adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Rolnik1973    15390

A ja by chciał żeby dalej ursus był lubelski i w żadne obce ręce się nie pchał.

Bo to będzie jak ze wszystkim

Najpierw kupią lub pszejmą potem zamkną by nie robić sobie konkurencji i taki będzie finał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Rolnik1973 No tylko dlaczego nie wprowadzą Vigusa? Wiem, że ciężką sytuację mają, ale testowali go już wystarczająco długo, sama transmisja jest już dawno opracowana, teraz wystarczy tylko ruszyć z produkcją tego ciągnika z transmisją. Zrobienie jednej sztuki wyniesie ich jakieś 150 kafli, sprzedaż 300 tysi. Chętni na pewno by byli, bo jest spore zapotrzebowanie na takie ciągniki. Ursus słynie z ciągników, a nie autobusów, samochodów dla wojska, pilarek, kosiarek czy Elvi. Na rolnictwie się powinni skupić, dążyć do wprowadzenia tego Vigusa, bo klienta brak, a "kurduple" nie przynoszą oczekiwanych dochodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Ursus powinien dawno upaść bo szkoda tego co teraz robią pod jego nazwą

  • Sad 1

Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6409

Nie ruszą z Vigusem w wyższych mocach,( tak od 150 KM w górę) bo Vigus nie nadaje się do tego.  Będą dalej rzeźbić to co do tej pory. Jeśli władują taką przekładnię do 250 KM to współczuję nabywcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Przecież na stronie farmera napisali, że przekładnie od 110 do 160 KM.

@Bartek933 ma bo teraz robią "szmatę" z misia. Jak to śpiewa znany polski zespół: trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść - niepokonanym

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

Już ten vigus dawno na dwóch wałkach powinien być Oni opracowują coś czego jezzcze niema tylko w lekkich ciągnikach. Ponadto jest już wymyślone. Może gdyby równokołowca zaprojektowali? Takiego MB Trac a ale ciut cięższego. Z amortyzacją. Do agregatów byłby git. Są projekty na ciągniki siodłowe to dlaczego nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Cały czas to mówię, że wymyślili koło na nowo i się szczycą

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933 napisał:

Ursus powinien dawno upaść bo szkoda tego co teraz robią pod jego nazwą

Żartujesz? Wiem że szkoda tej nazwy. Ale upaść? Nie tedy droga kolego. Odezwij się na pw. Kilka rzeczy Ci wytłumaczę. (z AF)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@sumek666 zgadzam się z Tobą absolutnie.

Panowie! Rynek jest już zalany takimi rozwiązaniami jakie Ursus chcę wprowadzić czyli Vigus. Czytałem ostatnimi czasy dużo dane techniczne ciągników firmy Argo Tractors (stąd też te moje sugestie i wywody aby Ursus podjął współpracę z tym koncernem) i uważam, że te ciągniki są godne zainteresowania. Mają bardzo atrakcyjną gamę przekładni, silniki Deutz 2.9L 3.6L oraz FPT 4.5L 6.7L (bo wiadomo nie ma od kogo już kupować na rynku). W X7.4 X7.6 i X8 można dobrać skrzynię ZF tzw. VT Drive, którą ponoć inżynierowie Argo w kooperacji z inżynierami ZF zaprojektowali... Mniejsza o to... Dążę do tego, że rolnicy znają produkty Argo czyli McCormick i Landini, ale jakoś nie są u nas na tyle popularne, z tego co gdzieś kiedyś czytałem bardziej McCormick jest popularny na rynku wtórnym. Czemu ja wgl piszę, że są mało popularne? Bo nowe ciągniki z 2015 roku dopiero teraz się sprzedają po 3- 4 latach stania na placu u Romanowskiego lub jego Dealerów... @Rolnik1973 ma rację co do tego, że Ursus powinien być w polskich rękach i doskonale rozumiem jego obawy co do sytuacji podobnej jak z FMŻ... Ale! Co dzieje się w tej chwili! Ursus chce wprowadzać na nasz rynek Chińskie Tureckie etc. ciągniki pod swoim brandem, które pod markami Branson czy Tumosan dla polskiego rolnika są wgl nie atrakcyjne i nieznane. Mało tego nikt tego by nie kupił, a że marka i nazewnictwo w postaci "seria C" działa jak lep na sentymentalnych użytkowników starych Ursusów to będą je kupować. Zamiast wprowadzać w moim mniemaniu na nasz rynek marki wschodnie powinni wprowadzić markę Włoską na którą wszyscy byliby chętni! 

To powinno wyglądać w ten sposób:

Ursus powinien podpisać umowę z Argo, w której umożliwia temu koncernowi produkcję pod swoim logiem i ze ściśle określonym nazewnictwem ciągników na nasz rynek i tylko na rynek polski. McCormick Landini Valpadana znikają z rynku polskiego, ponieważ to są kropla w krople identyczne ciągniki do Ursusa, który ma popularność w Polsce. O co mi chodzi - McCormick X4.40 = Landini 4-080 = [Ursus C4.80 w produkcji Argo] Rożnica byłaby tylko w kolorystyce i nazewnictwie. Firma ursus nie miałaby wówczas problemów z homologacjami etc. Mogliby się wówczas skupić na udoskonalaniu przyczep, maszyn i narzędzi rolniczych pod brandem Ursus w produkcji w naszym kraju, a w siedzibie w Lublinie stworzyć centrum logistyczne na nasz Kraj w postaci Argo URSUS Polska  (typu Claas Polska John Deere Polska AGCO Polska etc.), w którym ciągniki przywożone z Włoch byłyby uzupełniane/dozbrajane w TUZy, WOMy, hydraulikę, GPS, opony i maski z logiem i nazewnictwem URSUS. W tym centrum obywałyby się również szkolenia kadry serwisowej oraz handlowej na Polski Rynek. Nazwa sieci dealerskiej URSUS Dystrybucja mogłaby spokojnie zostać. Wówczas nie byłoby problemów z serwisantami i sprzedażą. 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Bardzo ciekawy pomysł. Miałoby to kształt koncernu CNH. Ciągniki wspólne ale reszta maszyn każdy ma swoje. 

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz się zastanowiłem jeszcze i w sumie to reszta ciągników tego koncernu mogłyby być sprzedawana równo z Ursusem. Z częściami nie byłoby wówczas problemu, bo do wszystkich te same by pasowały. A dobry serwis I dostęp do części na czas to podstawa i priorytet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Spójrz na statystyki sprzedaży. W wielu krajach w Europie NH ma pierwsze miejsce za to s Austrii jest Steyr numerem 1. W Finlandii jest Valtra numerem 1. Zawsze rodzima MARKA ma fory u lokalnych nabywców po mimo faktu, że nie jest już ich własną i oryginalną marka. 

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456
7 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

@Rolnik1973 No tylko dlaczego nie wprowadzą Vigusa? Wiem, że ciężką sytuację mają, ale testowali go już wystarczająco długo, sama transmisja jest już dawno opracowana, teraz wystarczy tylko ruszyć z produkcją tego ciągnika z transmisją. Zrobienie jednej sztuki wyniesie ich jakieś 150 kafli, sprzedaż 300 tysi. Chętni na pewno by byli, bo jest spore zapotrzebowanie na takie ciągniki. Ursus słynie z ciągników, a nie autobusów, samochodów dla wojska, pilarek, kosiarek czy Elvi. Na rolnictwie się powinni skupić, dążyć do wprowadzenia tego Vigusa, bo klienta brak, a "kurduple" nie przynoszą oczekiwanych dochodów.

Skąd ty bierzesz te "informacje"? Z fusów? Z chmur? Z d*py? W jakim ty świecie żyjesz człowieku, fantazji?

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
8 godzin temu, niesmiertelny88 napisał:

@MARTINEZUrsus piszesz o tym homofobie? Co do Ursusa to ktoś pisał żeby go pronar przejął. Co Wy na to? Kase mają.

Sam nazywasz siebie homofobem ? 

 

 

Cytat

P.S. Szkoda, że nie urzęduje tutaj obecnie @fenix30 bo by też może jakąś przemyślaną koncepcję dał :)

 

Jego koncepcja jest taka że jest "nieśmiertelny" tak jak Ursus😁

 Więc tylko udaje że tu nie urzęduje-patrz wyżej. 

Ursus jest padliną i nikt rozsądny go nie kupi bo po co komu grat którego nikt nie serwisuje .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

Adrian - kto kupi chałupnictwo mcCormicka w postaci Ursusa? Bo otwieranie fabryki w chwili gdzie można w innej masce wyprodukować coś u siebie to strzał w kolano. W przypadku ziszczenia się Twojego marzenia Ursus byłby dolną półką koncernu czyli stara mechanika plus lokalny osprzęt. Dokładnie to co teraz. Są w stanie zamówić transmisję pod modernizację lub właasne wymagania ale tego nie robią - dlaczego? Vigus ma sens dla niszy. Wycelowany jest jednak w konkurencję a ta jest daleko z przodu i stać ją nawet na pełny automat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, ogarek napisał:

Sam nazywasz siebie homofobem ? 

 

 

Jego koncepcja jest taka że jest "nieśmiertelny" tak jak Ursus😁

 Więc tylko udaje że tu nie urzęduje-patrz wyżej. 

Ursus jest padliną i nikt rozsądny go nie kupi bo po co komu grat którego nikt nie serwisuje .

Wiem, że urzęduje. Nie napisałem tego całkowicie serio.

 

1 godzinę temu, Mattti napisał:

Skąd ty bierzesz te "informacje"? Z fusów? Z chmur? Z d*py? W jakim ty świecie żyjesz człowieku, fantazji?

Nie, nie żyję w świecie fantazji. Mam ważniejsze sprawy od tej, a tutaj przychodzę odreagować dzień, podyskutować.

Opracowana - zakładam, że przez te kilka lat zdążyli to już opracować i przetestować. 

Kwota, jaką podałem - zakładam, że właśnie tyle to wyniesie, albo prawie tyle.

Człowieku, to nie są pewne informacje, tylko moje ZAŁOŻENIA. Widzę, że jak czegoś nie napiszę, to od razu powstają kontrowersje. Każde słówko, jak malemu dziecku chyba będę musiał pisać ;) bez obrazy oczywiście.

Jak masz do mnie problem, to pisz śmiało. Powiedz, jakie popełniam błędy, co Ci we mnie nie pasuje, czemu biorę informacje z fusów, a nie z gówna krowiego ;) (tak będzie po prostu prościej, wtedy uniknę wypowiedzi, które Cię urażają wewnętrznie, które krzywdzą w jakiś sposób Twoje poglądy, założenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    441

Hmm mnie natomiast ciekawi jedna rzecz. Mianowicie jest tylu obrońców marki takie rady nie takie. Jednak ja sie zapytam czy faktycznie kupili byście go? Czy mając do wyboru zakup czegoś pewnego aczkolwiek używanego nie nastąpiła by zmiana decyzji. Wiem co nowe to jednak nowe. Tylko czasem to nowe jest jakie jest. Ja sie dziwię po jakiego grzyba te chińskie są czy wejdą do oferty.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A my jak się kłóciliśmy o markę Ursus tak się kłócimy nadal... a oni mają nas i tak głęboko w poważaniu. Zrobią co chcą... Mi jest tylko żal patrzeć, że zamiast się rozwijać to się cofają. Ja rozumiem wejść we współpracę z jakimś konkretnym potentatem na rynku ciągników, a nie ściągać do nas jakieś proste ciągniki ze wschodu i to na dodatek kopiuj wklej, naklej naklejkę ursus. Agrouniia walczy o to aby produkty żywnościowe były znakowane symbolem flagą kraju to takie ciągniki dla dobra konsumentów, użytkowników powinny być znakowane na masce flagą kraju lub widocznym napisem w przypadku URSUS C-380K Made in Turkey lub Branson Made in China (edit Made in South Korea), a jakby to były Argo to Made in Italy. Chodzi mi o kraj przede wszystkim montażu całości bo prawdę mówiąc każdy podzespół ciągnika to gdzie indziej robiony jest... W przypadku naszych Ursusów C-380 C-3110 jak najbardziej Made in Poland bo składają je w Lublinie. 

Ciekawostka z którą się zapoznam w najbliższym czasie (wiem wikipedii nie można w pełni wierzyć) ale poczytam)

LISTA TRAKTORÓW <- !!!

Edit -> kilka informacji o Bransonie

Branson Tractors, LLC została założona w 2003 r. W Lafayette, Georgia, USA, z oryginalnej firmy Branson Tractor Company, która została założona w 1988 r. W celu importowania ciągników od Kukje. Pierwotnie został założony jako Dragon Tractor Corp w Placerville w Kalifornii w USA w 1987 roku, aby importować traktory z Chin pod marką Dragon, ale wkrótce potem został przeniesiony do Lafayette w stanie Georgia.

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
sumek666 napisał:

Jeżeli Ursus będzie miał cenę NH to nikt tego nie kupi. 

Sumek wszędzie Cię widzę na YT w komentarzach xd A co do twojej wypowiedzi, to to jest właśnie problem. Większość jak będzie miała wybór pomiędzy PL a zachodnim sprzętem tej samej jakości i za ten sam hajs wybierze zachodni. Zawsze jak czytam komentarze np pod PL rozrzutnikiem że niemiecki lepszy a Polski to szmelc, ale o ile droższy jest niemiecki? Polska firma na mogła by zrobić tej samej jakości co zachodni i w tych samych $$$ ale wtedy nikt nie kupi tego bo każdy weźmie niemiecki. To trzeba konkurować cena a wtedy jakość spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084
15 minut temu, PolonezAtu napisał:

Sumek wszędzie Cię widzę na YT w komentarzach xd

bez przesady :P innych też spotkasz ale mają różne loginy/nicki itd ;) 

  • Like 3

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się praktycznie w komentarzach na yt nie udzielam... tam to jest bałagan i chronologii nie ma... tutaj jak piszesz post po poście to tworzy pewnego rodzaju całość :D 
Z Wami Panowie zawsze miło podyskutować, każdy ma inne zdanie więc można poprowadzić konstruktywną wymianę opinii :D 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@PolonezAtuDobrze Pan prawisz :) Trzeba konkurować ceną, a nie zawsze da się zarobić jak najwięcej inwestując jak najmniej i mając przystępne ceny. Ludzie wolą germańce i inne amerykańce, bo jest odpowiedni znaczek. Na to się głównie dzisiaj patrzy - na markę. Dlaczego "Jądery" są tak popularne? Bo potencjalny klient podświadomie patrzy na to, że cena wysoka, to i jakość dobra, albo "jeden z drugim sumsiad powiedzioł, że dobre, to bierę". Niekoniecznie tak jest.

Podam prosty przykład: samochody Škody są tańsze od Wieśwagena. Jednak czy ten drugi lepszy? Niekoniecznie, bo to pierwsze też jest bardzo chwalone, mimo że na pewno nie tak popularne, jak drugie.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj