Polecane posty

Maksol    1
Napisano (edytowany)

Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?

Edytowano przez Maksol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1695

Jak to w rusku psuje się wszytko po kolei .

A czy ten wehikuł da się zarejestrować.?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maksol    1
1 godzinę temu, robert1226 napisał:

Jak to w rusku psuje się wszytko po kolei .

A czy ten wehikuł da się zarejestrować.?

Jesteś użytkownikiem MTZ? Ciągnik jak najbardziej można zarejestrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atrol123    20

Raczej się nie da zarejestrować . Handlarz wszystko obieca i może nawet zarejestrowany będzie ale z punktu prawnego będzie to bubel .  Chodzi głównie o normę emisji spalin.  Był czas że jedynie na silnikach catepillara dało się legalnie zarejestrować normy się zmieniły i to nie przeszło  . Swoją drogą spółka MTZ Polska już jest w fazie likwidacji . Trochę to dziwne że firma która dosyć sporo sprzedawała u nas w kraju od tak  się zwija . Spójrz na historię Pronara . Klepał początkowo MTZ w przebraniu , później klepał coś niby swojego ale na bazie silnika Deutz a że względu na normy , gdy dokręcili bardziej śrubę norm  zaprzestali produkcji a MTZ jak gdyby nigdy nic sprzedawał bez norm . 

https://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/czy-mozna-jeszcze-kupic-nowego-mtz-belarus-w-polsce,145110.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1695

Chyba żartujesz,  a co do rejestracji to się dobrze upewnij bo kupisz toto i albo dobry przekręt trzeba zrobić,  albo będzie bez papierów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maksol    1
2 minuty temu, robert1226 napisał:

Chyba żartujesz,  a co do rejestracji to się dobrze upewnij bo kupisz toto i albo dobry przekręt trzeba zrobić,  albo będzie bez papierów.

Ciągnik został kupiony przez babę 4lata temu w celach inwestycyjnych zarejestrowany był już wcześniej ma badania techniczne zrobione i wykupione ubezpieczenie do końca tego roku. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1695
Napisano (edytowany)

Chyba że tak , to nas  ty zmyliles bo wspominałeś o  fabrycznie nowym ciągniku w tym drugim temacie .

To kupujesz używany .

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    461

W przypadku Belarusa to nawet nowy jest używany. Kupując nawet nowy jesteś drugim albo i trzecim właścicielem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez iridium3000
      Witam. Mam dość nietypowy problem z podnośnikiem w MTZ 952.3 (350mtg) Mianowicie ciągnik stał kilka dni z podniesionym ramionami, max do góry( dwie wajchy od sterowania podnośnikiem na liczbie 1) i niestety okazało się że podnośnik przestał reagować. Nie mogę opuścić ramion. Wcześniej żądnych problemów, podnośnik dźwigał maszyny w granicy 800kg. Dodatkowo na prawym ramieniu pojawił się, nie duży wyciek oleju, podsyłam zdjęcie w którym miejscu. wajchy przy kierownicy w pozycji neutralnej, wałek wom działa. Miał ktoś może taki problem?. z góry dziękuje za pomoc.


    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. chciałbym się dowiedzieć jaki płyn chłodniczy wlać do 952.3 ponieważ muszę dolać do zbiorniczka wyrównawczego.
    • Przez Kris_95
      Witam. Posiadam traktor MTZ 82 TS w którym przerabiam hydraulikę. Przeróbka polega na opróżnieniu trakotra z całej oryginalnej hydrauliki i pozostawieniu tylko oryginalnej pompy hydrauliki oraz siłownika tylnego TUZa. Rozdzielacz jaki zakładam to produkjca Bułgarska, czyli rozdzielacz Badestnost.
      Wszysktie podłączenia mam zaplanowane, jednak zastanawia mnie gdzie podłączyć spływ oleju z tego rozdzielacza. Z tego co się zorintowałem to spływ powinien być w okolicach filtra oleju hydraulicznego.


      Prosiłbym o wskazanie właściwego miejca, podłączenia spływu oleju rozdzielacza Badestnost, gdzie wyjście z rozdzielacza ma rozmiar 3/4".
       
      Kolejna sprawa to chciałbym poznać zasadę działania zaworu sterującego blokadą tylnego mostu. Niedawno odkryłem tą opcję i jak włączyłem tą blokadę to olej wyciekł z tego mechanizu blokady przy lewym tylnym kole. Do tego zaworu biegną 4 wężyki. Jeden od orbitrola, drugi grubym wężykiem do dołu zbiornika hydraulicznego, trzeci do mechanizmu blokady, a czawrty o mniejszej średnicy do góry zbiornika hydraulicznego(zaznaczyłem na zdjęciu). Zapewne będę musiał wymienić membranę w tym mechaniźmie, ale może jeszcze na coś warto zwrócić uwagę?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam  
       
       
       
       
       

    • Przez rbit
      Dziś pomagałem znajomemu belować. Nagrabione wałki były fest wysokie i surowe i nawinęło mi pierwszy raz w MTZ 820 na ten wałek od przedniego napędu koło miski olejowej i powyginało te dwie osłony. Pewnie przez te durne osłony pociągnęło tą trawę. Teraz tam podczas jazdy pojawia się z jednego końca i drugiego olej - nawet nachlapało kropelkami na przednią wewnętrzną część opony. Co tam poszło w uszczelnieniach? Ciężko to samemu wymienić ? Wystarczy odkręcić ten korpus co dochodzi do przedniej osi?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj