Skocz do zawartości
News

Polecane posty

hubi007    0

Witam. 

Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    15

Bardzo dziwne bo po wymianie w/w łożysk powinny koła "stanąć"normalnie. U mnie były wybite ale jak wymieniłem to zrobiło się ok.Inny ciągnik.

Tam nie ma regulacji,jedyna opcja to coś źle złożone chyba.

Ja to robiłem raz ,ale może niech głos zabiorą bardziej doświadczeni w tej marce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

nie ma żadnej regulacji, koła mają się lekko schodzić dołem, podobnie jak to jest w naszych 4011 i pochodnych na okrągłej osi

oponę może drzeć przez jej konstrukcję czy nieodpowiednie ciśnienie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rispekt    0

Ja miałem podobnie ale u mnie dostałem w koło od osobówki. Rozsypały się łożyska i musiałem kupić całą kompletną stronę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubi007    0
Napisano (edytowany)

Ciśnienie w oponach przednich jest około 1,1 bara (w obydwu jest jednakowe ciśnienie) i są to opony radialne. Owszem izydor6280 masz rację. Koła mają się delikatnie schodzić dołem. Stojąc i patrząc na przód ciągnika to koło prawe jest delikatnie pochylone, ale koło lewe za mocno ucieka, a na tak dużym kole jest to bardzo widoczne. Przypuszczam, że łożysko dolne i górne nie pracują prawidłowo w osiach i ten problem może dotyczyć gniazd i sworzni. Moje myślenie może być błędne, ale po wypowiedzi rispekt jest cień szansy że jest prawidłowe :) Ciągnik dopiero użytkuję od wiosny, więc zawsze jest niejasność co się z nim wcześniej działo i jak był użytkowany. 

Edytowano przez hubi007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

możesz próbować wymienić same sworznie zwrotnic, tylko nie szukaj typowo do renault bo cena może zaboleć, to samo powinno być w MF/landini

mniej prawdopodobna opcja to że ktoś założył jakimś cudem prawą zwrotnicę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez tomek2201
      Witam. Czasami pojawia się problem z polbiegami. Wczoraj jak zaczynałem pracować ciągnikiem polbiegi działały a później przestały. Sprawdzałem opór na cewkach i wtyczki i wszystko wydaje się w porządku a polbiegi nie mogłem zmienić. Po odpaleniu na wyświetlaczu przeskakują od 4 do 1 i tak zostaje i nie mogłem zmienić. Dziś rano wsiadłem do traktora i wszystko działa. Czasem się tak dzieje a czasem od początku nie ma a później znów są. Gdzie szukać problemu? Dlaczego się tak zacinają?
    • Przez byczek1999
      Witam 
      Kupiłem ostatnio ciagnik renault ceres 85 i po podczepieniu pluga okazalo sie ze podnosnik podnosi a nie opuszcza znaczy opuszcza ale do polowy i sie zatrzymuje a gdy ciagnik sie zgasi to postoi pare minut i opada 
      Co moze byc przyczyną? 
    • Przez Patryk212
      Witam poszukuje ładowacza czołowego do renault 110.54 wraz z adaptacja do 10tys.
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.