BeniaminGrodek

Mtz 50 a silnik d 240 czy pasuje

Polecane posty

Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    103

Ja zmieniałem w 550, ale z d-240 na d-242, więc przeróbek zero. Ty na pewno sprzęgło musisz zmienić, ale więcej nic mi do głowy nie przychodzi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    269
Jeśli kupisz kompletny silnik że sprzęgłem to nie ma problemu, pasuje bez najmniejszych przeróbek.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    269

One się różnią jedynie ciężarem koła zamachowego, a wymiary te same, wieniec, rozrusznik to samo, tarcza jest mniejsza w 50 ale też pasuje.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Podlacze sie do tematu awiec mam takie pytanie odnosnie mtz z silnikiem d 50 czy ma taki sam kont wyprzedzenia wtrysku jak mtz 80 ???. Z gory dziekuje za odpowiedz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie już wkrótce się dowiem jak będę odpalał maszynę. Myślę jednak, że tu się nic nie różni. Ale to tylko teoria. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    17

Nie mam danych na temat silnika d 50 , ale myślę , że tam może być 18 stopni przed GMP , a w d 240 jest 20 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Wlasnie mam obawy odpalac silnik bo robilem przerubke z 550 na 80 a nigdzie w necie nic niema napisane na ten temat a katalogu niestety nie posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    269
Na pewno korba bokiem nie wyjdzie, jedynie będzie miękko pracować.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Tez jednak mam nadzieje ze nic mu sie nie powinno stac bo roznica chyba jest niewielka ale lepiej zawsze sie czegos dowiedziec od bardziej doswiadczonych.

Dnia 13.02.2018 o 20:41, new_profil_luki21 napisał:

Dobre pytanie już wkrótce się dowiem jak będę odpalał maszynę. Myślę jednak, że tu się nic nie różni. Ale to tylko teoria. 

New profil luki21 Czyli widze ze tez sie zdecydowales przerobic swojego mtz 552 na 82 duzo ci jeszcze zostalo do skonczenia ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Witam po dłuzszej przerwie pogoda pozwoliła i dzis odpaliłem mojego przerobionego mtz a wiec tak jak zapalił to strasznie kopcił i ledwo silnik chodził wiec od razu zdjołem dekiel od sprzegiełka pompy i zwiekszyłem kąt wtrysku aby w końcu własciwie pracował czyli kąt trzeba przyśpieszyć a wiec sławek80 miał racje jednak te silniki sie różnią kątem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    269
Nagraj filmik jak chodzi taki stuningowany silnik

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Postaram sie kiedy coś wrzucic a co do chodzenia to chodzi troche inaczej niż zwykła 80 bo pewnie ta pompa paliwa od 50 ma za małą dawke paliwa ale chociaż pali bez świec i nie kopci za dużo na zimnym a jak sie nagrzeje do 40 to prawie wcale .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Sory za jakosc filmu i że bokiem obraz nie było to planowane do wstawienia ale dzwiek jest silnika. 

 

Edytowano przez tomekmtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    103

Po mojemu to nie pracuje źle. Pewnie zrobiłeś z niego coś pokroju D-242.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Zrobiłem z mtz 550 mtz 80 tylko ze pompa została od 550 niby daje rade na luzie pali itd tylko niewiem czym one sie dokładnie róznia oprucz regulatora ciekawe czy sie radzi w polu ale narazie nie mam gdzie sprawdzic jak chodzi bo wszedzie bagno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez Nacki10
      Witam wszystkich 
      Mam taki problem mam Mtz 82, x lat temu przerobiłem rozruch z 12v/24. Dla równego rozładowania akumulatorów co jakiś czas zamieniam je miejscami. Czy można rozwiązać ten problem. Gdyż jak to wygląda dwa akumulatory 12v, jeden obsługuję ciągnik drugi jest potrzebny do rozruchu. Jak rozwiązać ten problem czasami jest tak że jest często zapalany i nie zamienię ich. To nie odpali.  Męczyłem się tyle lat i stwierdziłem że czas coś tam zmienić. 

      Panowie pomóżcie. 
    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj