Makis2111111

Stabilizator boczny c360 nowy typ

Polecane posty

Witam czy polecacie takie odciagi widoczne na zdjęciach, bo chciałbym kupić takie, ale nie wiem czy się opłaca, czy nie ma problemu  przy zapinaniu maszyny żeby natrafić na otwory, i jak po zapięciu czy maszyna nie chodź na boki zbyt mocno? Który typ lepszy rurowy czy ten kwadrat? 

Screenshot_20201001_175515_pl.allegro.jpg

Screenshot_20201001_175024_com.android.chrome.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zwykły łańcuch wystarczy. Ani to wygodne ani ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

jak nie masz haków CBM to średnio Ci to potrzebne a nawet może przeszkadzać przy zapinaniu. Na pewno będzie trochę luzu na boki bo idealnie Ci się otwory nie zgrają do tej przetyczki. Jedynym plus to taki że na pusto nie trzeba ramion wiązać żeby nie latały na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

niby czemu? akurat ten ze zdjęcia badziewnie wygląda, ale taki system pozwala nie myśleć o tłukących o opony ramionach podnośnika

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, mani51 napisał:

jak nie masz haków CBM to średnio Ci to potrzebne a nawet może przeszkadzać przy zapinaniu. Na pewno będzie trochę luzu na boki bo idealnie Ci się otwory nie zgrają do tej przetyczki. Jedynym plus to taki że na pusto nie trzeba ramion wiązać żeby nie latały na boki.

Nie man cbm, tak myślałem ze lipa te odciagi,wiele ludzi się tym podnieca ale wolałem tu na forum zapytać, może lepiej kupić nowe łańcuchy bo stare się mi już zniszczyły, szczególnie ze się ciężko kręcą i potrafią się same popuszczac przy rotacyjnej, ciągle trzeba kontrować. 

 

A co powiecie na łańcuchy firmy Morga 5 lat gwarancji 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/trzypunktowy-uklad-zawieszenia/lancuch-boczny-c-360-morga.html

Edytowano przez Makis2111111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

Mam coś podobnego w zetorze 7745, nie mam haków i w zasadzie tylko przy zaczepianiu pługa były problemy, bo mial sforzmie szeroko, ale na o tez był sposób.  A tak to spoko, maszyna sztywno. I zalata taka ze łańcuchy czasami się zrywają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
taux    102
2 godziny temu, Makis2111111 napisał:

Nie man cbm, tak myślałem ze lipa te odciagi,wiele ludzi się tym podnieca ale wolałem tu na forum zapytać, może lepiej kupić nowe łańcuchy bo stare się mi już zniszczyły, szczególnie ze się ciężko kręcą i potrafią się same popuszczac przy rotacyjnej, ciągle trzeba kontrować. 

 

A co powiecie na łańcuchy firmy Morga 5 lat gwarancji 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/trzypunktowy-uklad-zawieszenia/lancuch-boczny-c-360-morga.html

Łańcuch ok wykorzystać stary, tylko regulacja na gwincie prostokątnym/trapezowym : dwa kawałki  pręty  lewy i prawy i odpowiednio dwie -lewa i prawa- nakrętki plus jedna na pół na kontre, zespawać płaskownikami lub rura i masz śrubę ( nakrętki, pręty do kupienia w którymś sklepie internetowym odcinki co 25 cm) , chyba rozmiar 14 lub 16  i temat zamknięty na lata, nawet przyrdzewiałe to tylko pukniecie czymkolwiek i już się ręka kręcą nie mówiąc o kluczu. Jak skręcisz i za kontrujesz z obu stron to laga na worze może latać miedzy kołami najwyżej. Tak miałem zrobione, a traktor poszedł do ludzi parę lat temu.

https://e-srubytrapezowe.pl/

http://atlantis-pt.pl/28-sruby-trapezowe

Edytowano przez taux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam te kwadratowe od jakiś 3 lat I bardzo sobie chwale, niema problemu z zapinaniem maszyn , nie trzeba zakładać belki jak się jeździ z przyczepa , ramiona trzymają się sztywno I nie nawalaja o opony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, taux napisał:

