Mikruss

Members
  • Ilość treści

    4225
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

466 Excellent

O Mikruss

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/18/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Ostrowa Wlkp.

Ostatnio na profilu byli

15486 wyświetleń profilu
  1. Na maszyny farby PUR, cena za litr ok 100 zł ale krycie 3x lepsze jak te wszystkie farby krampa grene itp. Autorenolaki są takie sobie właśnie na zarysowania ale dać na to lakier bezbarwny i macie z glowy blaknięcie i rysowanie lakieru.
  2. 2 weze pod 2 gniazda dzialajace pod jedna dzwignia. U mnie sam tez nie poziomuje. Masz chyba troche inny sterownik. Pompa Comet 120 l jak dobrze pamietam
  3. na wysokosci wyswietlacza masz przelacznik od dzielnika hydraulicznego, w dolnej pozycji masz hydrauliczne wymuszone poziomowanie belki czyli regulujesz sobie belke na roznych pochylosciach itp a trzymajac go w pozycji do gory masz rozkladanie i skladanie belki. Tutaj musisz miec 2 weze podpiete w gniazda obustronnego dzialania. Co do zadanej dawki nie mam pelnego kompa z przeplywomierzem wiec trzeba sobie dobrze dysze skalibrowac i jest ok. Roznice wychodza przy rsm bo skalibrowane mam pod rsm 32 a przy 26 juz inaczej leci ale kwestia wprawy i recznej poprawki cisnienia w czasie jazdy
  4. Taka wada przedniego walu albo wieksze obudowy i wieksze lozyska...
  5. @wpc500 taki oto kabelek gniazdo jak w tym kompie mam zrobionew ciagniku i tam jest podpiety czujnik a tutaj tylko kabel przejsciowka miedzy gniazdami
  6. Starsze valmety mialy trzecia drzwignie obok drzwigni zmiany biegow i w niej jest rewers przod tyl.
  7. Nie piszcie ze sie nie da w tej kwocie kupic nic dobrego bo jak napisze ze ma 100 tys to tez ktos napisze ze nie kupi i musi dolozyc z 50 tys..... Valtre 6350 ktora mam obecnie z 2004 roku z miekka osia pneumatyka itp kupilem duzo ponizej kwoty ktora chce autor przeznaczyc na ciagnik i przez 3 lata i ponad 1000 h zrobionych u mnie mechanicznie nic nie robione poza regulacja pompy i wtryskow i zaworow co zamknelo sie w kwocie 1000 zl. Ale znajac zycie sporo osob by go nie kupilo bo wygladal dosc srednio ze wzgledu na odchodzacy platami lakier co w valtrach jest standardem. Caly kadlub kluczem jeszcze nie ruszony a ciagnik ma ponad 11 tys h. A kupowanie ursusa czy zetora ciezkiej serii za kwote ok 70 tys zl hmmmmm ciezko mi nawet komentowac.
  8. to zalezy co do roboty. Dla przykladu niwa pompa hydr. bosch to ok 2400 zl poza serwisem, jezeli sa polbiegi do zrobienia , jakies lozysko w skrzyni itp to ceny jak w kazdym innym ciagniki. Jak zebatki w skrzyni czy inne rzeczy to ceny drozsze jak w cnh ale dostepne od reki. Dla przykladu ja w swojej t170 kupilem cala druga skrzynie biegow z obudowa mechanike czyli obudowa plus wszystkie walki tryby i synchro za 8 tys, przezucone wszystko w moje kartery na nowych lozyskach skf koyo itp czyli to co szlo na pierwszy montaż, do tego nowy rewers przod tyl, pompa, oleje i filtry i jakies drobniejsze elementy do skrzyni z serwisu i razem z mechanikiem wyszlo cos ok 32 tys zl.... Ja mam valtry od 7 lat i sie mocno do nich przyzwyczailem, stare solidne wykonanie ale trzeba uwazac aby mie kupic jakiegos zdezelowanego z lasu. Do 70 tys to spokojnie mfa seri 61xx, jd seri 6x00 valtry tzw kanciaki z lat 90tych bo serie T w tej kasie tez znajdziesz ale nie bedzie to w dobrym stanie ciagnik, jakies renowki aresy itp ale radze brac kogos ze soba co naprawia te ciagniki bo jak trafisz na mine to bedzie naprawde zle. Omijal bym Landini Legend na pewno z rocznikow ok 2000 roku do chyba 2004 bo o ile mechaniczne czesci kupisz to sa problemy z czesciami typu elektrozawory itp bo byly serie ze czesci nie manwet we wloszech, ew wymiana z calym blokiem za ponad 20 tys zl.
  9. Nie chodzi o sterownik a o boostpin w pompie paliwa i dziala na zasadzie nadcisnienia ktore sie pojawia w dolocie jak turbo zaczyna pompowac i wtedy maly pierdolnik w pompie jest dociskany tym cisnieniem i zwieksza dawke paliwa na wyzszych obrotach. Dla przykladu Valtra 100 z 2004 roku tez nie ma boostpina z pompa boscha a model 6550 105 km co mialem wczesniej miala pompe standyna z boostpinem i byla duza roznica na plus w mocy na wyzszych obrotach.
  10. tez mam w manitce przelacznik sprzegla i albo jest w hamulcu albo w joyu. Ja uzywam caly czas w hamulcu ale w tedy przy ruszaniu masz zaqsze szarpniecie wiec jak trzeba gdzies delikatnie dojechac to z przycisku uzywam plus noga na hamulcu. Kilka razy mi sie zdążyło że nacisnąłem hamulrc i nie rozłączyło ale jak docisnąłem mocniej to zadzialalo wiec pewnie czujnik od hamulca sie przyciął. Edit. Ja mam ciut nowszy model 634 z 2004 roku wiec pewnie sa jakoes roznice....
  11. Mikruss

    Zlikwidowana łąka

    jezeli to nie jest Natura 2000 to moze spokojnie zlikwidowac TUZ, ja u siebie nie moge mo niby siedliska ptakow na terenie sa a czasami w polu jest kawalek łąki 6 arow i nie moge tego zlikwidowac
  12. Ja w razie czego chyba rozejrze sie za pokosowka
  13. i przelotka gumowa na kabel co by tobilo jako uszczelke i kabla nie przecietalo
  14. chcialoby sie rzec jaki ciagnik taki montaż..... No bys to jakos ladniej zrobil w koncu nowy ciagnik....
  15. desykujecie czyms przez koszeniem czy bezproblemowo sam na pniu dochodzi?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj