mati3ezd

Olej hydrauliczny się burzy.

Polecane posty

mati3ezd    1

Tak jak w temacie olej podczas pracy turem burzy się do tego stopnia że zaczyna wyciekać odpowietrznikiem.

 

Zgóry dzięki za odpowiedż. Pozdrawiam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blacha    26

Wiesz co strzelam, albo to nie jest olej przeznaczony do hydrauliki, albo masz zbyt wydajną pompę w stosunku do zapotrzebowania, lub też masz zbyt dużo oleju w hydraulice tura, bo tak sam z siebie to chyba olej nie jak się burzyć :P No chyba że w instalacji hydraulicznej wciąż jest powietrze i odpowietrznikiem w wyniku działania ciśnienia wydmuchiwany jest olej wraz z powietrzem.


Pomogę tyle co mogę - dalej się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Shreku94    0

według mnie jest tak jak pisze kolega wyżej zmieszałeś dwa inne oleje i dlatego się burzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blacha    26

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym. Bo tak idąc logicznym tokiem myślenia to gdyby mieszanie olei hydraulicznych dawało takie efekty to jednym ciągnikiem można by wywracać przyczepę tylko z takim samym olejem(zresztą nikt nigdzie nigdy nie zawiesza zawieszek z marką oleju w hudraulice, tak jak to się robi na silniku) :P


Pomogę tyle co mogę - dalej się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym.

 

 

Oj to się kiedy zdziwisz ze tak piszesz że klasa nie ma znaczenia! prawda że oleje danego rodzaju są mieszalne ale należy przechodzić o pół klasy a nie o całą klase oleju! A czy to silnik czy układ hydrauliczny to jednego i drugiego dotyczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    100

Ubywało Ci oleju w hydraulice? Przyczyna może byc jeszcze inna, nie "mruczy" pompa podczas podnoszenia na wyższych obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Pompa daje ciśnienie 160 barów więć trochę za duże. Pompa mruczy i to bardzo ładnie, tur troche wolnie chodzi ale nie jest słabszy. A olej był dolewany ale był taki sam bo nawet z tej samej butli a przyczepa kipuje tylko swoją i nigdy nic się nie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Kolego ja miałem tak w CASE i wina leżała po stronie pompy. Jakiego oleju nie nalałem to pienił się, a wszystko chodziło normalnie tzn. tur był silny ciśnienie 200 bar tylko ten olej wypychało. Zregenerowałem pompę i jest super- nareszcie można było nalać oleju pod korek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Stawiam na pompę,jest do wymiany.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Sąsiad ma Belarusa 1221.3 i podczas pracy z pługiem olej zaczyna się mocno grzać i po pewnym czasie się gotuje,przy pracy z innymi maszynami olej też się nagrzewa ale nie tak mocno jak przy pracy z pługiem.Czy ktoś miał taki przypadek?Dodam ze serwis był już nie raz i wymieniali pompę rozdzielacz i dalej nic.Czy miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

Jeszcze jedna przyczyna za mały przkrój zasilania pompy hydrauliczbnej i wtedy olej bedzie sie pienił lub jak pisał kolega @blacha za duża pompa, i jeszcze rozdzielacz może mieć za małą przepustowość i powoduje cały czas obciążenie dla pompy i wtedy bedzie się olej nagrzewał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Pompa była u sprawdzenia i jest dobra jedynie uszczelniacz był żle założeny i olej przelewał się ze zbiornika na olej hydrauliczny do skrzyni, a olej się nie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Olej dalej się brzy ale teraz mniej bo korzuch się robi tylko ok 1cm poprawiło sie po wyjeciu filtra papierowego od oleju hydrauliocznego nie wymieniłem go bo nie miałem ale w tej komoże było trochę syfu.Czy jest to możliwe że wina lerzy po stronie filtra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

powiedzcie mi, jak to jest. Chciałem dolac oleju do hydrauliki, patrze, jaki jest w książce a tam napisane UKŁAD HUDRAYLICZNY- MILWUS, SUPEROL CC. Co teraz zrobić. Jak się zmieszają to będzie lipa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez janusz89
      Potrzebuje jakiś zdjęć jak przerabialiscie u belarusa z pompy NSZ32 na nsz50
    • Przez radar83
      Witam,z racji że posiadam tura na mtz  (bez napędu )przyszedł czas na wymianę  tulei i sworznia belki przedniej bo jest duży luz i"rzuca" nim po drodze, mam pytanie.Czy do wymiany wystarczy wybić sworzeń do przodu ciągnika,czy trzeba wykręcać cały wspornik tzw kołyskę  a może  macie jeszcze jakieś inne sposoby?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj