tokarz

Members
  • Ilość treści

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O tokarz

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1989 wyświetleń profilu
  1. kolejny problem. hamulce porobione z tyłu jak i przód. brak zapowietrzenia, ogólnie działają bez zarzutu. W trakcie jazdy jednak zaczyna coś trzymać ciągnik i pedał robi się twardy jakby sam zaczynał hamować i ewidentnie czuć że go trzyma. Czy ktoś wie co może być przyczyną. czy może to być pompka hamulcowa ( też wymieniona niedawno ale na zamiennik).
  2. właśnie jestem po wymianie jednej strony, i dalej tak sie dzieje. trzeba brać się za drugą. dzięki za odpowiedź.
  3. witam czy ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny że jak ciągnik postoi to hamulce zanikają? pedał hamulca jest miękki i dopiero po kilku wcisnieciach pojawia się ciśnienie l po jakimś czasie znowu nie ma.
  4. chce wymienić uszczelnienie wału korbowego od strony koła zamachowego w silniku Ford 2715 e. jest tam uszczelnienie sznurowe, nowy sznur jest 2xgrubszy od tego co w nim siedzi. czy nowy jest nieodpowiedni czy taki powinien być i może jakieś wskazówki co do montażu.
  5. jaki jest moment dokręcania śrub głowicy w silniku Ford 2715e?
  6. Gwint normalny prawy? Plastik wytrzyma duży opór?
  7. W jaki sposób jest zamocowany do wałka wlacznik elektromagnesu?
  8. Śruba na kole pasowym ze zdjęcia ma lewy czy prawy gwint?
  9. Wie ktoś gdzie dostanę takie sprzeglo załączania rozdrabniacza słomy?
  10. Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie jak ma zamontowane dzwigienki do potencjometru od amortyzacji kabiny. Do tej pory ich nie miałem a nie mam już pomysłu jak je zamontować bo cały czas ja wygina i zrywa.
  11. Dzięki, zobaczę czy jakaś różnica będzie przestawiając o ten 1 stopień. Ale ogólnie robię to dobrze ustawiając stopień na kole zamachowym kiedy pompa ma ta dziurkę w znaczniku? W sensie to i to musi być zgrane? Wcześniej ustawiłem na oko jak 1 wtryskiwacz zaczynał podawać paliwo ale doszedłem że jest w pompie ten znacznik (praktycznie zgrywał się z tym co ustawiłem na oko). Wcześniej silnik był po szlifie i po naprawie ciężko palił i się grzał. Jak złożyłem po regeneracji pompę na znaki poprzednie to kąt wychodził ok 35 st. Ciężko palił i kopcił mocno. Musiałem przestawić o jeden ząbek koło na pompie bo na otworach nie dało się przesunąć żeby zejść do 24.st.
  12. Czy podpowie mi ktoś czy dobrze mam ustawiony kąt wtrysku w new holland 8060 silnik ford 2715e. Zdjęcie 1 to znacznik na pompie a 2 zdjęcie to koło zamachowe. Na pompie wydaje mi się że jest napisane 24 st. (słabo widoczne). Pompa i wtryski po naprawie. Pali dobrze ale kopci trochę na siwoniebiesko jakby nie spalał dobrze.
  13. czy w mtx 150 jest pompa hydrauliczna wspomagająca pomiędzy filtrem siatkowym wstępnym a filtrem głównym? ma może ktoś katalog i by poratował schematem bloku w tym miejscu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj