superfarmer02

Znalezione na allegro i nie tylko 2022

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Baks00    4446
20 minut temu, Bogdan_ja napisał:

 

I słabe oleje.... 

To to święta prawda.

 Przy tej jakości oleju np. do silnika max 1,5 tys motogodzin 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4268
12 minut temu, hubertb napisał:

Ja zaczynał bym od obejrzenia samego sprzęgła wom. 

 

9 minut temu, Bogdan_ja napisał:

No trza tam zaglądnąć... 🤔

I tak muszę tam zajrzeć, bo ta nakrętka się upierniczyla i na szybko przyłapałem spawarka. Tzn już poprzedni właściciel ja obspawal, ale pękło to wszystko i mi wałek wyleciał przy oborniku 😐

Ale jak wyjmę, to będę widział że coś jest nie tak? Tzn przy takich objawach coś będzie ewidentnie zużyte? Bo jak patrzę na cenę nowego, to troszkę sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Masz instrukcje napraw do ciągnika ? Jeśli nie to po rozebraniu zwykle usterka widoczna jest gołym okiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995
7 minut temu, daron64 napisał:

 

I tak muszę tam zajrzeć, bo ta nakrętka się upierniczyla i na szybko przyłapałem spawarka. Tzn już poprzedni właściciel ja obspawal, ale pękło to wszystko i mi wałek wyleciał przy oborniku 😐

Ale jak wyjmę, to będę widział że coś jest nie tak? Tzn przy takich objawach coś będzie ewidentnie zużyte? Bo jak patrzę na cenę nowego, to troszkę sporo

Gerenalnie jak wyciągniesz to masz na wierzchu już oringi i ich stan jest wazny bo to rozdziela olej 

Tu jeśli nie hamuje to tyz stan tłoczków bo albo zeslizgane albo nie podaje oleju bo oryngi uwalone... 

To musisz rozdupcac bo te tłoczki są w obudowie 

 

 

Screenshot_20220216-112641.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9260

Bogdan, a sprzegło WOM i półbiegi nie są z tej samej pompki zasilane ? Bo może to problem był powiązany i dlatego wszystko pospawane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Tak zasilanie wom, hamulca wom, przystawki napedu i wzmacniacza jest to samo. Jeśli hamulec miał wyciek ciśnienie w układzie padło na pysk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Z tej samej i jest to powiązane jak najbardziej... Wzmacniacz, napęd, wom... 

Znaczy tam tyz mogą być te tłoczki zapieczone w obudowie... Tu na odległość ciężko coś konkretnie twierdzić 

Edytowano przez Bogdan_ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9260

Czyli leczenie syfa pudrem było, a mechanicy potem : spawaj bo to nie ma prawa działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995
6 minut temu, jahooo napisał:

Czyli leczenie syfa pudrem było, a mechanicy potem : spawaj bo to nie ma prawa działać

Wiesz to się prosto diagnozuje... Wpina się zegar w dekiel i widzisz przełączając kolejne podzespoły gdzie jakie ciśnienie jest... I trza to tyz robić po naprawie wzmacniacza  aby nie uwalala ciśnienia  przystawka albo wom. 

Edytowano przez Bogdan_ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9260

Ja wiem, ale dla takiego, co całe życie tylko młotek i przecinak, najlepiej zaspawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jest jeszcze jedna słabość tego układu bardzo wkurzająca żółwia można używać od obrotów wyższych niż 1200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baks00    4446

Mnie ciekawi dlaczego ten żółw/ zając często jest spotykany jako uszkodzony.

Co go niszczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jak pada ciśnienie to zaczyna się destrukcja, a pada przez np. uszczelnienia. Powinien być czujnik ustawiony na granicę 10 bar który zapalał by lampkę kontrolną na tablicy.

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
9 minut temu, Baks00 napisał:

Mnie ciekawi dlaczego ten żółw/ zając często jest spotykany jako uszkodzony.

Co go niszczy?

Przeczytaj wyżej co koledzy napisali i masz odpowiedź , w skrócie spadek ciśnienia w układzie i już ludzie ze spawarkami latają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9260

Spadek ciśnienia spowodowany marnej jakości olejem, słabymi materiałami zamienników części oraz niewłaściwym użytkowaniem

Ten czujnik na 10 bar, który by blokował właczenie wzmacniacza to w sumie niezły pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4268
49 minut temu, Bogdan_ja napisał:

Gerenalnie jak wyciągniesz to masz na wierzchu już oringi i ich stan jest wazny bo to rozdziela olej 

Tu jeśli nie hamuje to tyz stan tłoczków bo albo zeslizgane albo nie podaje oleju bo oryngi uwalone... 

To musisz rozdupcac bo te tłoczki są w obudowie 

 

 

Screenshot_20220216-112641.png

 

46 minut temu, Bogdan_ja napisał:

Rozdupczyc w sensie rozruszać i tłoczki powinny wyjść?

Choć w sumie to jest ta część obudowy, w którą, z drugiej strony, wkręca się te nakrętkę? To może bym cała tę część wymienił wtedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nie chodzi o blokowanie a bardziej o informacje, teraz możesz mnie włączyć coś ala kontrolka sprzęgła hydrokinetycznego w ciągnikach fendt.

Najpierw rozbierz i sprawdź stan jak nie jesteś pewny rób zdjęcia ktoś z forum na pewno oceni i pomoże. 

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baks00    4446
Przed chwilą, jahooo napisał:

Spadek ciśnienia spowodowany marnej jakości olejem, słabymi materiałami zamienników części oraz niewłaściwym użytkowaniem

 

Dlaczego pytam,mam 1012 żółw zając -jedyna opcja podczas orki.I tak to wszędzie umiera,u mnie naszczescie jakoś chodzi.

No za to łożysko zdechło na jesień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4268
11 minut temu, hubertb napisał:

 

Najpierw rozbierz i sprawdź stan jak nie jesteś pewny rób zdjęcia ktoś z forum na pewno oceni i pomoże. 

👍

A tak idąc od skrzyni do przodu, coś warto " przy okazji" wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez konteno
      O pogodzie ,opadach i odnotowanych temperaturach w różnych częściach kraju i nie tylko w rozpoczętym 2024 roku. 
    • Przez superfarmer02
      Zapraszam na kolejny rok wstawiania ursusów za 50tys i zetorow za 100tyś+🙈😂
    • Przez vincenty4
      Witam, ostatnio w trakcie wykopów przerwany zostały stare dreny. W związku z tym odtworzyłem je wykorzystaniem rury drenażowej. Niestety woda wydostaje się średnio intensywną strużką w miejscu połączenia.
      Czy macie może pomysł jak dobrze uszczelnić połączenie rury drenarskiej 100 i starego ceramicznego sączka? Rura wchodzi na sączek na wcisk, ale jako że woda przepława z rury do sączka (którego otwór ma mniejszą średnicę), to woda stale wycieka się przez miejsce połączenia.
      Dzwoniłem po różnych sklepach, fachowcach i propozycje były różne: Bostik H550/h77, Puder ex P795, silikon dekarski, szara taśma, a nawet glina. Sprawę komplikuje jednak fakt, że woda cały czas sączy się z połączenia.

      Nie liczę więc na idealnie uszczelnienie, ale chciałbym zminimalizować wyciek, bo wodę z działki i tak potem odrowadzę do rowu melioracyjnego. 
      Będę wdzięczny za sugestie 🙂


    • Przez valeTudo
      Jak w temacie Bylo juz o ciagnikach, dziewczynach, chlopakach,alko  itp... teraz pora pochwalic sie jak dbacie o kondycje jakie sporty uprawiacie, zaczynam
      -SW
      -treningi interwalowe
      -silownia
    • Przez Micpan
      Czy ktoś wie co to za błąd? 
      Nic w instrukcji nie mogę znaleźć o tym błędzie. 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj