mastid

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mastid

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, mam problem z ciągnikiem Fendt Favorit 816 Turboshift. Wszystko było ok na początku, natomiast po przerwie miesięcznej i umyciu myjką ciśnieniową, ciągnik nie chce ruszyć. W ogóle nic ani do przodu ani do tyłu nie chce się przemieścić. Na wyświetlaczu zaczął wyświetlać się błąd 5.1.72 i logo lewarka zmiany biegów, oraz na przemian żółw/ślimak. Więc postanowiłem podpiąć na podmiankę z drugiego Fendta lewarek, który był ok. Po czym na wyświetlaczu po wejściu w kody/błędy usterki już nie wyświetla błędów po ich usunięciu. (Usunąłem kody: 5.1.71 - włącznik wyboru pole-droga 5.1.72 - analogowy czujnik drogi pole-droga 5.1.01 - włącznik wyboru przełączenia mocy) Na wyświetlaczu wyświetla się zmiana półbiegów i ciągnik przy zmianie ich delikatnie zmienia obroty, tak samo się dzieje gdy zmieniam rewersem słychać że reaguje na zmianę lecz na tym to się tylko kończy. Fendt nadal nie ma ochoty ruszyć ani do przodu ani do tyłu. Pomocy, może ktoś podpowie gdzie mam szukać przyczyny? Może jakiś czujnik/wiązka?
  2. Siema, mam problem z rozszyfrowaniem kodów z JD 6920. KODY: bCu 31 302131 (ten kod jest stały, cały czas się pojawia) bCu 02 190 (ten kod da się usunąć, lecz po odpaleniu ciągnika ponownie się pojawia) Może, ktoś z Was posiada dostęp do rozpiski z kodami lub instrukcji 6920 ? Pozdrawiam i dzięki z góry Już opis kodów znalazłem, na stronie: http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OMAL152775_19.htm Miło by było jak by ktoś podrzucił instrukcję po polsku do 6920 było by szybciej i przyjemniej Może ktoś podpowie gdzie znajduje się czujnik prędkości, gdzie go mogę znaleźć ? Bo wskazówka od prędkościomierza mi opadła (czasami zdarzy się że działa).
  3. Witam, czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi z oznaczeniem na drzwiach power shuttle 95 albo power shuttle 110 w ładowarkach teleskopowych New Holland Lm 410/425/430 ? Za co odpowiada to oznaczenie, i jeżeli nie ma naklejek to po czym jeszcze można odróżnić model 410 od 430 ??
  4. Witam, czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi z oznaczeniem na drzwiach power shuttle 95 albo power shuttle 110 w ładowarkach teleskopowych New Holland Lm 410/425/430 ? Za co odpowiada to oznaczenie, i jeżeli nie ma naklejek to po czym jeszcze można odróżnić model 410 od 430 ??
  5. A może podpowie mi ktoś, do czego służy pokrętło na tym samym panelu z oznaczeniem żółwia i zająca oraz nad nim jest przełącznik z piktogramem strzałki ? To jest sterowanie ciśnienia hydrauliki czy o co chodzi? Co ta regulacja ma na celu ?
  6. Możesz to jaśniej wytłumaczyć ? Jaka dioda, dioda LED ? Czy chodzi o to że któryś kabelek (z tych co dochodzą do tego kluczyka) się poluzował i nie łączył ?
  7. Witaj, jak udało Ci się naprawić ten problem. Możesz coś podpowiedzieć ?
  8. Wszystko wróciło do swojej sprawności i działa bez zarzutu, okazało się że ścieżka przy jednym z przekaźników była trochę pośniedziała i wystarczyło ją "odświeżyć"
  9. Nie zaglądałem wcześniej do tego okienka, bo chodziło wszystko spoko, być może już dnia poprzedniego było minimum... To pompa jest wstanie się tak szybko popsuć jeżeli zabarkuje oleju ?? PS: może ktoś posiada i chciałby się podzielić instrukcją obsługi (serwis manual) do tej ładowarki bądź pokrewnych modeli serii LM 4XX
  10. Witam Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. W pierwszej kolejności sprawdziłem: -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym". -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła) -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać. I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania: -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki? -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy... Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
  11. Dzięki, czyli dobrze rozumiem że olej w skrzyni i olej hydrauliczny od wywrotu to ten sam olej, wlew znajduje się z tyłu na korpusie ciągnika ?? Może podpowiesz mi jak się do tego czujnika dobrać najlepiej? Trzeba odkręcać zbiornik paliwa czy jakoś od spodu da radę się dostać do niego ?
  12. Witam, może ktoś mi podpowie gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju hydraulicznego w traktorze Valtra n101 ?? Jak go najlepiej sprawdzić czy działa??
  13. Witam, chciałbym kupić zawór cztero drożny (dwa wejscia i dwa wyjścia) który znajduje się w Claasie Ares seria 8xx przy zbiorniku paliwa, umieszczony na ramię, na przewodach hydraulicznych idących do siłowników tuza. Czy ktoś może podesłać mi link, ewentualnie jakiś uniwersalny, bądź z innej maszyny. Bo na internetach to jak narazie tylko kulowe dwu drozne (wejscie-wyjscie) tylko widziałem .
  14. Podpowie mi ktoś może jak odpowietrzyć układ hamulcowy w manitou 1440 ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj