Skocz do zawartości
jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Czesci
jktuning    18

Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepiej dorobić ściągacz, trzeba wytoczyć krążek (o średnicy gniazda tulei) z otworem na śrubę ok 22 mm. Śruba powinna mieć drobny gwint.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Najlepiej dorobić ściągacz, trzeba wytoczyć krążek (o średnicy gniazda tulei) z otworem na śrubę ok 22 mm. Śruba powinna mieć drobny gwint.

i co tak poprostu sie je wyjmie z bloku skoro są bardzo cienkie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    95

z wlasnego doswiadczenia to ci poradze oddaj do dobrego zakladu bo sam to zrobisz kiche.mysmy normalnie majzlem[przecinakiem]rozbili 2 a trzecia sama byla rozwalona.potem mrozilismy w zamrazalce tuleje.ale po dwoch takich remontach co 1,5 roku dalem spokoj i oddale fachowcowi i 2 lata chodzi jak zloto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My jak tuleje zmienialiśmy, to do tego był dorobiony specjalny ściągacz na tokarni... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10
z wlasnego doswiadczenia to ci poradze oddaj do dobrego zakladu bo sam to zrobisz kiche.mysmy normalnie majzlem[przecinakiem]rozbili 2 a trzecia sama byla rozwalona.potem mrozilismy w zamrazalce tuleje.ale po dwoch takich remontach co 1,5 roku dalem spokoj i oddale fachowcowi i 2 lata chodzi jak zloto

No ale silniczek chyba mozna sobie samemu zlozyc??<_< Jesli nie jest sie pewnym tych tulei to wystarczy oddac blok zeby wyjeli stare i wcisneli nowe tuleje, a reszte raczej mozna samemu poskladac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr84    1

oddaj silnik do zakładu bo w perkinsie tuleje wciska sie za pomocą specjalnej prasy. kiedyś próbowaliśmy sami założyć nowe to wszystkie popękały i założylismy z powrotem stare

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasek    0

samemu ciężko wbić taką tuleje, miałem nawet taki przypadek jak wbijałem tuleje to chciałem na początku ręką przez deskę wbić to zaraza pękła po pierwszym uderzeniu ręką <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

oddaj dla fachowców albo poszukaj kto takie coś robił z zakładu mechanicznego i na lewo ci to wykona w domku.

jeśli nawet uda ci się wyjąć te tuleje to nie jest łatwo nowe wprowadzić , a jak ci taka tuleja pęknie to masz dodatkowe koszty za które możesz opłacić mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel    2

mój znajomy przy takim remoncie zamroził nowe tuleje a blok ogrzał palnikiem i śmiga już ładnych parę latek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Sam jestem z zawodu mechanikiem i naprawiam te graty no i wreszcie mf 255 no i jakoś będę musiał go zawieźć do wymiany tulei ze względu na brak prasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

postaw go pod stropem ,lewarek ,drąg i pompujesz w duł.Atak poważnie wyjmij je zaostrzonym śrubokrentem wyłamując rowek na całej długości pobijając młotkiem,następnie wyjmiesz ją ręką,a wciskanie przyrząd za 30 zł ,dwa kółka minimalnie większe jak tuleja, jedno z podtoczeniem 5 mm chowającym się w głab tulei otwory centryczne w środku pręt z drobnym gwintem i szeroka nakrętka,smarujesz tuleje olejem wstawiasz w blok równo,element z podtoczeniem na tuleję,następny w blok pod gniazdo tulei i skręcasz od góry wszystko musi być ustawione centrycznie,sam urzytkuję taki przyząd od wielu lat jeszcze mi żadna tuleja nie pękła,a koszt w porównania do usługowego wciskania niewielki,a przyżad na przysłość tobie lub sąsiadowi nieraz się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Witam, nurtuje mnie pytanie jakie jakościowo są komplety naprawcze z allegro. Czy będą dobre te?

 

http://allegro.pl/item410655339_zestaw_nap...r_oryginal.html

 

Pytam się bo u nas zawołali sobie za komplet 250zł jakiś super ekstra jakościowo doobry tak więc wole się upewnić,

I czy tuleje od c-360 będą pasowały do c-355. Jeżeli są według was jakieś dobre zestawy a są tanie to prosze dajcie znać. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Czesc.

Jezeli to zeczywisci eoryginaly Zetora to mysle ze powinny byc dobrej jakosci.

 

Moze dobrym rozwiazaniem bedzie kontakt z Zetorem Polska. http://www.zetor.pl/ . Zapytaj o taki zestaw, cena, dostepnosc, cechy charakterystyczne. Gdzie nabijaja loga, lub znaki swiadczace o legalnosci i oryginalnosci.

 

Coz moge wiecej napisac. Nie uzywalem, nie bede wprowadzal Cie w blad i namawial. Ale moze tak byc ze w malych sklepikach nawalaja taka marze ze szok.

Moze sie okazac ze caly zestaw wyprodukowany i dopasowany w jednym zakladzie, lub przez jednego producenta rzeczywiscie moze byc 100 razy lepszy niz chocby z najlepszych komponentow, ale innych wytworcow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Właśnie jestm po rozmowie z działem części zamiennych firmy zetor Polska, jestem bardzo zadowolony bo mam pewność że dostanę oryginalne zestawy naprawcze i zakupię je za 156 zł a nie za 170 zł, W trakcie rozmowy złożyłem zamówienie i pojutrze powinny być u mnie te tuleje. Polecam wszystkim zamawianie części zamiennych z tej firmy. Czy tuleje tłokowe są takie same w c-4011 c-355 i c-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

O Widzisz ;) Jednak oplacilo sie zadzwonic i popytac :) .

 

Teraz widac jak posrednicy dzialaja na ceny. Z zetorem ci sie udalo. Niestety wiekszosc firm produkujacych czesci zamienne olewa detal i jak nie kupisz calej palety to nawet ni ebeda rozmawiac z toba. Tutaj miales dobre fluidy :)

 

Koniecznie napisz cos o remoncie i jak te czesci beda pasowaly, ogolnie jak to wyglada i czy warte tych 150zl za szt. Pytales o jakies inne czesci czy tylko o zestawy naprawcze?? Maja jakies drobiazgi do kupienia bez problemow??

 

W 4011 , 355, i 360 z tego co wyczytalem i sie orientuje jest dokladnie ten sam silnik. Modyfikacje polegaly glownie na zmianach ukladu paliwowego i z tad uzyskiwano wieksza moc. Inne pompy paliwowe moze cos innego?? Nie znam szczegolow. Blok i dol byl ten sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Podczas remontu ursusa c360 facet kupił przez allegro tuleje okazało się ze tylko jedna pasowała a resztę można było włożyć ręką w blok a sprzedający zapewniał ze są to nominały i reklamacji nie uwzględnili dlatego że już jedna była włożona w silnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Mają tam także inne części do zetorów i podejrzewam że nie bedzie problemów z zakupem innych drobiazgów ;) Teraz moja c-355 czeka na remont bo u nas jeszcze żniwa nie skończone. Dopiero dzisiaj zacząlem podorywać, ale to nie robota jak olej bierze :) Te zestawy naprawcze za 80 zł to mówią same za siebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Witam przeglądałem forum i natknąłem się na informacje o przerobieniu silnika w c-360. Mowa tu o wprasowaniu tulei od zetora 7211. Czy ktoś mógłby zamieścić dokładny opis tego udoskonalenia? Albo dać jakiś link? Jak to się sprawuje? Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
Witam przeglądałem forum i natknąłem się na informacje o przerobieniu silnika w c-360. Mowa tu o wprasowaniu tulei od zetora 7211. Czy ktoś mógłby zamieścić dokładny opis tego udoskonalenia? Albo dać jakiś link? Jak to się sprawuje? Pozdrawiam ;)

opis jak opis ale rozwiercasz blok na zetora i możesz wtedy montować tuleje od 50 60 i 70, pamiętać jedynie należy o wytrzymałości wału(najlepiej jak tez jest nowy) A jak się sprawuje to powiem tak mamy w swojej 60 tuleje od zetorka 62xx i różnica w mocy jest całkiem ciekawa zwłaszcza ze dawka paliwa nie została zmieniana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

Jak szkoda koszt rozwiercenia bloku to ok 120 zł a gdy blok pod tulejami jest "wyżarty" to może to być jedynym jego ratunkiem. A co do zysku na mocy to powiem że jest całkiem zadowalający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×