Skocz do zawartości
miecho123

Ropa w oleju silnikowym Ursus C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
miecho123    3

Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

a ciągnik mocno kopci? jak masz centralne smarowanie pompy wtryskowej to możliwe ze pompa będzie do regeneracji, proponuje sprawdzić jeszcze wtryskiwacze, być może są tak walnięte że mocno leją ale to ciągnik powinien kopcić z tego względu że nie przepali tego paliwa, świece tez można łatwo sprawdzić, odłącz ja, wykręć i podłącz tak na zewnątrz kolektora, zapal ciągnik i będzie widać czy leci z niej paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Ciągnik pali na dotyk a po zapaleniu przez chwile dymił na biało (zapalałem po przeszło trzech miesiącach postoju). Możliwe że jest to pompa ponieważ po wyciągnięciu urzadzenia stop nie zawsze gaśnie a zostawiony na wolnych obrotach faluje to znaczy chodzi podobnie do Władymirca prawie przygasa a następnie dostaje wysokich obrotów. Może ktoś z Kolegów miał podobny przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

matus951    5

Ja miałem podobny z Deutzem Dx110. Po żniwach podczas gruberowania padła pompka zasilająca, a konkretnie jakaś membrana w tej pompce. Też paliwo dostało się do oleju, ale tutaj pomogła wymiana tej membrany tylko. :D Ciągnikiem pracowałem z tą usterką ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas8595    0

Witam miałem ten sam problem ,odłączyłem świece płomieniową i jest wszystko w porządku . świeca przepuszczała paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Ale przez około 6 godzin pracy przybyło prawie drugie tyle "oleju" to możliwe żeby świeca przepuszczała aż tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem taki problem że dostawoło się paliwo do oleju ale wymieniłem membramy w pompce i jest ok. membrama płótna się rozeszły i przepuszczały a mój wójek w swoim 3512 też miał taki problem ale winna była świeca wymienił i wszystko ok. pompe równiesz można brac pod uwagę ona ma smarowanie przez paliwo ale w tym miejscu gdzie ma napęd gdzie jest koło zębate jest chyba uszczelniacz i on może puszczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Pompkę paliwową wymieniłem na nową. A pompę paliwową zawiozę do regeneracji chyba już jej sie to należy. Mam nadzieję że to tylo to. Jak znaję sprzęt to zmierzę ciśnienie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Jak oddajesz pompę do regeneracji na zasadzie, że oddajesz swoją a bierzesz inną, to zrób taki trik: wymontuj z niej łopatki i ten filterek. ;) Może ci się to kiedyś przydać. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

witam obeszoło sie bez poważnych napraw. Świeca płomieniowa ciekła jak żeszoto. jeżeli ktoś wie gdzie mozna kupić oryginalną swiecę, cena nie gra roli, proszę o kontakt. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

jest preparat autostart-psikasz w filtr powietrza ... zastanawiam się jednak czy plomieniówka góruje nad świećą żarową -sam mam żarowe i zde4cydowanie na mrozach to starcza - płomieniówka nie pomoze jak olej jest gęsty -opór przy odpalaniu - wydaje mi się ze szkoda kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Mam oryginalną instalecję więc chciałbym żeby działała, stara świeca wytrzymała prawie 20 lat. W zasadzie niemam potrzeby odpalania zimą (jedynie do lasu ale i tak nie jeżdże jak są duże mrozy). Strasznie mnie wnerwia jak coś jest a nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Trzeba napisać jedno mamy już wiekowe ciagniki... przewidziana była świeca żarowa.... czy świeca płomieniowa poprawi skuteczność odpalania.... skoro olej jest gęsty...-rozwiązanie jedne zastosować lepsze oleje tak mi sie wydaje.

 

ps wydaje mi się że jeżeli ukryjemy ciapka w garazu nie na wolnym polu czy to nawet blaszak i zadbamy o stan akumulatora odpali ,pomijam fakt ropy okres zimowy-dodatki.... , bo jak sie okazuje wszelkie pomoce do odpalania giną - niszczymy rozrusznik,pomijam juz nerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

Kolego Elektrotech zgadzam się z Tobą zimowe paliwa zimowe oleje, dobry stan akumulatora, dobrze działający układ zasilania i każdy ciągnik powinien zapalić. Ja jak już pisałem lubię jak wszystko działa sprawnie, świeca płomieniowa ułatwia rozruch zimnego silnika pod warunkiem że działa jak należy. Wnerwiają mnie części robione przez rzemieślników lub chinczyków. Tandetne jednorazówki. Raz w sklepie z częściami mało sprzedawcy nie pobiłem bo łajza powiedziała że dobrych części nie opłaca sie sprowadzać ponieważ na podróbach więcej zarabia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Miecho jak najbardziej masz racje<piatka> uczciwy sprzedawca mówi czy sie oplaca...co kupić nikt niema tyle doświadczenia co sprzedawca -wie co idzie co ludzie kupują nie sztuka kupować to samo co chwile -czasem warto dołozyć i nie żałować .. wszystko byłoby dobrze jak mamy jakieś pojęcie..ale gdy przyjdzie osoba z kartką w reku... zaplaci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

napisz gdzie w oleju w misie czy w pompie, jak w pompie to juz kolega wcześniej udzielił odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

No chyba wiemy. Przeważnie szum z okolic sprzęgła to oznaka kończącego się łożyska wyciskowego. Jeśli masz sprzęgło dobrze ustawione to powinien on znikać po puszczeniu pedału a pojawiać się gdy go wciśniesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.