adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Bartek933    5394

Nie zmienia to faktu że to lipa


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Te ciągniki robią na całym świecie. 

Stempos1980 - to racja. Można jeszcze kupić MF-a 690, są tańsze, a części podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7906

W podobnych mfach z lat 80 hydraulika na wierzchu a tu pół ciągnika trzeba rozmontować żeby się dostać do pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    441
1 godzinę temu, stempos1980 napisał:

W podobnych mfach z lat 80 hydraulika na wierzchu a tu pół ciągnika trzeba rozmontować żeby się dostać do pompy

Wujek ostatnio rozbierał 4512 aby dostać sie do pompy w sumie 2 albo 3 raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co do Ursusa i Zetora to wystarczy spojrzec ile lat na rynku jest Zetor a ile Ursus i masz odpowiedz czemu Zetor oferuje bardziej rozbudowane ciagniki. a serwis to chyba bardziej zalezy od dealera niz od marki. ja z serwisem problemu nie mam zadnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@PolonezAtu Zgadzam się. W Zetorze zmienił się tylko właściciel, a Ursus miał sporą tułaczkę, zanim znalazł się w Lublinie. Zarajczyki to wykupili w 2011 roku, to jednak przez 8 lat nie da się zrobić cudów, jeszcze mając problemy finansowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pytanie z innej beczki. Da sie podniesc moc w c-380 poprzez zmiane mapy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Mi się wydaje że samą pompą mozna sporo zmienić. Nie trzeba jej zmieniać, wystarczy przestawić. Tylko trzeba kogoś ogarniętego do tego lub kogoś kto dobrze to wytłumaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jednym slowem niszcza ich autobusy. Po jaka cholere oni wgl wpieprzali sie w autobusy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Kto niszczy ich autobusy?? Sami sobie winni. Nabrało kontraktów nie wiadomo ile a linia montażowa nie wyrabiała, poszły kary i to cały efekt. Nikt im umów nie wciskał na siłę, tam na pewno wzmianki o kartach były. Żeby coś robić trzeba mieć zaplecze. W stodole też sobie zmontuje traktor jak będę chciał tylko zajmie mi to z rok lub dwa. Żeby coś robić na dużą skalę trzeba mieć zakład na taką skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
6 minut temu, Agrotron155 napisał:

Kto niszczy ich autobusy?? Sami sobie winni. Nabrało kontraktów nie wiadomo ile a linia montażowa nie wyrabiała, poszły kary i to cały efekt. Nikt im umów nie wciskał na siłę, tam na pewno wzmianki o kartach były. Żeby coś robić trzeba mieć zaplecze. W stodole też sobie zmontuje traktor jak będę chciał tylko zajmie mi to z rok lub dwa. Żeby coś robić na dużą skalę trzeba mieć zakład na taką skalę.

to jest cala prawda o ursusie  niewolno było niszczyc ursusa w warszawie tam powinno się dalej odbywac produkcja ale sprzedali dla bumaru a on sprzedał  logo a tereny  sprzedał za wielkie pieniądze pod budowe tylko im oto chodziło

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zle mnie zrozumiales. Chodzilo mi o to ze oni sami sie zniszcza przez te autobusy. Zamiast skupic sie na rynku rolniczym to wpieprzaja sie wszedzie. Autobusy, pilarki, kosiarki, samochody dla wojska tez chcieli probowac. Maja za duze marzenia a za male mozliwosci, pieniadze i wiedze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1458
2 godziny temu, PolonezAtu napisał:

Jednym slowem niszcza ich autobusy. Po jaka cholere oni wgl wpieprzali sie w autobusy?

Bo dotacja. Bo nasze "darmowe" pieniądze z NCBR mieli możliwość przejeść. Myśleli że upiecze się jak z Vigusem, gdzie kasę na opracowanie transmisji dostali, wykorzystali i w sumie to tyle na temat tego projektu. Tak samo jak elektryczne auto dla Poczty Polskiej. Przecież już tysiące elektrycznych aut Ursusa wozi paczki... Im szybciej ta firma wyciągająca nasze pieniądze upadnie, tym lepiej. Miliony płynęły, a efektów brak. A szczytem było jak prezes Zarajczyk się żalił, że Polska nie chce dać kolejnej pożyczki państwom afrykańskim na zakup kolejnych Ursusów, a do tego PROW nie poszedł po myśli prezesa przez ARiMR :D

Edytowano przez MF675ursus
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szału nie ma... jest tragedia. Znowu się powtórzę i będę to pisać przez najbliższy czas jak mantrę jakąś.  Moja prośba:

Szanowny zarządzie marki Ursus. 

Przez ostatnie kilka lat śledzę tak jak inni w tym temacie rozwój marki Ursus. 
Po tylu latach odbudowy przez Was gamy ciągników rolniczych stwierdzam, że Wasze starania i budżet idą na marne. 
Wyprodukowanie od podstaw ciągnika chyba Was przerosło. Dlatego uważam, że póki jest czas i możliwości powinniście Państwo według mnie porozumieć się z takim producentem ciągników rolniczych jak Argo Tractors, którego produkty na naszym rynku przez importerów Romanowski i AMG nie są zbyt promowane, a co za tym idzie nie są popularne. Ursus w naszym kraju jest nadal popularny i cieszy się uznaniem (pewnego rodzaju sentymentem do marki), co zostało wykorzystane przez Państwa w nazewnictwie. Niestety oferta, którą Państwo przedstawiacie klientom według mojej opinii i zapewne nie tylko mojej jest zbyt uboga aby zaistnieć na naszym rynku. Stąd też moja myśl by Państwo nawiązało współpracę z takim potentatem na rynku ciągników rolniczych jakim jest Argo Tractors. Nasza Polska marka jaką jest URSUS zyskałaby nowoczesne ciągniki z komfortowymi, ergonomicznymi kabinami, eleganckim wnętrzem, szeroką gamą opcji transmisji, mocy silników etc., a Argo Tractors zyskałoby nasz Polski rynek. Podobnie Państwo działaliście z Hattatem czy teraz Bransonem. I moim zdaniem taka współpraca z Argo przyniosłaby Państwu sukces. Chciałbym zwrócić uwagę, że rolnicy oprócz tradycyjnych rozwiązań wybierają te bardziej nowoczesne. Więc chcąc przetrwać, Ursus musi iść w ślady innych marek i nawiązywać współpracę, licencję i wkraczać w coraz to bardziej nowoczesne systemy jak skrzynie bezstopniowe czy precyzyjne rolnictwo. 
Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste jak ja tutaj napisałem, ale skoro potraficie promować taką markę jak Branson czy Hattat na naszym rynku to czemu nie spróbujecie z Argo? Według mnie mają bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę. 

DRODZY CZYTELNICY TEGO TEMATU!!! JEŻELI UWAŻACIE, ŻE MOJE PRZEMYŚLENIA MAJĄ JAKIKOLWIEK SENS ZOSTAWCIE LIKE ORAZ ODNIEŚCIE SIĘ DO TEGO PISZĄC POST. CHCIAŁBYM ABY WYNIKŁA KONSTRUKTYWNA DYSKUSJA.

Pozdrawiam ;) 

 

  • Like 1
  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Ktoś słusznie zauważył że te nowe "ursusy" są podobne do chińskich Zoomilon... Wątpię by była to ich autorska konstrukcja więc to całkiem możliwe, zważywszy że początkowo sprzedawali Fotony 504 pod nazwą "Ursus 5034". Moim skromnym zdaniem, Chiny mogą być dla nich jedyną drogą wyjścia... Sami  najprawdopodobniej długo już nie pociągną, jeśli kupiłby ich jakiś "zachodni inwestor", to tylko po to, żeby zaorać do reszty i pozbyć się ewentualnej konkurencji a dla chinczyków to potencjalne miejsce zakotwiczenia w środkowej europie. Mają ogromne pieniądze a potrzebują marek. Ursus jedyne co może zaoferować to marka. Gdyby nie Chinczycy, to po dawnym HSW dzisiaj zostałby tylko gruz i chwasty a tak przynajmniej produkują tam ładowarki. Tak samo może być z Ursusem. Niestety, ale takie są smutne realia. Jeżeli nie przyjdzie duży gracz z zewnątrz to sami nic nie zrobimy bo nie mamy kapitału, nie mamy nawet niepodległości, wolności gospodarczej, mają na nas skuteczne lewary między innymi za pośrednictwem praw lobbowanych w UE, żeby blokować wszelki przemysł... Jeszcze nie słyszałem, żeby w jakimś Bantustanie czy Republice Bananowej istniał rodzimy przemysł...

spacer.png

Edytowano przez Mattti
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Nowe Ursusy to maszyny firmy Tumosan. Podpisali umowę z nimi chyba jeszcze w zeszłym roku. 

Na terenie UE nie opłaca się produkować prostych, mniejszych ciągników (poniżej 100KM), co widać u wszystkich producentów. Stąd Ursus, który w takim przedziale mocy działa najbardziej, nie może oferować własnych konstrukcji, tylko podpiera się gotowcami spoza Unii. To jedyna możliwość. Ten trend jest coraz silniejszy i będzie postępować.

Jedyna szansa na "prawdziwe Ursusy" to ciągniki wyższej mocy oparte na Vigusie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Szału nie ma... jest tragedia. Znowu się powtórzę i będę to pisać przez najbliższy czas jak mantrę jakąś.  Moja prośba:

Szanowny zarządzie marki Ursus. 

Przez ostatnie kilka lat śledzę tak jak inni w tym temacie rozwój marki Ursus. 
Po tylu latach odbudowy przez Was gamy ciągników rolniczych stwierdzam, że Wasze starania i budżet idą na marne. 
Wyprodukowanie od podstaw ciągnika chyba Was przerosło. Dlatego uważam, że póki jest czas i możliwości powinniście Państwo według mnie porozumieć się z takim producentem ciągników rolniczych jak Argo Tractors, którego produkty na naszym rynku przez importerów Romanowski i AMG nie są zbyt promowane, a co za tym idzie nie są popularne. Ursus w naszym kraju jest nadal popularny i cieszy się uznaniem (pewnego rodzaju sentymentem do marki), co zostało wykorzystane przez Państwa w nazewnictwie. Niestety oferta, którą Państwo przedstawiacie klientom według mojej opinii i zapewne nie tylko mojej jest zbyt uboga aby zaistnieć na naszym rynku. Stąd też moja myśl by Państwo nawiązało współpracę z takim potentatem na rynku ciągników rolniczych jakim jest Argo Tractors. Nasza Polska marka jaką jest URSUS zyskałaby nowoczesne ciągniki z komfortowymi, ergonomicznymi kabinami, eleganckim wnętrzem, szeroką gamą opcji transmisji, mocy silników etc., a Argo Tractors zyskałoby nasz Polski rynek. Podobnie Państwo działaliście z Hattatem czy teraz Bransonem. I moim zdaniem taka współpraca z Argo przyniosłaby Państwu sukces. Chciałbym zwrócić uwagę, że rolnicy oprócz tradycyjnych rozwiązań wybierają te bardziej nowoczesne. Więc chcąc przetrwać, Ursus musi iść w ślady innych marek i nawiązywać współpracę, licencję i wkraczać w coraz to bardziej nowoczesne systemy jak skrzynie bezstopniowe czy precyzyjne rolnictwo. 
Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste jak ja tutaj napisałem, ale skoro potraficie promować taką markę jak Branson czy Hattat na naszym rynku to czemu nie spróbujecie z Argo? Według mnie mają bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę. 

DRODZY CZYTELNICY TEGO TEMATU!!! JEŻELI UWAŻACIE, ŻE MOJE PRZEMYŚLENIA MAJĄ JAKIKOLWIEK SENS ZOSTAWCIE LIKE ORAZ ODNIEŚCIE SIĘ DO TEGO PISZĄC POST. CHCIAŁBYM ABY WYNIKŁA KONSTRUKTYWNA DYSKUSJA.

Pozdrawiam ;) 

 

Bardzo ciekawa koncepcja. Jednak nie wiem, czy cokolwiek z tego wyniknie. Wątpię, ażeby zarząd Ursusa Cię akurat posłuchał, zrobią pewnie, jak będą uważali. Jednak jest minimalna szansa, że podejmą tego typu współpracę. Fajnie, że jest marka Ursus, ale na tym można poprzestać, bo obecnie nie jest to nic ciekawego, idą zdecydowanie w złym kierunku...

@XMK13 No właśnie, na Vigusie. A gdzie on jest? Miał być w tym roku, przełożyli znowu na 2020. Drogi Zarządzie Ursusa, o co z tym chodzi? Czemu jesteście tak niesłowni? Przecież to jest kpina! Ja rozumiem, że testy i w ogóle, ale z każdym rokiem, jak nie ma ciągników na Vigusie, jest coraz gorzej, bo jest coraz słabszy popyt na Wasze dotychczasowe modele. 

Nie wiadomo, co z tą marką będzie, ale jedyna szansa to tak jak kolega @Adrian_URSUS_1999 napisał, żeby nawiązać współpracę z innym, renomowanym producentem sprzętu dla rolnictwa.

 

P.S. Szkoda, że nie urzęduje tutaj obecnie @fenix30 bo by też może jakąś przemyślaną koncepcję dał :)

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj