Polecane posty

_przemek_    0

Witam mam problem z Massey Ferguson 8110. Kilka minut po odpaleniu ciągnika zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów. Jaka to może być tego przyczyna?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    229

Wkręć zamiast czujnika manometr i sprawdź najpierw ciśnienie. Ale generalnie logiczne. Olej sie rozgrzewa, spada ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_przemek_    0

No właśnie tak sobie pomyślałem w pierwszej sprawie żeby wymienić filtry i oleje. Bo to świeży nabytek jest i nie wiadomo kiedy zmieniane były 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    734
7 godzin temu, _przemek_ napisał:

No właśnie tak sobie pomyślałem w pierwszej sprawie żeby wymienić filtry i oleje. Bo to świeży nabytek jest i nie wiadomo kiedy zmieniane były 

 

O panie to może była przyczyna sprzedaży, kilka minut po odpaleniu to on gorący nie jest żeby ciśnienie spadało.

Spuść olej i zobacz czy nie ma w nim opiłków oraz zobacz co w filtrze. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    126

no chyba przejechał się przed zakupem ciągnika. czy ciągnik w ogóle jeździ? czy działa podnośnik i wspomaganie czy kręci lekko? bo może sam czujnik coś wali. a szukając przyczyny można pół ciągnika rozebrać bo tam wszędzie hydraulika. zmierz ciśnienie na wyjściach pompy na deklu z boku albo chociaż na hydraulice z tyłu ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_przemek_    0

Jeszcze go nie kupiłem byłem tylko go obejrzeć jeździ ok biegi wchodzą ok tylko jest ten problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1025

Lepiej weź kogoś co zna się na hydraulice i zrób pomiary, bo możesz wpakować się w minę i koszt napraw wyjdzie naprawdę duży, bez powodu nie sprzedają ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1025

Bez sprawdzenia z mechanikiem, odpuściłbym ten ciągnik, jeśli padły hamulce i skrzynia jest pełna opiłków to ciągnik trzeba rozkręcać i płukać skrzynie plus całą hydraulike.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1025

Twoja decyzja, ale zapoznaj się najpierw z usterkami tej serii i nie napalaj się na kupno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Szukaj mechanika. U mnie w 6170 był problem z sterownikiem też własnie pochodził trochę i się zapalało .Podłubali cos z tym sterownikiem i już jest dobrze.

Zapłaciłem groszowe sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    734

Świerzy nabytek ale jednak nie nabytek tylko przymiarka albo kandydat na nabytek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    106
31 minut temu, _przemek_ napisał:

Teraz patrzę na te odpowiedzi to chyba sobie dam z nim spokój 

Przypuszczam, że tak będziesz miał w 80% tych ciągników. Nawet jak kupisz taki który nie będzie sygnalizował niskiego ciśnienia to nie ma gwarancji sukcesu. 

 

Temat bardzo złożony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wolodymyr
      Jak to możliwe? Po uruchomieniu silnika przy zdjętych przewodach z elektrozaworów pług sam się podnosi. Co jest nie tak?



    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj