FarmerX2

Members
  • Ilość treści

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

8 obserwujących

O FarmerX2

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczebrzeszyn

Ostatnio na profilu byli

3175 wyświetleń profilu
  1. Naprawione. Info dla potomnych: przyczyną stałego obracania się końcówki WOM był nie cofający się do końca tłok przez osady z opiłków między koszem a tłokiem. Po wyczyszczeniu działa jak nowe.
  2. Kosz kupiłem drugi używany może jeden komplet wyjąć? Jest 0,5cm luzu w koszu Kosz kupiłem drugi używany bo mój już prawie nie miał frezów, przełożyłem tylko tarcze. Jest 5 tarcz 6 przekładek, może trzeba jeden komplet wyjąć? Luz w koszu 0,5cm
  3. Panowie, czy to normalne że po wymianie tarcz w koszu WOM końcówka kręci się cały czas nawet na zahamowanym wałku? Przy wyłączonym silniku końcówkę można obrócić z dużym oporem reką. Czy tarcze się muszą dotrzeć czy wina leży w silowniku kosza który się nie cofa?
  4. Zmieniałem zespół balanserów na nowy 160mtg temu, znaki na kołach nie pokrywały się z balansami w dolnej pozycji. Znaki były przestawione o jeden ząb, ustawiłem ciężarami do dołu i nie ma najmniejszych drgań.
  5. Temperaturę można sprawdzić pirometrem, takim bezdotykowym termometrem
  6. Ten Shell Spirax to olej 10W30, w tych ciągnikach skrzynia nagrzewa się do 90-100'C, lepszy byłby 10W40
  7. Obejścia po to Panowie, że nie zawsze hamowanie z przodem jest potrzebne, mówię tu o pracy w polu, przy każdym zatrzymaniu, nawrocie napęd włącza się na ułamek sekundy i wyłącza, przyspiesza to zużycie sprzęgła napędu, wyciera się kosz i O-ringi
  8. Karcher HD 1290, 170 bar i 1300l/h, w tej czuć moc.
  9. Dla potomnych: Ściskamy część z oringamiw imadle i rozkręcamy.
  10. Drugi sposób jest prostszy, tylko wtedy kontrolka napędu będzie i tak świecić, wyjscie na kontrolkę jest prosto z Autotronic na osobnym kablu. Trzeba by na przewodzie kontrolki dać przekaznik zwierno - rozwierny do obsługi kontrolki i przycisku on/off. Ale dzięki za naprowadzenie, chyba tak zrobię :)
  11. Czy ktoś przerabiał instalacje tak, żeby po odpaleniu automatycznie się napęd wyłączał? Np. wziąć sygnał z czujnika sprzęgła i puścić go przez diodę do sterownika by Autotronic myślał że hamulec jest wciśnięty i wtedy jakiś przekaźnik daje sygnał na wejście od wyłączania napędu. Będzie to działać?
  12. Na ten pin 17 idzie na napięcie z kostki alternatora, sprawdz ten obwód. U mnie EHR też nie reagował, napięcie dochodziło do sterownika, przyczyną był zasniedziały pin w sterowniku EHR.
  13. Witam, czy ktoś z Was dokładał do do skrzyni tryby odpowiedzialne za prędkość 540E? W swoim 3070 mam tylko jedną prędkość 540 a pracuje z lekkimi maszynami. Mogę wymienić końcówkę na 1000 lecz wtedy trzeba uważać z gazem, przerabiał to ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj