Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Tylko że jak termostat się nie otwiera to płyn się gotuje w bloku i powstaje olbrzymie ciśnienie które może węże rozsadzić. Tak miałem w samochodzie kiedyś - dopiero 3 nowy termostat pomógł bo dwa nowe były szajsen  a mechanik już obstawiał uszczelkę- głowicę na bank

Opublikowano

Zostawcie ten nieszczęsny termostat w spokoju, jeżeli Kolega pisze że wywala wodę po otwarciu termostatu w granicach temperatury 78st, to z termostatem jest wszystko ok i z zegarem też, przyczyna jest zupełnie inna i jest do zlokalizowania na pewno, jednak tu na forum jest to o tyle trudne że samemu nie idzie się przekonać co i jak naprawdę działa, to tak samo jakby lekarz robił badania i stawiał diagnozę pacjentowi przez neta.

Opublikowano

Oczywiście że tak, jeżeli jakiekolwiek ciśnienie zacznie się wytwarzać {normalne i tak jest, bo płyn czy woda przy rozgrzewaniu się rozszerza i paruje} ale mówię o np, przedostawaniu się kompresji, to jest takie samo w całym układzie, zamknięty termostat go nie zatrzyma nawet gdyby nie miał małego otworka.

Opublikowano

Obserwuje ten temat i widzę, że niektórzy reprezentują niski poziom wypowiedzi. Najpierw ktoś wchodzi na dach, potem ktoś wyjmuje termostaty. Tłumaczenia zero. Darujcie sobie wypowiedzi typu przeczytaj temat od początku.

Opublikowano (edytowane)

Przeczytaj temat od końca. :13_upside_down: 

Taki urok tego forum, tutaj liczba aktywnych moderatorów przypadających na jednego użytkownika dąży do 0. A ten co wali największe kocopoły ma najlepszą reputację. Co poważniejszy rolnik spierdzielił dawno na inne fora a tu została ledwie garstka rozsądnych a reszta to w większości młodzież przed 20.

Edytowane przez Elektryk
  • Thanks 2
Opublikowano (edytowane)

Ja mam obudowę  termostatu do głowicy przykręcaną i chyba tego nie ma.Jest to 385 z nt blokiem,chłodzenie oleju w misce i mam problem bo kupiłem to niedawno .Coś tam jest chyba namieszane bo nie mogę kupić tego środkowego przewodu od pompy do trójnika.Trójnik jest ten mniejszy i przewód powinien być prosty z jednej strony 50mm do pompy  a w sklepach mają taki lekko zgięty .Ten trójnik to chyba powinien być ten dłuższy i krótki prosty przewód?Pompa też może od 6cyl na jeden pasek z wyjściem na ogrzewanie .wyjście z trójnika do miski jest pod kątem i przewód był zagięty termostatu też nie było.

Edytowane przez krzysztofz14
Opublikowano

Czy ten łącznik termostatu musi być bo wymieniam pompę i w starej był otwór zaślepiony a w obudowie termostatu nie ma .Pompa jest wysoka na jeden pasek.Czy te pompy mają otwory pod łącznik w standardzie czy występują bez .Ja mam blok nt  ale z chłodzeniem w misce.Może te łączniki to są w 912 gdzie jest inna chłodnica oleju?

Opublikowano

A u mnie wywalalo płyn korkiem. Wymiana uszczelki bo przedmuchło. Po wymianie tez wywalalo korkiem. Co sie okazalo korek  chłodnicy byl tak stary ze nie bylo juz na nim gumy. Po prostu przez 30 lat sie starla. Nowy korek załatwil ostatecznie wyrzuty płynu. Ale przyszły nastepne problemy jak to w tych ursusach.typu cisnienie oleju panewki po 30 latach porysowane a teraz plýn do oleju miedzy tuleja a blokiem. Pewnie oringi.

 

Opublikowano
Dnia 17.06.2010 o 15:26, wariatpolowy napisał:

Witam ponownie.

 

Sprawy potoczyły się tak:

 

-jazda bez korka nic nie dała

 

-głowica szczelna (sprawdzona)

 

-wymieniliśmy wszystkie tuleje

 

-woda dalej wybijała...

 

Normalnie szał. Ale jakiś magik stwierdził, że chłodnica może być na spodzie brudna. No i faktycznie. W sumie już był w planie zakup nowej (pięć rodzai, od 750 do 950 zł), ale udało się doczyścić ją jakimś środkiem do płukania chłodnic. I udało się! Nie wybija. Nie wiem, jak to się stało, że dalej była brudna, bo była parę razy myta (zdemontowana) i traktowana kretem...

 

 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Ursus idzie teraz jak wściekły, talerzówka nie robi na nim wrażenia, mniej pali :)

 

 

 

Dziękuję wszystkim za pomoc :)

 

 

P.s. Jeszcze jakiś gość mówił, że też są takie objawy, jak jedna (czy więcej) tuleja, jest wyżej od pozostałych. U nas się to nie sprawdziło, ale może komuś przyda się takie inf.

Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁

Dnia 17.06.2010 o 15:26, wariatpolowy napisał:

Witam ponownie.

 

Sprawy potoczyły się tak:

 

-jazda bez korka nic nie dała

 

-głowica szczelna (sprawdzona)

 

-wymieniliśmy wszystkie tuleje

 

-woda dalej wybijała...

 

Normalnie szał. Ale jakiś magik stwierdził, że chłodnica może być na spodzie brudna. No i faktycznie. W sumie już był w planie zakup nowej (pięć rodzai, od 750 do 950 zł), ale udało się doczyścić ją jakimś środkiem do płukania chłodnic. I udało się! Nie wybija. Nie wiem, jak to się stało, że dalej była brudna, bo była parę razy myta (zdemontowana) i traktowana kretem...

 

 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Ursus idzie teraz jak wściekły, talerzówka nie robi na nim wrażenia, mniej pali :)

 

 

 

Dziękuję wszystkim za pomoc :)

 

 

P.s. Jeszcze jakiś gość mówił, że też są takie objawy, jak jedna (czy więcej) tuleja, jest wyżej od pozostałych. U nas się to nie sprawdziło, ale może komuś przyda się takie inf.

Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁

Opublikowano

Jeszcze raz wracam do tego łącznika między pompą a obudową termostatu.W pompie jest otwór a w obudowie nie ma i teraz podłączyłem nagrzewnice w kabinie i nie ma dobrego obiegu .Niby grzeje ale jak się pracuje w polu przy obciążeniu a bez to praktycznie wcale.Woda krąży jak się otworzy termostat a tak to stoi i jak by był ten łącznik to by krążyła w bloku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v