szymonl

Members
  • Ilość treści

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutral

9 obserwujących

O szymonl

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3165 wyświetleń profilu
  1. Na pewno na 5 i 13 jedzie normalnie? Na pozostałych biegach nie słychać jakiegoś innego obciążenia silnika?
  2. Tak, hamulce masz na olej ze skrzyni. Jak naciśniesz kilka razy na hamulec na zapalonym poprawi się mu? Jeśli pedał jest twardy to po wciśnięciu i trzymaniu go do oporu czuć, że się zapada? Co do odpowietrzania: Na tylnym moście masz odpowietrzniki. Zakładasz wężyk na nie, popuszczasz i odpalasz ciągnik. Potem na odpalonym ciągniku wciskasz pedał hamulca na 10-12cm i czekasz aż w wężyku pojawi się olej bez powietrza. Jak już jest czysty, to jeszcze przez minutę trzymasz wciśnięty pedał. Po tym czasie ktoś Ci zakręca odpowietrzniki i odpuszczasz hamulec. Jeśli masz pneumatykę to dobrze by było ją też odpowietrzyć.
  3. Nie przesadzajmy. Do zwolnic w 60tce wystarczy zwykły hipol 80w90 gl4. Tu naprawdę nie trzeba nic lepszego lać.
  4. Opiłki mogą być też z tarcz od jazdy przód/tył. Kawałki plastiku to mogą być uszczelnienia tłoków sprzęgieł. Szarpanie może się brać z zarówno z problemów z sprzęgłami przód/tył jak i elektromagnesami które sterują dopływem ciśnienia na ta sprzęgła. Na hamulce bym nie stawiał w pierwszej kolejności ale ciężko tak od razu wykluczyć je całkiem.
  5. Nie zaszkodzi, ale może być tak, że wyrzucisz kasę w błoto. Pompa która się kończy produkuje masę opiłków, których filtr z czasem nie daje rady wyłapać więc opiłki idą w układ. Nie licz, że nowy olej podniesie ciśnienie na pompie.
  6. Olej może być. Problemów z podnoszeniem nie naprawi wymiana oleju. Pomiar ciśnienia na szybkozłączach z tyłu i wiesz na czym stoisz. Najprawdopodobniej wymiana pompy przed tobą.
  7. Wg. producenta czyli Sisu olej jakości wg. API CG-4, CH-4. Lepkość na nasze warunki 15w40 wystarczy. Jeśli sporo pracujesz w minusowych temperaturach 10w40 nie zaszkodzi ale też nie ma co na siłę go tam lać.
  8. Prawdopodobnie byłby dostępny, ale w niezbyt ciekawych pieniądzach, bo w okolicy 1900 netto. Trzeba by podzwonić, na razie mam tylko informację, że jest do ściągnięcia.
  9. Tylko jeśli blok jest jajowaty. (Zakładam, że tuleje jednak trzymają wymiar) Żeby nie było - sam jestem zwolennikiem surowych tulei i ich późniejszej obróbki - zazwyczaj tak robię. Jednak, jeśli blok jest okrągły na całej wysokości i trzyma wymiar a do tego klientowi się śpieszy to gotowe tuleje nie powinny być demonizowane
  10. Mógłbyś napisać co to za ciągniki i co dokładnie było robione i wlane? Jakbym nie liczył, to same materiały wychodzą dobrze powyżej 1k na jeden ciągnik a gdzie robota i dojazd.
  11. Zestaw naprawczy spoko opcja, ale niekoniecznie taki za 300złoty w którym nie wiadomo kto jest producentem. Kupiłem kiedyś na szybko same pierścionki w sklepie w okolicy to po ściśnięciu w palcach już nie wróciły do wcześniejszego rozmiaru 😅 Podejrzewam, że tanie zestawy są podobnej jakości. Dobry zestaw wygląda mniej więcej tak: W 255 nie wyciągniesz bez rozpoławiania, w 235 zazwyczaj się da.
  12. Łożysko wyprasowywałem w stronę gdzie był segier czyli do tyłu silnika - w kierunku kabiny. Chyba, że coś tu jest inaczej poobracane niż pamiętam. Z przodu, od wentylatora była mniejsza dziura więc nie było nawet takiej możliwości żeby wyszło w tę stronę.
  13. Zawsze wymienialiśmy samo łożysko. Może być problem z wyciśnięciem go z obudowy. Do tyłu, ale powinien tam być segier bez uszek, tylko skośnymi powierzchniami, upierdliwe rozwiązanie. Fabrycznie piasta z tego co pamiętam na wcisk tylko ale klej tam nie zaszkodzi.
  14. Platinum Agro UTTO to nie olej projektowany z myślą o 360. Jest to Orlenowiski odpowiednik oleju SDF UTTO. Jeśli awaria u znajomego nastąpiła krótko po wymianie, wcześniej skrzynia była w dobrym stanie a uszkodzenia nie wskazywały na rzeczy typu niskie ciśnienie czy po prostu zużycie to ok, masz rację. Ale często ludzie popadają ze skrajności w skrajność w takich przypadkach. Co do różnicy w cenie to już wasza indywidualna sprawa i tu akurat nic mądrego nie powiem
  15. CM jest z założenia przeznaczony dla maszyn budowlanych. Jest to nieco uboższy produkt od MP, jest to też nowszy olej - MP jest na runku już lata, a CM nie wiem czy rok będzie. CM nie ma aprobat od ZFa ani zaleceń do maszyn rolniczych w przeciwieństwie do MP. Jeśli szukasz czegoś tańszego od UTTO MP sprawdź Platinum Multi UTTO/ Platinum Agro UTTO .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj