Marianko32

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

to nie tak mało...mnie to interesuje ten mechaniczny raczej ale chyba bedzie trzeba zawitać do świadnika i zapytać i bedzie spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Witam!

A ja mam inne pytanko: czy ktoś z użytkowników TC56 używał zamienników filtrów np. paliwa? Z tego co się orientuję za ten dolny można dobrać z VW LT. Tylko czy to jest dokładnie to samo. W sklepie mechanicznie wyglądało że tak, tylko czy tak samo filtrują? Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tej kwestii, to bardzo proszę i informację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Jest takie powiedzenie : Stać cię na krowę to łańcuch tez powinno starczyc na Twoim miejscu nie kombinowałbym z takimi zamiennikami jak juz to kupic flettguard lub donaldson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTC56    5

Ja jestem po pierwszym przeglądzie, wymiana olejow i filtrow...no i po cenach filtrow jestem trochę zszokowany i postanowiłem za wszelką cenę poszukać tanszych zamiennikow, bo oryginalne za drogo wychodzą, musze w necie poszukac zamiennikow przeznaczonych do NHTC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

W FILTRONIE dostaniesz wszystkie filtry do NH za 1/4 tego co oryginalne.Pracowałem w roznych firmach i wiem ze oryginalne sa robione przez polskie fabryki tylko nadruki daja niby firmowe.W Koszalinie jest sklep patronacki Filtrona i maja wszystko do wszystkiego.Kupowałem filtr kabinowy do 8070 i zapłaciłem 220 zł o oryginalny nawet w serwisie nie pytałem bo ten serwis koło mnie to zdziera na ludziach i wszyscy sie skarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

haha a mi ostatni bagnet przystawki z wągrowca sprzedali za 60 zł niech się pałuja a to taki sam jak bizon.


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTC56    5

No to garek się naciąłes :/ ja jak kupowałem bagnet do stołu w tym roku to od razu od bizona kupilem...kosztował 18zł i potrzebowałem jeszcze do hedera fabrycznego bagnet...w serwisie NH kosztował oryginal 84zł z Vat no i pojechalem do Greene tam co prawda nie mieli bagnetow do NH ale dali mi bagnet od Claasa (oczywiście zamiennik) bo mowili ze pasuje i ludzie go biorą do NH zapłaciłem za niego 22zł z Vat i pasuje idealnie :( i powiedziałem sobie ze ostatni rok jak kupowałem oryginalne filtry...za dwa filtry od paliwa zapłaciłem za jeden: 134zł a za drugi juz 165zł z Vat...te ceny są smieszne ;) a cały przegląd kosztował mnie 1350zł :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

bywa że człowiek się natnie. Co zrobić dodqam że sciągali mi na zamówienie bo nie mieli na półce. A bagnety które mi zostały ze rekorda rozdałem znajomym za daromo bo niby do czego by miały pasować.


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTC56    5

no to niezle;) tak samo ja porozdawałem nozyki od bizona no bo tez do czego niby by mi sie przydały...no i w tym roku musialem kupowac ;) no ale z tymi bagnetami to az nie chce sie wiezyc...cholerne firmy tylko zarabiaja na czesciach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Chłopaki, jeśli stosujecie z powodzeniem zamienniki filtrów do TC wpiszcie dokładnie jakie to są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

dzisiaj pierwszy raz zabił mi sięwytrząsacz w tc 56 i pierwszy raz bęben. Czyli dzisiajszy wyjazd w rzepak okazał sie falstartem


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azi    0

apropo zapychania to mi po dwóch dniach omłotu rzepaku na ok 10 hektarach w legach zapchał mi się 3 razy na wytrząsaczach...lecz mocno leży i jest trocha zielony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

czujniki mgły by troche szybciej reagowac, bo teraz jak zadział to jest taka góra żę masakra a ile wyjmowania brrrr


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak ustawiacie tc56???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

to zalezy do czego ? Zawsze najgorsze jest ustawienie kombajnu do rzepaku brrr i chyba zawse źle to robie tak mi się wydaje


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Interesuje mnie głównie rzepak i pszenica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Tak w zeszłym roku młociłem rzepak. Jak w tym roku będzie to nie wiem bo just dużo drobniejszy.

 Obroty młocarni 450-600 obr./min

 Klepisko pozycja-14

 Wialnia –obroty na min.

 Czujniki na klawiszach maksymalna czułość

 Czujnik na sitach prawie przed zaczynającą się grubą kreską

 Sita:

1. Górne głowne-20

2. Górne koniec 17

3. Dół 23

Ustawienie sit liczone po ząbkach ale od prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki już sami ustawiliśmy, gość chciał, żeby połówek nie było to wiatr większy, prędkość jazdy 4km/h, wydajność 1,6ha/h. U siebie raczej będę jeździł wolniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
Tak w zeszłym roku młociłem rzepak. Jak w tym roku będzie to nie wiem bo just dużo drobniejszy.

 Obroty młocarni 450-600 obr./min

 Klepisko pozycja-14

 Wialnia –obroty na min.

 Czujniki na klawiszach maksymalna czułość

 Czujnik na sitach prawie przed zaczynającą się grubą kreską

 Sita:

1. Górne głowne-20

2. Górne koniec 17

3. Dół 23

Ustawienie sit liczone po ząbkach ale od prawej strony.

Mam takie pytanie.Jak sadzisz czy model NH 8070 mogłbym ustawic identycznie jak twoj?Młocarnia ta sama,separator tez mam,ogolnie bebechy identyczne tylko silnik 150KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Moim zdaniem kombajn będzie musiał wolniej jeździć bo silnik słabszy i masy będzie mniej, może być niewielka różnicą ale to już trzeba w praktyce sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

To co podałem to są ustawienia wyjściowe bo wstarczy wjechać w inną odmianę czy pole i już są różnice.Ale myślę że w rzepaku mogą być te same ustawienia bo tam kombajn nie jest tak obciążony (mniej masy i wolniej się jedzie żeby przez sita rzepak zdążył wlecieć, z resztą w tym roku jest tak drobniutki że chyba nie będę szybciej jechał niż 3 kilometry(z praktyki wiem że nieraz to trzeba wolniej jechać).Znajomy wczoraj przyprowadził Tucano320 i powiem szczeże że TC bym się teraz mocno zastanowil zanim bym kupił , tym bardziej że wszyszedł go taniej niż NH i to w lepszym wyposarzeniu(jedyne co nie przemawia za Claasem to ten mały bęben młocący i dealer-żeby jeszcze samemu trzeba było prowadfzić nowy kombajn to kpina normalni jest i nie szanowanie klijenta w dodatku ponad 200 kilometrów lecą sobie w kulki z ludzi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko Tucano nie ma separatora a to jest różnica, w rzepaku nie ma szans z TC56 Hydro/TC5070.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

Do Bobek Farmer, jak ustawiales klepisko do rzepaku?? czy w tc 56 inaczej sie je ustawia bo pozycja 14 to raczej duzo za duzo...reszta podobnie tylko ja ustawienie sit licze od calkowietgo zamkniecia i co 1mm sie przestawia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Ja tam młóce na 14 ponieważ rzepak i tak w większości młoci się już w przenośniku poprzecznym , po za tym jest też separator który swoje robi. Napisałem że bym się mocno zastanowił czy kupić TC ponieważ właśnie ten separator i bęben przemawia znacząco na korzyść TC , a kabina w kombajnie to nie wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niby Korbanek zawsze upycha swoje kombajny o model wyżej niż podają to parametry. :) 14 licząc od dołu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj