Polecane posty

ENDURAK91    22

wszukam korka wlewu paliwa z zamkiem na kluczyk i znalazłem takie w cenie ok. 100zł znacie może jakieś zamienniki czy tansze oferty sprzedaży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur75    0

Tu się kolego ursus mylisz bo byliśmy w Kaliszu i nadal jest silnik Euro Tier3A co do filtra cząstek stałych to dopiero jak unia ich przyciśnie to muszą wprowadzić silnik Euro Tier 3B i wtedy ciągnik będzie duzo droższy o kilka tysi to są słowa GRZEGORZA KEMPIŃSKIEGO przedstawiciel na Polskę.

 

A z tym podnośnikiem to są potencjometry koło siedzenia do ustawiania przepływu oleju i to w dwie strony opuszczanie i podnoszenie bo są 2 a tak wogóle to Powerka ma udziwig ponad 4 tony a tak wogóle nie wyobrażam sobie opuszczenia 4ton bez regulacji przepływu oleju.

 

I centralki wymieniają wszystkim zetorom power na nowe i nieważny rocznik gdyz tamte szarpały i byly żle zaprogramowane i nie jestem pewien ale chyba w ramach gwarancji nawet jeśli już się skończyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Tak okazało sie że i moja jest z 2012r. podobno zetor narobił wiele silników i gdy im sie z kończą to dopiero podwyżka będzie ;d

Też mi diler mówił o tej centralce. I jednak wdzieliśmy Plusa a miała być Power..

Edytowano przez Ursus11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur75    0

A skąd taka decyzja kolego ursus11 jak powerka ma rewers elektrohydrauliczny wzmacniacz dwustopniowy automatic lub sam zmieniasz przyciskiem żółtym L lub H no i ten wałek 540E mniejsze spalanie pod obciązeniem zmienione centralki i od niedawna chodzi to wszystko idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

U nie też 540ECO i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie niesprawdzona centralka nie wiadomo jak będzie chodzić w przyszłości. Półbiegi bede tylko używał do belownicy wiec wystarczy jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1016

Jak jest z blokadą przedniego mostu w proximach ?? ostatno jak jechałem pod góre i jedno koło było na oblodzonej ziemi a drugie na sniegu, z początku obydwa koła ciągneły ale jak złapały wiekszego poślizgu to kręciło się tylko to koło które było na lodzie ( to które ma lżej) wiec jak to jest ?? mają proximy jakąś blokade przedniego mostu i czy takie zachowanie jest normalne ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Proximy mają tą automatyczną blokadę,ale chyba tylko do pewnego momentu,bo jak talerzowałem i się zaczął rżnąć to ciągnęły 2,a jak wpadł w dołek z przyczepą i jeszcze lód tam był, to tylko jedno ciągnęło


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

bo z tego co mi wiadomo Proxima nie centralnej blokady mechanizmu różnicowego, tylko blokuje tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Ile macie powietrza w kołach?? Bo ja chyba muszę spuścić ale nie wiem ile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1016

ja miałem 2 atmosfery i spuściłem jak dobrze pamiętam do 1,4 ale sie zastanawiam czy jeszcze nie spuścic


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

bo z tego co mi wiadomo Proxima nie centralnej blokady mechanizmu różnicowego, tylko blokuje tył

O co chodzi z tą centralną blokadą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

może nie do końca poprawnie to nazywam, ale biega ;) o to że np w MF blokuje się nie tylko tylni, ale także przedni napęd. Myślałem że to standard w przednim napędzie, ale uświadomiono mnie kiedyś że tak nie jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Cały czas myślałem, że obie osie napędowe w proximach mają możliwość blokady mechanizmu różnicowego. Wygląda na to, że się pomyliłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Nie do końca gdyż ponieważ przedni most jest wyposażony w automatyczną blokadę o ograniczonym poślizgu czy jakoś tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

adik własnie o to chodzi...Blokada działa,ale do pewnego momentu,bo przecież jakby non-stop była to by nie szło skręcić nie?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiger3952    8

Panowie mam pytanko. Mam w swojej proximie skrzynie 12/12 30km/h i zazwyczaj agregatem 3m uprawiam na 3 biegu z włączonym napędem, ale ostatnio spróbowałem jechać na 4 biegu i ciągnik nawet nie czuł agregatu ale trochę wył przedni napęd. I tu moje pytanie czy nic się nie stanie jeśli cały czas będę uprawiał na 4 z włączonym napędem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Zobacz w instrukcji ile Proxa leci na tym biegu. Napęd można używać do 15km/h/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5371
Napisano (edytowany)

tak samo spróbowałem ale ja wolę nie ryzykowac i na 3 jeździć

Edytowano przez marulekk

sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    60

Według instrukcji przy skrzyni 12/12,30km/h na czwartym biegu ciągnik osiąga 14,3km/h na 2200obr,przy oponach 16,9,także spokojnie możesz jeździć,ja też nie raz jeździłem na czwórce tyle,że ja mam skrzynie 40km/h i opony 18,4 i na 4 łapie 18km/h przy 2200obr :D ,ale to już była przesada,zdecydowanie za szybki bieg do pola B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

no dobra,ale do uprawy się kręci 1800. Z tego co wiem wtedy jest osiągany max moment obrotowy


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    60

Dlatego mówie,że może na tym biegu jeździć,gdyż więcej jak 11-12km/h nie będzie jeździł,bo tak jak ty mówisz 1800obr spokojnie wystarczy B) Ja gdzieś wyczytałem,że zetor przy 1480obr rozwija max moment obrotowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

1480?? Jakoś mało. W każdym razie ja tam popylam 1700/1800


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Maksymalny moment obrotowy jest zazwyczaj przy takich obrotach [1400-1500] uzyskiwany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5371

Tam gdzie ja kupiłem Proxime główny mechanik powiedział mi że najlepiej jezdzić na obrotach1500 - max 1600 bo jak wieksze obroty dostanie to o wiele wiecej spali a mocy mu nie przybędzie


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goralus19    0

Witam mam problem z układem kierowniczym serwisanci wymienili dwukrotnie orbitrol bez skutku nadal kręci sie ciężko ma ktoś jakieś pomysły dodam że to proxima power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj