artur04c

Members
  • Ilość treści

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O artur04c

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

907 wyświetleń profilu
  1. U mnie była taka sytuacja, że zaworek na rurce od nagrzewnicy nie domykał się. To jest przy dmuchawie do tego zaworka idzie linka stalowa z kabiny, która jest podłączona do pokrętła, którym reguluje się temperaturę, u mnie było niedomknięty zaworek i nagrzewnica lekko grzała i klima nie była taka zimna.
  2. gtv8 ma rację co do smarowania pochw bo oryginalnie jest tam wkręcona śruba, która trzeba zastąpić kalamitką. Na bagnecie jest min i w połowie skali jest kreska i wyżej max. stan normalny ma być do kreski, jak używa się LS to wskazane jest dolać do maxa. Ja u siebie mam Fusch agrifarm 10w40 stou, a w silniku fusch agrifarm mot 15w40.
  3. Nic się nie stanie po prostu ehr jest nie aktywny wtedy z podłokietnika. Tak chodzi o zdjęcie pokręteł wtedy opisze co do czego jest.
  4. To jest za każdym razem jak się zgasi silnik lub jak się z błotnika używa podnośnik. To normalna sprawa. Zawsze trzeba "odblokować" ehr. trzeba wcisnąć przycisk do opuszczania ramion i kręcić kółkiem do regulacji wysokości na podłokietniku aż załapie . Mogę jeszcze objaśnić co do czego jest z pokrętłami. Tylko zdj potrzebuję.
  5. Super dziękuję za informację przy najbliższej okazji zajrze tam ;)
  6. Witam, mam dość słaby hamulec ręczny w Arionie 640 2008r. Linka już była podciągana jest efekt, ale nie satysfakcjonujący. Czy jest taka możliwość, że przez ten okres ciągnika linka mogła się "wyciągnąć" ? Bo nie wiem czy wymienić linkę czy problem tkwi w czymś innym.
  7. artur04c

    Celtis wom

    U mnie było takie wycie to zmieniłem łożysko i sprawa się zmieniła. W arionie są 4 śruby trzymające obudowę z łożyskiem, ale jak się to wyciągnie to koło zębate wenątrz może spaść i zrobi się kłopot, ale jest na to sposób, że wykręca się śruby po przekątnej i wkręca się pręt gwintowany, który przytrzyma koło bo jak się zsunie może być też problem z wybierakiem, żeby włączyć wałek. Tak bynajmniej jest w arionie.
  8. U mnie jak poleciał czujnik w claasie 640 to wyskakiwał błąd na cebisie, że pozycja na reversie przód tył nie jest w tej pozycji co powinna być. Problem polegał na tym, że po dłuższej pracy czujnik odbijał, ale bardzo powoli i czyszczenie dmuchanie nic nie pomagało, pomogła wymiana na nowy
  9. Ja jak się rejestrowałem to podałem swoje dane imię nazwisko i adres, potem jak zaakceptują konto to ma się dostęp do każdej maszyny claasa i można poszukać albo ręcznie, albo wpisać numer maszyny i gotowe.
  10. Ja mam dostęp do numerów części wystarczy się zarejestrować. Ułatwia to bardzo bo wpisuje się numer maszyny i są tylko części do tego modelu, a nie mieszane i trzeba się zastanawiać czy to od tego modelu czy podobnego ps. a co sie dzieje z podnośnikiem, że potrzeba go kalibrować ?
  11. Zapomniałem dopisać o: Na ehr są 3 przyciski pionowo 1. amortyzacja tylnego podnośnika. ( jak się to włączy i jak sie na podłokietniku wciśnie przycisk do podnoszenia to włączy się amortyzacja) 2. ryglowanie podczas jazdy 3. przycisk to włączania poślizgu (wtedy sie ustawia tymi pokrętłami przy jakim poślizgu i jak wysoko ma podnosić tylne ramiona) ps. a po prawej stronie to A z kierownicą może byc do prowadzenie równoległego o ile ma GPS.
  12. 1 zdjęcie Od lewej strony gdzie jest gaz ręczny. Od góry: Nie wiem (Skrzynia automatyczna tam jest u mnie) Pamięć obrotów 1 Pamięć obrotów 2 Pozniej stopień niżej, Od góry Dodawanie obrotów do pamięci obrotów N neutralizacja skrzyni biegów jeżeli revers jest na N lub szybki powrót na bieg startowy. f1 - funkcja do przydzielenia i poruszanie sie pomiedzy funkcjami ustawia sie to na terminalu od dołu ujmowanie obrotów na pamięci obrotów skrzyna automatyczna f2 - funkcja do przydzielenia to samo co f1 ale do łatwiejszego poruszania się miedzy funkcjami zdjęcie 2: od góry: napęd, blokada napędów , biegi polowe/szosowe (mozna na skrzyni auto ustawić, że np jak sie jezdzi to używa tylko dany zakres biegów np od C1 do C3) na szosowych ma zakres od A1 do D6 niżej: siłownik z kłódką włączenie hydrauliki, A z kierownicą nie wiem, ale podejrzewam jakąś automatykę jazdy, asystent nawracania to jest do ustawienia z jakimi biegami sie jedzie do przodu, a z jakimi do tyłu. Wałek wom auto, można ustawić na jakiej wysokości ramion ma byc włączony wałek lub kiedy ma sie wyłączyć, miękka oś. Poniżej żółty grzybek to od wałka, obok niego przycisk jednostronnego działania to hamulec wałka Sterownik podnośnika: Największe pokrętło na górze, jak ma wysoko podnosić podczas poślizgu np przy orce można ustawić 3 i nie trzeba samemu ręcznie kręcić pokrętłem na podłokietniku tylko on sam to robi zależy jak sie koła ślizgają poketła na dole: 1 - maksymalnie podnoszenie, 2 - szybkość podnoszenia 3 - przy jakim poślizgu kół ma zacząć podnosić ramiona (związane z pokrętłem największym na górze) zdj 3 nie jestem pewny, ale wychodzi na to, że jest to blokada skrzyni biegów, ale pewny nie jestem. Działanie włącz wyłącz? czy jednostronne kliknięcie np jak w miękkiej osi ? Posiłkuję się tym co ja mam w Arionie.
  13. Jak byś Miał jakieś pytania to pisz bo Arion Cebis, a Axion są bardzo podobne do siebie
  14. Na terminalu trzeba przekręcić pokrętłem na ostatnią pozycję CEBIS i jak w to się wejdzie to można ustawić datę i godzinę, na wyświetlaczu przy kierownicy trzeba wcisnąć prawą manetkę (wcisnąć tak jak klakson po lewej) ja tak mam a Arione. W celu ustawienia czasu na wyświetlaczu (8) należy: - Naciskając na dźwignię (A) należy wyświetlić stopniowo symbole znajdujące się w górnej części wyświetlacza; czas zaczyna migać wtedy, kiedy na wyświetlaczu nie pojawia się już żaden symbol. Nacisnąć przez ponad 4 sekundy dźwignię (A), miga wyświetlacz godziny. - Nacisnąć na dźwignię w celu ustawienia wymaganego czasu. - Ponownie naciskać dźwignię (A) przez ponad 4 sekundy; miga wyświetlacz minut. - W celu zakończenia ustawień należy naciskać dźwgnię przez ponad 4 sekundy.
  15. Witam, mam fenda 611 LS i byłem zmuszony zmienić przednią oś. Oś wstawiona jest na dwóch siłownikach (poprzednia była na jednym). Wraz z osią mam rozdzielacz, żeby było można złączyć przewody hydrauliczne i teraz pytanie. W jaki sposób ma być to prawidłowo podłączone ? Ma ktoś oś z dwoma siłownikami ? Wtedy najszybciej będzie można sprawdzić jak to ma być podłączone ;). Pozdrawiam Artur.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj