sekator1979

Pęknięty (zamrożony) blok w C360

Polecane posty

sekator1979    2

Witam

Chciałbym Wam serdecznie podziękować za wszystkie informację. Dziękuję za porady związane ze spawaniem i klejeniem. Zaryzykowałem i skontaktowałem się z gościem, o którym pisał tatarak. Udało mi się znaleźć stronę i naprawy wyglądały fajnie a raczej nie było po nich śladu.

Po rozmowie z gościem umówiłem się na naprawę pod koniec tygodnia - więc poznam efekt na własnym przykładzie. Gość powiedział, że na naprawę daje 100% gwarancję więc wygląda na to, że wie co robi.

Wypytałem go o spawanie i klejenie. Powiedział, że zdarza się, że udaje się naprawić zarówno jedną jak i drugą metodą. Wspomniał, że skuteczne spawanie żeliwa to na gorąco i później właściwe odpuszczanie - tylko tego typu metody są dobre ale nie na obrabianych elementach gdyż może dojść do zwichrowania bloku. Jeśli chodzi o klejenie to mówił to o czym napisał tatarak, ze może się zdarzyć, że klej może odchodzić po jakimś czasie.

 

Co do przymrozków o których pisaliście - właśnie nie spodziewałem się, że coś może się stać. Nie raz były przypadki, że lało się gorącą wodę, żeby lód puścił i można było spuścić wodę a tu jakieś minus 3 stopnie ale z silnym wiatrem narobiły bałaganu.

 

Po naprawie podzielę się swoimi wrażeniami i dam znać czy się udało.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki - po naprawie tylko i wyłącznie płyn...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
3 godziny temu, Adi96 napisał:

Matko święta idą przymrozki po co trzymać tą wodę spuścić lub zalać płynem.Mi też by pękl gdybym w porę się nie skapnął,zalewam płynem.

No geniuszu to po co jeździłeś na wodzie i o mało nie pękł Ci blok? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Bo miałem wrażenie że mi płyn wchodzi do oleju dlatego jeździłem na wodzie.A ostatnim razem się przeliczyłem z mrozem że nie wejdzie mi tam gdzie ciągnik staloi,pompę przyłapało i w chłodnicy powoli zaczynała zamarzać ale daleko do pęknięcia bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Że jak?  W T-25 ?  Nie musisz, przecież każdy wie że złego diabli nie biorą :PxD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Mój sąsiad jak był bardziej aktywny to spuszczał sąsiadom z ruskich ale paliwo;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sekator1979    2

Witam,

 

Zgodnie z obietnicą chciałem podsumować efekt naprawy swojego zamrożonego silnika.

Jestem mile zaskoczony. Po naprawie nie ma śladu jak pomaluję blok a muszę to zrobić bo jest trochę obdrapany to miejsce naprawy jest nie do zlokalizowania. Próby z wodą i płynem nie pokazuj żadnych przecieków. Po odpaleniu również w 100% szczelny. Oglądając całą naprawę byłem trochę sceptycznie nastawiony, ale efekt mnie zaskoczył.

 

Podsumowując:

Wizualny efekt - świetny;

Skuteczność - 100%.

 

W załączniku zdjęcie po naprawie dla niedowiarków.

360a.JPG

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

No i super, że jesteś zadowolony. Mam prośbę abyś napisał za jakiś czas czy nic się z tym nie dzieje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie no zrobił gościu w pełni profesjonalnie czapki z głów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    48
Witam A przypadkiem to nie ten gość http://naprawa-metalock.pl/realizacje/naprawy-korpusow-silnika-ursus-c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj