robert1004t

Members
  • Ilość treści

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

37 Excellent

O robert1004t

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 12/11/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Górny Śląsk

Ostatnio na profilu byli

7298 wyświetleń profilu
  1. tu jeszcze do max obciążenia chce zrobić od spodu taka belkę żeby usztywnić i wzmocnić cała konstrukcje aby wspornik osi nie byl poddawany nadmiernym obciazeniom
  2. siłowniki 63x28 mm o skoku 135 mm, tuz jest wbudowany w fabryczny zaczep przedni, nie widziałem sensu w odkręcaniu zaczepu i robieniu ramy tuza od nowa. Jakieś zdjęcia mam
  3. po 10 latach już zęby przytarte ale samym ciężarem robią super robote
  4. U kolegi też tak było w Miguel Kraft dele na drucie 0,6. Po zmianie na 0,8 już mu się nie blokuje, zauwazyłem, że między rolka a pancerzem od uchwytu jest duża odległość, u mnie w małym migu prowadnica drutu jest bardzo blisko rolki podającej i na tym drucie 0,6 fajnie się spawa bez blokowania na tych samych końcówkach prądowych od kolegi nawet na wyższym prądzie i dużym posuwie
  5. Tu nie było czego usprawniać, gotowe rozwiązanie jest w serii 600 Massey Fergusona w standardzie - jest pompa tandem i wszystko działa niezależnie. Nasi inżynierowie po prostu cięli koszty robiąc traktory w podstawowej wersji. Za dopłatą była rozbudowaną hydraulika. Dlatego mimo sentymentu do Ursusów tej serii kupiliśmy MF 1004T
  6. siedząc w kabinie korek wlewu oleju znajduje się z prawej strony obudowy przedniego mostu, ciężko go nie zauwazyc
  7. robert1004t

    Mtz 82 & Krone

    W 2 traktorach mam radialne Taurusy lepszych w tym przedziale cenowym chyba się nie znajdzie. Bardzo dobry uciąg, miękkie więc bardzo fajnie amortyzują po nierównościach, wg mnie lepiej dołożyć do radialnej opony niż tłuc się na diagonalnych, różnica jest ogromna.
  8. Z wibracjami mieliśmy problem w 255 , to ten sam patent, wg mnie nie jest to wina sprężarki a luzu na dolnej śrubie która wspornik sprężarki jest skręcony między silnikiem a wspornikiem przedniej osi. U nas tam był luz i przez to wpadała w wibracje, po dorobieniu podkładki dystansowej i skręceniu problem ustąpił i już ok 15 lat jest spokój. Przyjrzyj się temu miejscu na początek zanim narobisz sobie kosztow
  9. Trzeba rozpołowic traktor na końcu skrzyni biegów między skrzynia biegów a korpusem pośrednim. Dopiero wtedy będzie dostep
  10. Ta blacha to jest jakby zamknięcie osłony plandeki od strony koła traktora. Są 2 otwory gwintowane i tam trzeba ją przykręcić, też mam taką kosiarkę , bardzo topornie im wyszła ta blacha, u mnie się już zgina
  11. jakim cudem taka różnica skoro pompa paliwa jest mechaniczna napędzana od silnika myjki i dysza paliwa się nie zmienia ?
  12. To było w 2018roku,już nie pamiętam , zmierzyłem 1 zaworek i szukałem po wymiarach
  13. siłowniki - 520zł , węże, złączki ok 280zł, stal i sworznie ze złomu ok 300 , dysze do plazmy, drut spawalniczy,gaz, tarcze do szlifierki, wiertła , śruby m24 itp pewnie też ok 200 jakby szczegółowo podliczyc to ok 1500 zł nie licząc swojej robocizny. Haków nie potrzebuje, te są z blachy weldox o podwyższonej wytrzymałości. Dodatkowo planuje założyć amortyzację więc jeszcze ok 300 zł pochlonie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj