Cheesburger

Mtz 82 olej napedowy w wydechu

Polecane posty

Cheesburger    80

Cześć

Ciagnik pluje napędem, kopci na jasno i nie wchodzi na obroty. Odpala dobrze.

Wtryski? Pompa? Coś innego? Jak sie za to zabrać?
Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski jakimś TEC 2000 czy cos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    80
19 minut temu, mani51 napisał:

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

OK

Dzięki za pomysł -

Do filtra tego z siteczkiem czy z wkładem nalac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
49 minut temu, Cheesburger napisał:

Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski j

Może sprawdź na początek jak wtryski rozpylają , te ,,oczyszczacze" wtrysków dobrze czyszczą portfel.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Albo coś z wtryskiem paliwa ( najprawdopodobniej sam wtryskiwacz), albo stracił ciśnienie sprężania na tym cylindrze ( pęknięty pierścień, wypalony/uszkodzony/ źle wyregulowany zawór), itp

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Cheesburger napisał:

19 minut temu, mani51 napisał:

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

OK

Dzięki za pomysł -

Do filtra tego z siteczkiem czy z wkładem nalac?

do tego z wkładem bo szybciej pociągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2361
witejus napisał:

49 minut temu, Cheesburger napisał:

Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski j

Może sprawdź na początek jak wtryski rozpylają , te ,,oczyszczacze" wtrysków dobrze czyszczą portfel.

bez przesady to wydatek kilkudziesięciu złotych a w samochodzie u mnie pomogły


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    80
3 godziny temu, robi57362 napisał:

bez przesady to wydatek kilkudziesięciu złotych a w samochodzie u mnie pomogły

a to trzeba mieszac z paliwem czy na samym tym preparacie ma chodzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Najlepiej wyjąć wtryski, podpiąć do pompy spowrotem i kręcić rozrusznikiem i patrzeć jak rozpylają.

 


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    80

Dzieki wszystkim za pomoc. Wyjete wtryski, sprawdzone jeden porzadnie uszkodzony, przy sprawdzeniu czlowiek ustawiajacy stwierdzil ze lepiej wymienic komplet koncowek. Kupione nowe, oryginal, ustawione.

Teraz pod obciazeniem kopci na czarno a wczesniej nawet dymka nie puscil w taliej samej pracy. Oleju nie ubywa ani nie przybywa.

Jakies pomysly? 

Dnia 1.10.2023 o 09:30, wsbil napisał:

Najlepiej wyjąć wtryski, podpiąć do pompy spowrotem i kręcić rozrusznikiem i patrzeć jak rozpylają.

 

 

Edytowano przez Cheesburger

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Końcówki to się kupuje WZM lub AndoriaMot, nic innego. Oryginały te za 30zł za szt.? Powinny być ustawione na 180 bar.

 

Kopci na czarno pod obciążeniem to prawidłowy objaw. Chyba że jest to słup dymu widziany z drugiej wsi.


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    80
10 godzin temu, wsbil napisał:

Końcówki to się kupuje WZM lub AndoriaMot, nic innego. Oryginały te za 30zł za szt.? Powinny być ustawione na 180 bar.

 

Kopci na czarno pod obciążeniem to prawidłowy objaw. Chyba że jest to słup dymu widziany z drugiej wsi.

Kupilem takie jakie mi polecil sprzedajacy w sklepie - 50 Pln za sztuke. A moze pokombinowac z dawka paliwa...? Wczesniej mie kopcil na czarno stad sie teraz zastanawiam o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj