artur04c

Members
  • Ilość treści

    334
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

O artur04c

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2660 wyświetleń profilu
  1. Ja robię w ten sposób, że ustawiam rozsiewacz pod kątem(mam śrubę centralną hydrauliczną), podnoszę na maxa do góry, z jednej strony wyciągam cięgło od zamykania/otwierania komory lewej lub prawej zależy jak wygodnie po to aby nawóz ubywał tylko z jednej komory, podstawiam pojemnik i otwieram na 60 sek (czasami trzeba pomóc dla nawozu przy zsypywaniu się z talerza do pojemnika) po 60 sek zamykam (sterowanie mam z błotnika) i ważę. Jak chcesz np 200 kg nawozu to 18(na tyle m rzuca rozsiewacz) x 200 (dawka nawozu) x 8 (prędkość) i to wszystko podzielić przez 600 = 48kg. Wtedy wychodzi ile kg nawozu w ciągu 1 minuty musi wylecieć z rozsiewacza żeby wyszła dawka 200kg/ha, ale trzeba pamiętać, że robiąc pomiar na jednym talerzu trzeba uzyskać połowę wartości czyli powinno w ciągu 1 min wylecieć 24 kg. To jest proste i jak ktoś ma wprawę to można szybko ustawić zadaną dawkę, wiadomo +-5kg 18x200x8 --------------- = 48 kg nawozu w ciągu 1 min powinno znajdować się w pojemniku przy próbie na dwa talerze. 600
  2. Tutaj trzeba próby robić, bo z tego co kojarzę on przystosowany jest do max 18m. Na pewno kąt łopatek i łopatki do zmiany.
  3. Hej, gdzieś miałem zapisane na kartce orientacyjnie jaka nastawa i jaka prędkość, ale wiadomo nawóz nawozowi nie równy i po prostu robię próbę kręconą i to jest najbardziej rzetelne. Pozdrawiam.
  4. na 2 biegu dmucha jak kiedyś na 3? czy może całkowicie słabiej dmucha? ja bym od rezystora dmuchawy zaczął ew włącznik.
  5. sprawdź przy rezystorze dmuchawy czy przewody są prawidłowo podłączone, pewnie ktoś zamienił kolejność i dlatego tak się dzieje.
  6. po lewej stronie ciągnika za blokiem, do którego przykręcony jest filtr główny.
  7. Sprawdź czujnik pedału sprzęgła, zdejmij plastik i zobacz jak trzpień czujnika się zachowuje na zimnym i potem porównaj jak się wysuwa gdy zaczyna się problem z ruszeniem. Pewnie czujnik za wolno się wysuwa. Ma taką przypadłość, że jak nie chce ruszyć i bez próby przerzucania rewersem ruszy, ale po pewnym czasie ?
  8. Sprawą normalną jest sprawdzenie na krótko, jeżeli jest za niskie napięcie to przetrzepać instalację bo wiadomo, że coś jest nie halo. W niektórych przypadkach wystarczy odpiąć czujnik temperatury i sterownik nie wie jaka jest temperatura i potrafi włączyć grzanie. W starszych Arionach, Axionach grzanie włącza się przy -5.
  9. jakie były mrozy? A na "krótko" podać napięcie ? Jaki tam jest silnik ?
  10. Przy akumulatorze jest główna skrzynka bezpieczników, było tam zaglądanie ? Bo budowa jest prosta, czujnik czyta temperaturę idzie informacja do sterownika i sterownik załącza przekaźnik
  11. Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo.
  12. wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?
  13. Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.
  14. nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?
  15. Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj