Polecane posty

Napisano (edytowany)

witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy

Edytowano przez MafiaPstrągowa
błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Skoro ciągnik został wyrejestrowany lata temu to nie istnieje w żadnej bazie ,a jedynie w archiwum papierowym .

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
andrzej78 napisał:

Skoro ciągnik został wyrejestrowany lata temu to nie istnieje w żadnej bazie ,a jedynie w archiwum papierowym .

dokładnie


MafiaPstrągowa napisał:

witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy

a co chcesz się dowiedzieć? przebieg? kolizję? ilu właścicieli miał? jeżeli nie masz żadnych dokumentów przekazania własności na siebie to nic się nigdzie nie dowiesz. legalna rejestracja tylko na zabytek

  • Like 1
  • Thanks 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
4 godziny temu, andrzej78 napisał:

Skoro ciągnik został wyrejestrowany lata temu to nie istnieje w żadnej bazie ,a jedynie w archiwum papierowym .

a nawet i tam często go nie znajdują..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    33

Z moim jest podobnie. Jak dawniej przenosili papiery z gmin do powiatow to albo dużo poginęło papierów, albo błędnie skatalogowali. A na tych portalach czy w CEP nic nie znajdziesz skoro ciągnik był wyrejestrowany jeszcze w "papierowych" czasach. Ewentualnie można wystosować pismo o wydanie zaświadczenia czy pojazd o nr nadwozia takim i takim był kiedykolwiek zarejestrowany/kiedy został wyrejestrowany i tu bedą grzebać w papierach, ale to może być tak jak wyżej napisałem i nici z tego. Rejestracji na zabytek nie polecam, bo nadzór konserwatora zabytków jest i duże wymogi pod względem oryginalności pojazdu. Lepsze wyjście to rejestracja jako pojazd o wartości historycznej, potrzebna opinia rzeczoznawcy motoryzacyjnego. Co do kosztów takiej opinii to jeszcze nic się nie dowiedziałem. Najlepiej jakby to był unikalny model np C-355M tak jak mój i w miarę w oryginale. Nie ma dużych wymogów no i wiek conajmniej 25 lat. Brak nadzoru konserwatora. Brak dowodu rejestracyjnego nie stanowi przeszkody, tylko tytuł własności. Będę próbował ruszyć temat osobiście. Mało kogo obchodzą takie rzeczy ale napisałem dla potomności ;)

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj