Polecane posty

mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.

jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.

 

Co mi możecie doradzić w tej sytuacji

 

z góry dziękuje


U-R-S-U-S C330 ---WSZECHMOCNY I NIE ZAWODNY

MOJE FILMY <<<http://pl.youtube.com/user/222rolnik>>>

MOJE GALLERY <<<http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-user2482.html>>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Ja bym radził zrobić remont skrzyni. Ale pewnie nie zrobisz całego to chociaż zobaczyć jak wygląda tryb.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jakub16    121

ja to miałem w mojej corvette czyli C-328. kupujesz taka kulka i sprężynka i zakładasz nowe na listwie zobacz w książce napraw jak to wygląda


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Nie chce zakładać tematu więc rekatywuje ten i składam zapytanie.

Mianowicie od około tygodnia w C-355 wujka dzieje się coś ze skrzynią - wrzucając 5 bieg ze skrzyni słychać zgrzyty. Pozostałe biegi wrzuca się bezproblemowo i 'bezhałasowo. Tryb się rozsypał? Zapodajcie swoje teorie. Z góry dziękuje i pozdrawiam :D


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Nie widze sensu zakładać nowego tematy ja jak jade 360 pod obciążeniem na 4 biegu to wyskakuje jak sie trzyma ręka to nie wyskoczy co może być przyczyną???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6
Nie chce zakładać tematu więc rekatywuje ten i składam zapytanie.

Mianowicie od około tygodnia w C-355 wujka dzieje się coś ze skrzynią - wrzucając 5 bieg ze skrzyni słychać zgrzyty. Pozostałe biegi wrzuca się bezproblemowo i 'bezhałasowo. Tryb się rozsypał? Zapodajcie swoje teorie. Z góry dziękuje i pozdrawiam :D

 

 

Ja stawiam na kolo zebet 5tego i 4 ttego biegu ja mialem taki sam przypadek tylko ze na 3cim i 2 gim biegu trzeba sciagnac gurna pokrywe skrzyni i tam zars ida te palce od zmiany bieguw trzeba to powyciagac i z walka zebatego po kturym chodza kola od biegow trzeba posciagac je wszystki i przegladac w jakim sa stanie ale moze tez byc tak ze ten gluwny walek jest wyrobiony ja mialem lozyska igielkowe zmielona na pyl to proponuje zrobic w tedy tuleje teflonowa nawircic w niej malutkie otworki do smarowania i zalozyc tylko mi lozyszka sie zmielily od strony silnika i jak walek ma luzy to wtedy wszystkie zebatki lataja po calej skrzyni i moze rozbic obudowa takze trzeba to zrobic zawczasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4
Ja stawiam na kolo zebet 5tego i 4 ttego biegu ja mialem taki sam przypadek tylko ze na 3cim i 2 gim biegu trzeba sciagnac gurna pokrywe skrzyni i tam zars ida te palce od zmiany bieguw trzeba to powyciagac i z walka zebatego po kturym chodza kola od biegow trzeba posciagac je wszystki i przegladac w jakim sa stanie ale moze tez byc tak ze ten gluwny walek jest wyrobiony ja mialem lozyska igielkowe zmielona na pyl to proponuje zrobic w tedy tuleje teflonowa nawircic w niej malutkie otworki do smarowania i zalozyc tylko mi lozyszka sie zmielily od strony silnika i jak walek ma luzy to wtedy wszystkie zebatki lataja po calej skrzyni i moze rozbic obudowa takze trzeba to zrobic zawczasu

Dzieki wielkie adeq. Nie kontaktowałam się z wujkiem ostatnio, może już zrobił tą skrzynie. Jeżeli nie to Twoja odpowiedź będzie bardzo przydatna dla niego :D Pozdrawiam


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Witam. Od jakiegoś czasu skrzynia zaczęła głośno pracować. Wcześniej było ją trochę słychać na piątce i wstecznym a teraz jest dużo głośniej na wszystkich biegach oprócz szóstki. Poziom oleju jest prawidłowy ale hałas jest taki jakby skrzynia chodziła na sucho. Hałas pochodzi z przedniej części skrzyni. Jak ktoś miał taki przypadek to proszę o wskazówki co to może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    372

Z tego co napisałeś wnioskuję że może to być któreś łożysko i może jakiś tryb za mocno lub za słabo wchodzić w pracę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

a co jeśli (u mnie mam tak) jak włączę bieg np 4 to jak puszczę sprzęgło to przy ruszaniu coś urgocze??czy to w skrzyni?? czy to w pół osiach?? czy to luz? czy to wyrobione łożysko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    372

To dzieje się tylko na 4 biegu czy na wszystkich? Jeśli tylko na 4 to przyczyna może być wyrobiony tryb od owego biegu który to już nie trzyma tak jak powinien.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

niestety na wszystkich,

i tylko podczas puszczania sprzęgła.

Albo w skrzyni luz albo w pół ośkach

a słuchać te takie "dyr dyr" bardziej w pół ośkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    66

u mnie trochę buczy jak puszczam sprzęgło z 5tki, a mam taki przypadek od nowości to jest że na wstecznym biegu coś jęczy i to bardzo głośno w zwolnicach, kiedys było bardziej teraz mniej ale przez 30 lat tak jęczy i nic się nie dzieje na gwarancji nawet tego robić nie chcieli mówili że to normalne i niektóre c330 tak mają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

A czy można sprawdzić te łożysko w jakim jest stanie bez rozłączania skrzyni od silnika? Tzn. czy po zdjęciu pokrywy skrzyni da się je ocenić w jakim jest stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

ja jak się odnawiało 30tkę od samej nowości to zwolnicę odkręciliśmy... jedyne łożysko to było przy hamulcach...

to nie wiem czy tak wyjdzie ale lepiej będzie odkręcić koło i hamulce i z tej strony zobaczyć.

Ja tam nic nie widziałem i jedynie się domyślam że to "może" jest jakiś tryb na ataku albo jakiś inny tryb ewentualnie tryby w skrzyni ale to buczy w zwolnicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    372

Skoro mówicie że buczy wam w zwolnicach to mogą być tylko siedzące w moście tam gdzie wychodzi półoś lub te drugie łożysko siedzące na od strony koła. Natomisat jeśli to nie te łożyska to pozostają już tylko tryby i za pewne są to te które siedzą w pochwie obok koła.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

proste, a po co jak mam. To nie tel komórkowy że co rok wymieniam.

Dorośniesz zrozumiesz.

Hm a co do łożysk? zastanawiałem się nad tym ale...

jak zrobię ten problem to napiszę :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Jak głośno pracuje to wsyp trocin do skrzyni albo z wiadro tawotu;)heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

prawdopodobnie odkrecila Ci sie nakretka w skrzyni. proponuje odkecic dekiel wierzchni i sprawdzic czy nie lata luzno jakis tryb.chodzi mi o tryby znajdujace sie na samym dole.

p.s. jesli cos nie tak zrobilem przy odpisywaniu to mi wybaczcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Strzał w dziesiątkę. Dokładnie tak się stało i dolny wałek ma luz wzdłużny i stąd ten hałas. Poza tym po rozebraniu skrzyni okazało się że na wałku pierwszego stopnia są wykruszone dwa sąsiednie zęby skośne. Myślę że po wymianie tego wałka i porządnym zabezpieczeniu tej nakrętki skrzynia powinna przestać hałasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

ta awaria niestety zdarza sie w trzydziestkach bo slyszalem o tym juz nie raz. ja juz dwa razy musialem to robic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus02    0

witam morze mi ktos pomóc. byla zmieniana pompa i po zmianie cos zegoli na durzych obrotach.ale jak wylaczy sie pompe to jest to samo czyli jak by cos w skrzyni cz moze wie ktos co sie moze dziac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
    • Przez marcinl43
      witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj