jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

matx66    0

Tak też przypuszczałem, w pierwszej głowicy jedna długa szpilka do przykręcenia dodatkowo ucha do podnoszenia silnika ;) Dzięki kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Witam!

 

Mam takie pytanie: Czy można do nowej nominalnej tuleji cylindrowej dać stary nominalny tlok oczywiście z nowymi pierścieniami i czy jest mozliwe honowanie cylindrów w c-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaki miał by być cel zakładania starego trupa do nowej tulei? 

Nowe tuleje są honowane.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kiedyś robiło się szlify i honowało po nim na nowo. Dziś jest to nieopłacalne. Honowaniem nie da się "uratować" jak to określiłeś. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Czyli zamiast szlifu cylindrów kupna nowych tłokow, pierscieni itp lepiej kupić caly zestaw naprawczy? Dodam tylko, że ciagnik nie będzie dużo pracował w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Lepiej kupić gotowe zestawy. Szlifu nie warto robić. Zakładam że ciągnik kupę lat chodził na wodzie tuleje na bank będą miały wżery. Nie wytrzymają drugiego takiego okresu eksploatacji.

Ile będzie i gdzie pracował w przyszłości nie ma znaczenia. Komplety kupuj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko i wyłącznie nowe i to nie te najtańsze.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Słyszałem też że lepiej nabić surowe tuleje do bloku i całość dać do warsztatu specjalizującego się w tego typu działaniach gdzie oni to wyszlifują i takie rozwiązanie ma być niby lepsze od nabijania gotowych tulei gdzie przy montażu może dojść do odkształceń

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak ale w silnikach z suchymi tulejami jak np. perkins. Są tak cienkie że nieumiejętne nabijanie je zwichruje. W 60-ce tuleje sa mokre, grube jak diabli. Możesz po nich walić i nic im nie będzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Mam pytanie czy ta naprawa, wymiana tyczy się jednego cylindra czy wszystkich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wspominał w jednym poście o tłokach. Zakładam że to remont. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Koszt szlifu zależy od tego za którym razem wyjdzie wymiar naprawczy- zarówno na czopach głównych jak i korbowodowych. Ale 200-250 to minimum, na które nie ma się co nastawiać moim zdaniem. 

Po co chcesz osiować blok? 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valadin1    39

Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?

 

Nie wiem jak w c-360 ale regeneracja pompy do 3P minimum 600 zł (oczywiście z tendencją wzrostową) nowa pompa 1 tysiąc 

a samemu można zrobić regeneracje za 300 zł tzn nowa głowica/wałek napędzający/sitko/zaworek itd nowe uszczelnienie. Ciekaw jestem jak wygląda regeneracja w warsztatach ile części idzie nowych a ile zostaje "podleczonych" na jakiś czas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tylko i wyłącznie nowe i to nie te najtańsze.

 

To co kupować,masz jakieś przykre doświadczenie z tulejami konkretnej firmy?

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Czyli za regenerację pompy poniżej 500zł nie ma za bardzo na co liczyć jeśli chce żeby 60tka chodziła jak należy. Silnik który chcę remontować będzie miał nowy blok (używany), ponieważ stary pękł między cylindrami i nasuwa się pytanie czy do tego nowego bloku można zastosować podpory wału ze starego silnik jeśli nie były by razem z tym nowym blokiem i czy można do tego nowego bloku wstawić rozrząd ze starego? Wał oczywiście postaram się dać ze starego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podpory są jedną częścią z blokiem nie można ich zamieniać miejscami ani podbierać z innego silnika. Wałek rozrządu  możesz założyć stary pod warunkiem że nie jest zużyty. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak blok pójdzie do osiowania to nie ma problemu. I tak "nowy" blok radził bym oddać do zakładu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie chcem nowego tematu zaczynać ale mam dość nietypowy problem.Posiadam nowe zestawy z tamtej epoki Tłok selekcja B ,Tuleja Selekcja B pierścienie wszystko mam  brakuje mi tylko panewek oraz regenracji poszczególnych elementów żeby kapitalka przebiegła pomyślnie.Problem stanowią sworznie tłokowe nie chcą wejść w tłok  jakby za duża mialy średnicę.Jak rozpakowałem je w celu badania czy nie ma nalotu rudej przy jednym była kartka, takie kartki się dostawało jakby paragon wyprodukowane w gorzowie  ale typ silnik s-4002 czyli do ursusa c-355 Wychodzi na to że c-355 miały trochę inne sworznie niż do 60-tki.Próbowałem wsadzić na chama trochę wbiłem ale naprawdę opornie szło gdzie normalnie powinny lekko wchodzić  przez młotek więc nie miałem zamiaru ryzykować i wybiłem.Jeśli je założę i nabiorą swojej temperatury  jest ryzyko pęknięcia tłoku.Teraz pytanie czy te sworznie da się uratować zdjąc te dwie setki czy mają trochę inny kształt i nici z tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj