Skocz do zawartości
miecho123

Ropa w oleju silnikowym Ursus C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
miecho123    3

Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

a ciągnik mocno kopci? jak masz centralne smarowanie pompy wtryskowej to możliwe ze pompa będzie do regeneracji, proponuje sprawdzić jeszcze wtryskiwacze, być może są tak walnięte że mocno leją ale to ciągnik powinien kopcić z tego względu że nie przepali tego paliwa, świece tez można łatwo sprawdzić, odłącz ja, wykręć i podłącz tak na zewnątrz kolektora, zapal ciągnik i będzie widać czy leci z niej paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Ciągnik pali na dotyk a po zapaleniu przez chwile dymił na biało (zapalałem po przeszło trzech miesiącach postoju). Możliwe że jest to pompa ponieważ po wyciągnięciu urzadzenia stop nie zawsze gaśnie a zostawiony na wolnych obrotach faluje to znaczy chodzi podobnie do Władymirca prawie przygasa a następnie dostaje wysokich obrotów. Może ktoś z Kolegów miał podobny przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

matus951    5

Ja miałem podobny z Deutzem Dx110. Po żniwach podczas gruberowania padła pompka zasilająca, a konkretnie jakaś membrana w tej pompce. Też paliwo dostało się do oleju, ale tutaj pomogła wymiana tej membrany tylko. :D Ciągnikiem pracowałem z tą usterką ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas8595    0

Witam miałem ten sam problem ,odłączyłem świece płomieniową i jest wszystko w porządku . świeca przepuszczała paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Ale przez około 6 godzin pracy przybyło prawie drugie tyle "oleju" to możliwe żeby świeca przepuszczała aż tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem taki problem że dostawoło się paliwo do oleju ale wymieniłem membramy w pompce i jest ok. membrama płótna się rozeszły i przepuszczały a mój wójek w swoim 3512 też miał taki problem ale winna była świeca wymienił i wszystko ok. pompe równiesz można brac pod uwagę ona ma smarowanie przez paliwo ale w tym miejscu gdzie ma napęd gdzie jest koło zębate jest chyba uszczelniacz i on może puszczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Pompkę paliwową wymieniłem na nową. A pompę paliwową zawiozę do regeneracji chyba już jej sie to należy. Mam nadzieję że to tylo to. Jak znaję sprzęt to zmierzę ciśnienie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Jak oddajesz pompę do regeneracji na zasadzie, że oddajesz swoją a bierzesz inną, to zrób taki trik: wymontuj z niej łopatki i ten filterek. ;) Może ci się to kiedyś przydać. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

witam obeszoło sie bez poważnych napraw. Świeca płomieniowa ciekła jak żeszoto. jeżeli ktoś wie gdzie mozna kupić oryginalną swiecę, cena nie gra roli, proszę o kontakt. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

jest preparat autostart-psikasz w filtr powietrza ... zastanawiam się jednak czy plomieniówka góruje nad świećą żarową -sam mam żarowe i zde4cydowanie na mrozach to starcza - płomieniówka nie pomoze jak olej jest gęsty -opór przy odpalaniu - wydaje mi się ze szkoda kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Mam oryginalną instalecję więc chciałbym żeby działała, stara świeca wytrzymała prawie 20 lat. W zasadzie niemam potrzeby odpalania zimą (jedynie do lasu ale i tak nie jeżdże jak są duże mrozy). Strasznie mnie wnerwia jak coś jest a nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Trzeba napisać jedno mamy już wiekowe ciagniki... przewidziana była świeca żarowa.... czy świeca płomieniowa poprawi skuteczność odpalania.... skoro olej jest gęsty...-rozwiązanie jedne zastosować lepsze oleje tak mi sie wydaje.

 

ps wydaje mi się że jeżeli ukryjemy ciapka w garazu nie na wolnym polu czy to nawet blaszak i zadbamy o stan akumulatora odpali ,pomijam fakt ropy okres zimowy-dodatki.... , bo jak sie okazuje wszelkie pomoce do odpalania giną - niszczymy rozrusznik,pomijam juz nerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Kolego Elektrotech zgadzam się z Tobą zimowe paliwa zimowe oleje, dobry stan akumulatora, dobrze działający układ zasilania i każdy ciągnik powinien zapalić. Ja jak już pisałem lubię jak wszystko działa sprawnie, świeca płomieniowa ułatwia rozruch zimnego silnika pod warunkiem że działa jak należy. Wnerwiają mnie części robione przez rzemieślników lub chinczyków. Tandetne jednorazówki. Raz w sklepie z częściami mało sprzedawcy nie pobiłem bo łajza powiedziała że dobrych części nie opłaca sie sprowadzać ponieważ na podróbach więcej zarabia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Miecho jak najbardziej masz racje<piatka> uczciwy sprzedawca mówi czy sie oplaca...co kupić nikt niema tyle doświadczenia co sprzedawca -wie co idzie co ludzie kupują nie sztuka kupować to samo co chwile -czasem warto dołozyć i nie żałować .. wszystko byłoby dobrze jak mamy jakieś pojęcie..ale gdy przyjdzie osoba z kartką w reku... zaplaci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    116

napisz gdzie w oleju w misie czy w pompie, jak w pompie to juz kolega wcześniej udzielił odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

No chyba wiemy. Przeważnie szum z okolic sprzęgła to oznaka kończącego się łożyska wyciskowego. Jeśli masz sprzęgło dobrze ustawione to powinien on znikać po puszczeniu pedału a pojawiać się gdy go wciśniesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MrRolnik4011
      Mam taki problem przed chwilą byłem wy jechany Ursusem C-4011 wyciągnąć samochód jest on tydzień po wymianie oleju z Superol CC40 na Turdus 15w40 i otóż od tej chwili to dużo nie jeździł bo nie miał po co tylko po wymianie zrobiłem jazdę próbną w mokrym polu. Coś zauważyłem że w silniku klekotało i podregulowałem zawory i problem znikł jednak teraz gdy pojechałem to zauważyłem że tłumik obciekły był olejem znaczy się kolektor i trochę tłumika (tylko ta nasadka) i skąd to może być? Silnik pracuje równo na moc nie narzekam a odpalać po wymianie to za pierwszym razem złapie w mrozach kiedyś na Superolu to załapał trochę i zdechł i tak kilka razy dopóki naprawdę się odpalił. Jedyne co poprawiło się jeszcze ciśnienie oleju bo na zimnym ma teraz 6 bar jak sie rozgrzeje to 2 bary a po przy gazowaniu 5-5.5 bara a na starym to jak sie rozgrzał to całkiem bez ciśnienia prawie że był na tym nowym oleju to jeszcze naprawdę rozgrzany nie był. Ale chyba co najważniejsze to to że ma moc i nie dymi na czarno czyli oleju by nie brał raczej. Ale bardzo prosze o pomoc ogólnie oprócz tego czarnego i mokrego kolektora a dokładniej jego końcówki to nic nie widziałem abt jeszcze olej leciał nic nie jest okapane ani oblane olejem.
    • Przez Albercik003
      Witam wszystkich na forum. Wały korbowe C-360 firmy Pom Tyczyn to nic innego jak indeyjskie a dokładnie http://www.baluindustries.com.
      Po pewnej analizie wszystko się zgadza, a potwierdza to fakt że na sklepie stoi masa skrzynek z tychże wałow. Widziałem również jak kierownik sklepu zdrapywał naklejkę z nr katalogowym ze skrzynki Balu, którą później dostałem na zakupione części.
      Ja osobiście nie kupię już od nich nic. Sam założyłem wał z Ostródy, ale pewnie lepszy będzie każdy inny markowy niż made in india.
       
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez kombinator18
      zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze
       
       
       
      ursus 4011 bym zapomnial
       
      Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.