Łańcuch ok wykorzystać stary, tylko regulacja na gwincie prostokątnym/trapezowym : dwa kawałki  pręty  lewy i prawy i odpowiednio dwie -lewa i prawa- nakrętki plus jedna na pół na kontre, zespawać płaskownikami lub rura i masz śrubę ( nakrętki, pręty do kupienia w którymś sklepie internetowym odcinki co 25 cm) , chyba rozmiar 14 lub 16  i temat zamknięty na lata, nawet przyrdzewiałe to tylko pukniecie czymkolwiek i już się ręka kręcą nie mówiąc o kluczu. Jak skręcisz i za kontrujesz z obu stron to laga na worze może latać miedzy kołami najwyżej.

https://e-srubytrapezowe.pl/

http://atlantis-pt.pl/28-sruby-trapezowe

Zeczywiscie dobry pomysl najlepszey z tego co widzę, u siebie masz tak zrobione? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Aby ramiona nie uderzały o opnę można dołożyć łańcuchy od środka ( taki ogranicznik )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, akmaly napisał:

Aby ramiona nie uderzały o opnę można dołożyć łańcuchy od środka ( taki ogranicznik )

Z tym to nie ma problemu bo ja cały czas z belka jeżdżę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja w MTZ w miejscu orginalnych łańcuchów od środka mam założone sprężyny a łańcuchy przeniosłem na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1004t    38

Makis2111111 jeżeli ci się odciągi luzuja to zastosuj patent z mf 255 czyli przyspawaj kawałek plaskownika z jednej strony i ta nakretka odciągu nie będzie się już odkręcać bo będzie miała przeciwwage

IMG_20201002_102754.jpg

1601627779370-1884581952.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki    3274

mam  założony na jedną strone ten kwadratowy stabilizaator dosc wygodna sprawa ,sruby ciagle pekały przy ramieniu ciegna  ,i nie jest to aż tak sztywne u mie spokojnie 5 cm ma wachania , a maszyny zaczepiam bez wyjmowania bolca czy zatyczki na kwadracie . orginalna zatyczka szybko sie wygnie i przetykam srubką , kiepska twardosc i po 5 latach otwory sie rozkalibrowały trzeba by przewiercić na grupszą srube 

Edytowano przez jarecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461
3 godziny temu, mani51 napisał:

Ja w MTZ w miejscu orginalnych łańcuchów od środka mam założone sprężyny a łańcuchy przeniosłem na zewnątrz.

Też myślałem o takim rozwiązaniu w przypadku montażu haków do tego ciagnika


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, robert1004t napisał:

Makis2111111 jeżeli ci się odciągi luzuja to zastosuj patent z mf 255 czyli przyspawaj kawałek plaskownika z jednej strony i ta nakretka odciągu nie będzie się już odkręcać bo będzie miała przeciwwage

IMG_20201002_102754.jpg

1601627779370-1884581952.jpg

O właśnie proste Rozwiązanie i najlepsze, dobry pomysł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

lancuch maja to do siebie ze po jakims czasie zardzewieja i ciezko sie kreci i brak regulacji a ten pierwszy z pierwszego postu z przetyczka z nim nie ma takiego problemu


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Z przetyczką mają duże Ursusy i jest ok, ale zawsze będzie jakiś luz, łańcuchy skręci do oporu i luzu nie ma, jak np. opryskiwacz, rozsiewacz, łańcuchy nie zardzewieją, wystarczy nasmarować i założyć kawałki twardego węża. Jak komuś nie przeszkadza jak maszyna lata na boki, to ok. może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarek    5

Jak Ci nie przeszkadza że maszyny latają na bok to odciągi są ok. Mi to przeszkadzało i odciągi zostały oddane.  Wolę co roku wyczyścić gwintu i nasmarować.  Pozatym dorobiłem łańcuszek żeby spiąć ramiona bo o opony uderza . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj