Skocz do zawartości
tata1

Remont silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
remont
tata1    0

Witam

 

Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?

Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.

Co polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj tylko podróbek i najtańszych części czyli chińszczyzny. Kupuj tylko firmowe z widocznym logiem. Bo u nas jeden we wsi robi zawsze na najtańszych częściach i cały czas ciągnik w remoncie.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    188

W RPT coś o zestawach naprawczych do ciężkich Ursusów pisało. Jak znajdę to ci napiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bez dwóch zdań wybierz najdroższe części kupisz jakieś zwykłe klepane przez prywaciarzy i za 2lata to samo jak remontowaliśmy Ursusa C360 szukaliśmy jak najlepsze i ciągnik 5lat po remoncie zrobione ponad 1500mtg i żadnych problemów.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Nie bede zakładał nowego tematu więc napisze tu. Zamierzam robic remont silnika c-385 tzn nowe tuleje tłoki pierścienie i szlif wału ile to może kosztowac? I mam drugie pytanie czy istnieje jeszcze takie cos ze oddajemy silnik do remontu do zakładu i oni daja nam inny silnik po kapitalnym remoacie? Ile takie cos moze kosztowac? I ile może kosztowac kapitalka w wachowym zakładzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    29

lepiej wyremontować wlasny,jak wziąsć jakiś przegrzany,rozmrożony,czy skorodowany w środku.pozdrawim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4
I mam drugie pytanie czy istnieje jeszcze takie cos ze oddajemy silnik do remontu do zakładu i oni daja nam inny silnik po kapitalnym remoacie? Ile takie cos moze kosztowac? I ile może kosztowac kapitalka w wachowym zakładzie?

 

W zeszłym roku urwał nam się korbowód w 1014 i lekko uszkodził blok chcieliśmy kupić nowy blok i w ogóle złożyć silnik z nowych części, ale jak się dowiedzieliśmy ile to kosztuje to nas zatkało, dowiedzieliśmy się że koło Zwolenia jest pewien zakład który ma swoje silniki po remoncie na wymianę lub sprzedarz, zadzwoniliśmy tam i akurat mieli silnik ursusa z turbo. Wymiana kosztowała tyle co nowy blok, a nowy silnik jest o niebo lepszy od starego (nawet jak był sprawny). Firma godna polecenia, gdy byliśmy wymienić silnik akurat oglądaliśmy jak składają silnik do bizona, wymieniali i regenerują wszystkio.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    79

wojteczek 11 akurat robie remont w zetorze 7211 (silnik podobny do 360) to coś koło 2 tyś zł

 

szlif wału (+ panewki) -350

regeneracja zaworów (naprawa głowic 4 szt) -320

tuleje+tłoki (zetor 140 szt)- 560

tarcze sprzęgła- 200

inne (uszczelki, filtry i pierdułki) -500 wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel    2

ja polecałbym zestawy naprawcze firmy mahle krotoszyn,a tanie podrobki za 150 złotych? szkoda pieniędzy i nerwów i czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ja mam 1014 z 1990 13 tys mth przy kombinacji uprawowo siewnej 3m i pługu 4 skibowym obrotowym i silnik dobrze działa , tyle , że turbo oryginalne muszę teraz wymienić , bo lekko kopci i nie gwiżdże . Ale gary nie są wytłuczone . Od 2002 roku najgorszą robotę 1014 robi case ale mimo to silnik i skrzynia sporo wycierpiała .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2
W zeszłym roku urwał nam się korbowód w 1014 i lekko uszkodził blok chcieliśmy kupić nowy blok i w ogóle złożyć silnik z nowych części, ale jak się dowiedzieliśmy ile to kosztuje to nas zatkało, dowiedzieliśmy się że koło Zwolenia jest pewien zakład który ma swoje silniki po remoncie na wymianę lub sprzedarz, zadzwoniliśmy tam i akurat mieli silnik ursusa z turbo. Wymiana kosztowała tyle co nowy blok, a nowy silnik jest o niebo lepszy od starego (nawet jak był sprawny). Firma godna polecenia, gdy byliśmy wymienić silnik akurat oglądaliśmy jak składają silnik do bizona, wymieniali i regenerują wszystkio.

 

Tomu ile kosztował ten silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Wymiana kosztowała 5.5tys rok temu.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Tak się zastanawiam........... Zrobię remont jednak na markowych zestawach naprawczych, ale co sądzicie o tym by to zrobić dwuetapowo (brak kasy). Głowicę mam kiepską, więc najpierw bym oddał ją do kompletnej regeneracji, a w drugą zimę zrobię dół. Będzie mnie to kosztować dodatkowo tylko uszczelkę pod głowicę. Silnik bierze olej i czy to nie zaszkodzi głowicy, jak będzie zrobiona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Ja zrobiłem w ten sposób w C-330 że wymieniłem głowicę na nową a dół pozostawiłem stary. Jak na razie jest okej, ciągnik pracuje lepiej wiadomo że oleju nadal ubywa ale poprawa jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Ja zrobiłem tak w c-360, głowica poszla do remontu a dół został ale zmiany nie wdzę, kiedyś marnie paliła na zimnym i teraz też, olej brała i teraz też bez zmian. I chyba silnik pojedzie na wymianę.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt930    1

zetaw naprawczy tuleja+tłok tylko i wyłoncznie z krotoszyna sa drosze ale i lepsze koszt ok 300 zł na te za 150 zł to szkoda kasy wydawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papuszka23    0

nie oszczędzaj na częściach kup zestaw zetora lub mahle (na każdym elemęcie zestawu musi być logo producenta). nie są najtańsze ale dobrej jakości.


Szanujmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi...

Zdałem maturę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakieś pytania- pisać na PW!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Dzis byłem w Agromie w batowicach i za zestaw naprawczy (orginalny zetorowski) do C385 powiedzieli mi 230zł na tłok, wie ktoś moze ile kosztuje w agromie w miechowie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

ostatnio robiłem remont silnika w ursusie c385 i po odpaleniu ciągnik troche kopici na wlnu=ych obrotach i przy nagłym dodaniu gazu. Czy na dotarciu to normalne??

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    519

Koledzy mam takie pytanie jak powinna być osadzona tulej w bloku tzn. słyszałem kilka opinii: na równo, 0,04-0,07 mm nad blokiem.

 

 

Czekam na odpowiedź.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1806

Powinna być na równo, bo przecież musi dolegać do niej miedziana krawędź uszczelki głowicy. Nawet jak być zostawił wysuniętą to podczas dokręcania głowicy wcisnęła by się w blok.

Taka jest moja opinia, bo jeszcze nie widziałem silnika, w którym tylej wystaje ponad blok. To nie miałby raczej sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Tuleja ma wystawać 0,1mm ponad płaszczyznę bloku.Jeśli by było na równo szybko by wydmuchało uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    27

zgadzam się z poprzednikiem, tuleja cylindrowa powinna być minimalnie wyżej.Gorsza sprawa jeśli jest niżej niż blok- wtedy często dochodzi do uszkodzenia uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    76

dokładnie tydzień temu robiłem w ciapku kapitalkę, i słyszałem od fachowca że właśnie 0,1mm ma wystawać dosłownie ciut troszke głowica docisnie i będzie git bo jak na równo to tak jak poprzednicy piszą :lol:


My siejemy, a Bóg daje plony

Śrutownik bąk 7,5 kW, wirnik pionowy, boczny wylot, od góry zasypywany, niski, mało używany cena 1199zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ..
    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.