiać (matowienie, zmiana odcieni). Przy obecnej temperaturze i wilgotności powietrza na stali powstaje mikro wilgoć i farba różnie może reagować i przylegać co wiąże się z późniejszymi niedoskonałościami. Wybór należy do Ciebie, przecież to tylko przyczepa .
  4. Wpadnij na forum http://kopaczka.pl/ , o jaki wał im chodziło, jaki hydromotor ? U mnie w JCB silnik spalinowy napędza zmiennik momentu a potem napęd jest przekazywany na skrzynię biegów z której wałami napędowymi na mosty napędowe. Zmiana kierunku jazdy jest na takiej samej zasadzie jak u Ciebie czyli przełącznikiem elektrycznym który steruje elektrozaworami hydraulicznymi a one sterują kierunkiem przepływu oleju i to tyle w skrócie. Żeby zajeździć zmiennik momentu to trzeba by jakiegoś syfu zamiast oleju wlać. U mnie jest specjalny olej transmisyjny ale niektórzy leją taki do zwykłych skrzyń automatycznych.
  5. Korbowód wydaje się być prosty i tak gdybam że w momencie pęknięcia tulei przedostał się płyn i z braku smarowania tłok zaczął się zacierać. Moim zdaniem wygląda to raczej na wadę fabryczną, bądź przegrzanie silnika przez poprzedniego właściciela bo przy odpalaniu, przez jakieś 10 sekund pracy silnika z tłumika pojawiał się biały dym. mniemam że tuleja mogła już być zarysowana wcześniej. Widać na niej dwa pęknięcia jedno na 3/4 obwodu w miejscu jednego z oringów i drugie jakby starsze i mniejsze niżej na drugim oringu.
  6. Niedawno sprzedałem organ kopiący od koparki łańcuchowej ETC - 165 pojechał na Podlasie. Klient kupił właśnie na potrzeby melioracji i myślę że dobrze sobie to wykombinował bo ma spory ciągnik z biegami pełzającymi.
  7. Seweryn ma rację, w ostrówku tylne ramię kopiące jest mocowane do ramy nośnej, dodatkowo przeciwwagą jest przednia łyżka. Kopanie fundamentu pod średniej wielkości dom z zebraniem humusu to około 4 - 8 godzin pracy koparko ładowarką z odwożeniem urobku. Sypanie piasku do fundamentów 2 -4 godzin plus jakieś inne niwelacje to razem nie więcej niż 20 godzin czyli około 2000 zł
  8. Ja musiałem poprawiać partaczy z Janpolu bo przy max. podniesieniu siewnika ścinało śruby w hydropaku. Mocowanie siłowników wspawane nie równo, jeden wyżej podnosi.
  9. Kitowiak Ty mi kitu nie wciskaj i nie nabijaj sobie postów
  10. Witam, ciągnik jak w tytule z 2006 roku, przebieg 7000mth z silnikiem 1000.4WT10 . Podczas siewu z agregatem i siewnikiem 2,5 m nagle zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Ciągnik został zgaszony i zholowany, po sprawdzeniu poziomu oleju okazało się że go przybyło. Płyn i olej w silniku przed wyjazdem był sprawdzony i wszystko było w normie. Silnik nigdy wcześniej nie brał oleju, nie zmieniał się jego poziom i nie dymił było wręcz książkowo. Po spuszczeniu oleju z miski okazało się że w oleju jest płyn z układu chłodzenia i było go z 5 litrów https://youtu.be/OPqo7VNCoc0 , filtr oleju zatkany " glutem ". Krótka diagnoza i pomyślałem o rozszczelnieniu się wymiennika ciepła (chłodnicy oleju) lub wydmuchana uszczelka pod którąś z głowic, po rozebraniu nie było oznak by któraś z tych rzeczy była uszkodzona. Następna diagnoza to oringi na tulei i tuleja została wyjęta lecz oringi też były Ok. Po dokładnym obejrzeniu tulei okazało się że jest pęknięta :-( Pytanie brzmi: - co mogło być powodem takiej awarii ? - jakimi momentami dokręcić głowice ? - jakie ustawić luzy zaworowe ?
  11. Jeżeli oś jest od stara i na bliźniaku to znaczy że to jest dyfer (most napędowy) a wówczas przyczyną może być uszkodzone łożysko półosi. No chyba że koło " fajta" to zgięta jest półoś napędowa ale żeby takową zgiąć to musiał byś zdrowo ponad 12 ton naładować. Ja na dyfrze od Fiata 125p woziłem po 3 tony wtedy dopiero ugiął się i po obróceniu o 180 stopni nadal wozi tylko odrobinę mniej :D
  12. Takie zawory stosowane są w Iveco i Ducato, świece płomieniowo-żarowe również
  13. Jest obrotowy, guma nie jest potrzebna bo przy dużych luzach sworzeń - ucho dyszla i tak będzie szarpać. Większość tego typu zaczepów nie posiada żadnej amortyzacji.
  14. Nie wiem co masz na myśli, o jaki sworzeń ci chodzi ?
  15. JUMIKO

    Jcb 530-70

    W takich maszynach jest operator , nie kierowca , chyba że faktycznie był kierowcą i są tego skutki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj