kowalc362

Witam jaki ciągnik kupić ursus c360 czy zetor 7211

Polecane posty

Mikruss    536

Pierdzielisz jak poparzony....da sie kupic tylko trzeba szukac a alurat seria 6xx i 3xx mfa jest dosc idiotoodporna i latwa w naprawie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Zobacz najpierw o jakich modelach mowa. Zreszta nawet seria 42xx bazuje na starym 6xx....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bazuje ale nie znaczy ze to to samo zmieniono wiele mechanizmow na elektronike np EHR a mowa tez byla o np 3050 jesli ktos chce moze nawet ogarnac 135 235 czy 255 chociaz to juz zabytki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

jak jezdziłeś starymu ursus zetor to lepiej dalej tak jezdzij bo jak kupisz ziemi i zachodni non stop bedzie sie psuł to będziesz niezadowolony, a iinym go nie zastąpisz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624
6 godzin temu, bratrolnika napisał:

a jak tam twoje poszukiwania???

Zadatek dany na MF 675 2x4 , czekam az papiery przetlumaczy . Skusila mnie cena bo gdyby sie nie pojawil w odpowiednim miejscu i czasie to wywalilbym 32500zl za wymalowanego zetora 7711.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

pokaż mi serie 42xx z ehr i pierdami... W końcówce seri ale w latach 90 tych to conajwyżej rewers EH ktory wystepował  juz w seri 3xx i jeden półbieg który był w seri 6xx. Na pewno do tego łatwiej czesci kupić niż do polskiego licencyjnego ursusa na export, albo ostatnich wersji nawet krajowych gdzie ani to czesci do skrzyni ani do przedniego mostu albo kosztują tyle co do zachodnich ciągnikow tyle że w "polskiej" jakości.

Czy to w 675 czy w 390 robiłem kilka rzeczy, to wiadomo 6xx bedzie tanszy w naprawach  bo blizszy ursusowi i np. nowa chłodnica kosztowała 550 zł ze starych zapasów ursusa a na tej co był znaczek mf 1300 zł, pompy wody w obu wymieniałem - w 675 poszła ori Agco za niecałe 400 zł a w 390 Ursus nowa oryginał za chyba ok 200 zł - jakosc przepaść, sprzegło w 675 tez pasowąło od ursusa i tarcz kosztowała 130 zł, w 390 wymieniałem całe sprzegło  Luk i kosztowało 1500 zł ale jak kogoś przerażają takie kwoty to niech kupi sobie konia a nie ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek1012    47
59 minut temu, pawlus224 napisał:

Zadatek dany na MF 675 2x4 , czekam az papiery przetlumaczy . Skusila mnie cena bo gdyby sie nie pojawil w odpowiednim miejscu i czasie to wywalilbym 32500zl za wymalowanego zetora 7711.

kupiłeś go może w Turobinie? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Blacharka na kabinie to zmora seri 6xx ale chwile posiedzisz i ogarniesz. U nas to cale blotniki dorabialismy bo nie bylo co sztukowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759
41 minut temu, pawlus224 napisał:

Nie , nie - "moj" sporo tanszy ale za to wizualnie w duzo gorszym stanie .

dawaj zdjęcie, ocenimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Na tak małą gospodarkę nie kupuj zetora,pół godziny pracy i wiadro ropy,zapnij tylko ciężką maszynę a w baku ropa schodzi że pojawia się wir..Podobnie jest z ursusem seri ciężkiej i mtz,są to ciągniki wybitnie paliwożerne. W Twoim przypadku,przy produktywności tego obszaru zużycie paliwa ma kolosalne znaczenie.Szukaj MFa seri trzy cyfrowej,każdy z nich będzie mechaniczny,proste ciągniki, łatwe w naprawach,mało palą,o połowę mniej od wyżej wymienionych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Czy polowe mniej to troche przesadziles. Zetorem 7211 jezdzilem od nowosci a w zasadzie dwoma i jeden do dzisiaj jest w domu to spalanie jezeli silnik jest ok i cala reszta wcale nie wypada tak zle, szczegolnie jak sie obciazy a zrobic potrafi wiele. Niektorzy je podkrecali albo obroty zwiekszali zeby byl szybszy to byl wir ale jak sie go trzyma na normalnych obrotach  do max 2 tys obr to normalne spalanie. W transporcie najlepiej chyba wychodzil bo dostal ladunku 15 do 18 ton na przyczepach i sobie radzil bez problemu gdzie inne ciagniki to musialy miec ok 100 km. Kwitujac spalanie na zrobiona robote zetor 7211 nie wypada zle ale silnik i pompa z wtryskami musi byc igla. 

mf 675 mocniejszy jest niby pare koni ale zeby szla robota to pedal w podlodze i obrotomierz daleko ponad 2000 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Przez 13 lat wozilismy zetorem buraki do cukrowni oddalonej 40 km i burakow bylo ok 15 ton ladunku a w drodze powrotnej wyslodki lub wapno ktorego targal 22 tony to nie powiem bo pod jedna gorke mial ciezko i schodzil do 2ki. Z ladunkiem 15 ton to szedl bez redukcji jedynie skrzyzowania lub miasto.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Da radę, dlaczego nie, ale nie pisz bzdur że inne ciągniki musiały by mieć 100koni  żeby dorównać 60-kilku koniom zetora - może to złudne odczucie bo zetor jest wolny - czyli w miarę szybko rozpędzisz go do prędkości max więc nic dziwnego że 90 koni ze skrzynią 40 jęczał na górkach i redukował a Ty dodałeś sobie wtedy 1000pkt reputacji we wsi bo nie zredukowałeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Porownujac w tamtych czasach np do zetora czy ursusa ciezkiej seri. Mielismy w miedzyczasie zetora 8145 to byla tragedia w porownaniu do zetora 7211 gdzie predkosc max jest taka sama. 

Teraz zetor ma kola 16.9 34 i jest troche szybszy i nadal chodzi po drodze ale ze zbozem w zniwa i czuc ze jest ciut slabszy ale ferdkiem z tym samym ladunkiem to redukowalem sporo szybciej.

ale to nie zmienia faktu ze zetora bym raczej nie kupil bo wygodniej mi sie jezdzi innymi ciagnikami a znowu ojciec go nie sprzeda bo jest w super stanie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Haha MTZ jest wybitnie paliwożerny nie no takich bzdur jeszcze nie slyszałem nigdzie.

MTZ w swoim przedziale mocy i uciągu to jest jeden z najoszczędniejszych ciągników razem z perkinsami.

Perkin spali mniej ja ma lżej, ale jak ma cięzko też swoje wypije.

Zetor no cóż wszyscy mówią, że pali więcej od perkinsów jak ma lekko, ale za to ma moc i jak potrzeba to swoją robotę zrobi.

  • Thanks 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

MTZ paliwożerny, Zetorem dzieci ciągają po 18 ton i to bez redukcji pod górkę xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Naucz sie czytac...

A faktycznie ze mnie dzieciak.....dla rodzicow zawsze nim bede.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

zetor 7211 jest wolny a moc ma sporą więc idzie i się wcale nie dziewię. u mnie c360 ciągała 2 przyczepy po 6-7t na każdej na balonówkach wiec lekko nie szły i szła z tym prawie tak samo jak mtz 80km. Z tym że 360 miała max 25km/h a mtz ma prawie 40km/ha więc jak wrzucę najwyższy biego to zanim się bujnie trochę mocy trzeba mieć. No i jade z tym średnio 30km/ha a c360 jechała 20 może.

 


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas1992    7
miałem zetora 7211 jakieś 10 lat i złego słowa na niego nie powiem, każdy ciągnik spali więcej jak pójdzie w ciężka pracę , w orce ursus c360 3p z plugiem 2 skibowym spalił mi więcej niż zetor 7211 z plugami 3 skibowymi także do lekkich prac Perkins a do ciężkich zetor teraz zamieniłem go na zetora 7745 turbo i kupiłem zetora 7245 z ladowaczem także do 30 tys kup sobie zetora i bd zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

jeśli chodzi o to czy c-360 czy zetor to oczywiście, że zetor. C-360 to już nie ciągnik na dzisiejsze czasy.  Sam mam 3p i jest spoko robotę robi pali tyle co motorynka (tylko lekkie prace robi), ale chętnie by się porobiło jakąś proximą zamiast tego:)


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez lukasz1337
      Witam Mam zamiar kupic renault ze skrzynią traktonic(chyba tak sie nazywa) oraz rewersem elektro... szukam opini ...
    • Przez Theprzemo205
      Witam. Przetarł mi się zbiornik paliwa w 60 -tce. Może ktoś z was kleił zbiornik? Jeśli tak to jakiego kleju użyć. Wgl czy jest to możliwe zaklejenie.
    • Przez patataj_
      Witam, mam problem z wyjściem wału z silnika trzydziestki, a mianowicie Koło zamachowe jest zdjęte i aluminiowy uszczelniacz też. Wał w środku jest odkręcony, wszystkie te mocowania są poodkręcane A wał nie chce wyjść. Jak go wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj