-
Ilość treści
117 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
7 NeutralO szymonl
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnio na profilu byli
3165 wyświetleń profilu
-
szymonl zaczął obserwować Massey ferguson 255 - wymiana pompy podnośnika, New Holland T6.155 -Nie chce ruszyć na biegach 1-4/9-12, Nh 8670 słabe hamulce i i 7 innych
-
Tak, hamulce masz na olej ze skrzyni. Jak naciśniesz kilka razy na hamulec na zapalonym poprawi się mu? Jeśli pedał jest twardy to po wciśnięciu i trzymaniu go do oporu czuć, że się zapada? Co do odpowietrzania: Na tylnym moście masz odpowietrzniki. Zakładasz wężyk na nie, popuszczasz i odpalasz ciągnik. Potem na odpalonym ciągniku wciskasz pedał hamulca na 10-12cm i czekasz aż w wężyku pojawi się olej bez powietrza. Jak już jest czysty, to jeszcze przez minutę trzymasz wciśnięty pedał. Po tym czasie ktoś Ci zakręca odpowietrzniki i odpuszczasz hamulec. Jeśli masz pneumatykę to dobrze by było ją też odpowietrzyć.
-
Nie przesadzajmy. Do zwolnic w 60tce wystarczy zwykły hipol 80w90 gl4. Tu naprawdę nie trzeba nic lepszego lać.
-
Opiłki mogą być też z tarcz od jazdy przód/tył. Kawałki plastiku to mogą być uszczelnienia tłoków sprzęgieł. Szarpanie może się brać z zarówno z problemów z sprzęgłami przód/tył jak i elektromagnesami które sterują dopływem ciśnienia na ta sprzęgła. Na hamulce bym nie stawiał w pierwszej kolejności ale ciężko tak od razu wykluczyć je całkiem.
-
Case 845xl hydraulika / olej hydrauliczny / slabo podnosi
szymonl odpisał na jaszczur2008 temat w Case
Nie zaszkodzi, ale może być tak, że wyrzucisz kasę w błoto. Pompa która się kończy produkuje masę opiłków, których filtr z czasem nie daje rady wyłapać więc opiłki idą w układ. Nie licz, że nowy olej podniesie ciśnienie na pompie. -
Case 845xl hydraulika / olej hydrauliczny / slabo podnosi
szymonl odpisał na jaszczur2008 temat w Case
Olej może być. Problemów z podnoszeniem nie naprawi wymiana oleju. Pomiar ciśnienia na szybkozłączach z tyłu i wiesz na czym stoisz. Najprawdopodobniej wymiana pompy przed tobą. -
Wg. producenta czyli Sisu olej jakości wg. API CG-4, CH-4. Lepkość na nasze warunki 15w40 wystarczy. Jeśli sporo pracujesz w minusowych temperaturach 10w40 nie zaszkodzi ale też nie ma co na siłę go tam lać.
-
Prawdopodobnie byłby dostępny, ale w niezbyt ciekawych pieniądzach, bo w okolicy 1900 netto. Trzeba by podzwonić, na razie mam tylko informację, że jest do ściągnięcia.
-
Tylko jeśli blok jest jajowaty. (Zakładam, że tuleje jednak trzymają wymiar) Żeby nie było - sam jestem zwolennikiem surowych tulei i ich późniejszej obróbki - zazwyczaj tak robię. Jednak, jeśli blok jest okrągły na całej wysokości i trzyma wymiar a do tego klientowi się śpieszy to gotowe tuleje nie powinny być demonizowane
-
Zestaw naprawczy spoko opcja, ale niekoniecznie taki za 300złoty w którym nie wiadomo kto jest producentem. Kupiłem kiedyś na szybko same pierścionki w sklepie w okolicy to po ściśnięciu w palcach już nie wróciły do wcześniejszego rozmiaru 😅 Podejrzewam, że tanie zestawy są podobnej jakości. Dobry zestaw wygląda mniej więcej tak: W 255 nie wyciągniesz bez rozpoławiania, w 235 zazwyczaj się da.
-
Platinum Agro UTTO to nie olej projektowany z myślą o 360. Jest to Orlenowiski odpowiednik oleju SDF UTTO. Jeśli awaria u znajomego nastąpiła krótko po wymianie, wcześniej skrzynia była w dobrym stanie a uszkodzenia nie wskazywały na rzeczy typu niskie ciśnienie czy po prostu zużycie to ok, masz rację. Ale często ludzie popadają ze skrajności w skrajność w takich przypadkach. Co do różnicy w cenie to już wasza indywidualna sprawa i tu akurat nic mądrego nie powiem
-
CM jest z założenia przeznaczony dla maszyn budowlanych. Jest to nieco uboższy produkt od MP, jest to też nowszy olej - MP jest na runku już lata, a CM nie wiem czy rok będzie. CM nie ma aprobat od ZFa ani zaleceń do maszyn rolniczych w przeciwieństwie do MP. Jeśli szukasz czegoś tańszego od UTTO MP sprawdź Platinum Multi UTTO/ Platinum Agro UTTO .