klaus1122

New Holland T6.165 - Awaria sprzęgła WOM

Polecane posty

klaus1122    0

Witam,

kupiłem traktor New Holland T6.165

Podczas pracy przy prasie stanął wałek wom. Jak stwierdził serwis w wyniku nieprawidłowego użytkowania zniszczone zostało sprzęgło. Dokonano naprawy po czym cztery dni później ta sama awaria.

Dodam że traktor pracuje z nową prasa New Hollanda. Mamy w gospodarstwie jeszcze jeden traktor tego samego producenta. Starsza T7.195 pracuje trzeci sezon z prasami i nie mieliśmy żadnej tego typu awarii. Dodam że operator który pracował na T7 przeszedł teraz na T6 aby wykluczyć błąd ludzki. 

Może macie podobny problem z T6. Dodam że jest to nowy model z 2019 roku. 

Zastanawiam się czy to nie problem konstrukcyjny nowych t6 lub wadą tego konkretnego sprzetu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Masz wadliwy egzemplarz, niestety ale bądź gotowy na niemiła batalię z dilerem i firmą


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
Bartek933 napisał:

Masz wadliwy egzemplarz, niestety ale bądź gotowy na niemiła batalię z dilerem i firmą

jest tego tego zdania. coś jest zjebane w skrzyni i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

Jezeli ciagnik jest nowy a naprawy dokonal serwis i po paru dniach to samo to bym nie zaplacil za fakture. Nawet jak by byla wina operatora co dla mnie jest niepojete bo nie wiem co by on musial robic zeby zajezdzic walek wom. Niech przyjezdzaja naprawiac w ramach gwarancji bo im wystawisz opinie w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Najlepiej to chyba wystosować pismo do dilera i do NH i jeszcze dzwonić do nich a najlepiej jechać osobiście. Jeżeli będą marudzić to idź od razu do radcy prawnego lub prawnika. Wszystko bierz na papier


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kibix    284

Po pierwsze to musisz mieć wszystko na papierze. Za każdym telefonem do oddziału idzie pismo. 

Jeżeli serwis i nh Polska będą Cię zlewać to uderz to jakiejś gazety.. Oni lubią takie tematy opisywać. Możesz im na facebooku pytanie w komentarzach zadać.

Tym bardziej że ciągnik i prasa z jednego koncernu. Napisz co to za oddział żeby wiadomo było kogo omijać.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
porems    69

kuźwa też kupiłem t6.175 DC ale narazie wom działa, ile masz mth, od jakiego dilera go brałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
1 godzinę temu, kibix napisał:

Po pierwsze to musisz mieć wszystko na papierze. Za każdym telefonem do oddziału idzie pismo. 

Jeżeli serwis i nh Polska będą Cię zlewać to uderz to jakiejś gazety.. Oni lubią takie tematy opisywać. Możesz im na facebooku pytanie w komentarzach zadać.

Tym bardziej że ciągnik i prasa z jednego koncernu. Napisz co to za oddział żeby wiadomo było kogo omijać.

 

 

 

Z tym, że gazety mają kasę z reklam od takich firm i przez to mogą nie chcieć podejmować takiego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Czekałem aż mnie ktoś wywoła do tablicy. 

Jak widać nie jest. 

Ile ma godzin ten ciągnik?


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Lepiej żebyś wiedział, bo może się okazać że sprawdzony wyjec jest lepszym wyborem


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Temat obserwuję od początku. 

Wszystko kwestia ceny. Jeździłem ostatnio T6.155 EC i w kabinie cicho jest


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7

Jak serwis może obeinic użytkownika za spalone sprzęgło wom skoro to moduł elektroniczny odpowiada za załączanie wom. Operator tylko daje mu sygnał że chce.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaus1122    0

między pierwsza a druga awaria minęło zaledwie 40 godzin pracy.

traktor ma zaledwie 400 godzin łącznie. Wcześniej wykonywał lekkie prace

Dzisiaj otrzymam informację z serwisu że to znowu wina operatora. 

Macie namiary na jakiegoś dobrego prawnika znającego się na takich sprawach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaus1122    0

tak, ale tam odbiłem się od infolinii.

Chora firmą.

Dodam że traktor JD 115km chodzi super z prasa. NH 135 km po trzech dniach wysiada.

Jak to powiedzieli wina operatora.

Musimy chyba zapisać się na studia z obsługi sprzętów NH. Każdy model trzeba traktować indywidualnie ;) Jeden nie pracuje tak samo jak drugi. 

Dodam jeszcze że na czas naprawy nawet jeśli trwa dwa tygodnie nie ma co liczyć na sprzęt zastępczy. Serwis nie dopuszcza myśli że problem leży w wadzie traktora. Koszt każdej naprawy to 20 000 zł. Płacz i płać. Podejście do napraw gwarancyjnych na niskim poziomie, który stale spadał.

Teraz płacić krocie trzeba już za wszystko. Bynajmniej u tego dystrybutora. W innym serwisie taki zakres prac wycenili na maksymalnie 10 000 zł.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj