Polecane posty

jakub16    120

Ale jedno pytanie. Rupoce na postoju czy jak jedziesz ?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus02    0
Ale jedno pytanie. Rupoce na postoju czy jak jedziesz ?

jak sie jedzie czym wieksze obroty tym glosniej

 

 

pompa jest ta namocniejsza tucholi

ale to chyba nie od tego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    306

ale jak zmieniasz pompe to nic nie powinno w skrzyni raczej sie stać, może to w moście tylnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wsk125ccm    11

A dobrze wszystko poskładałeś?? Odkręć jeszcze raz korpus podnośnika i popatrz czy wszystko jest w porządku, bo nikt jasnowidzem nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus02    0

tylko ze to odrazu po zlozeniu sie nie stalo po 2 dnaich gdziesz no i muwie ze jak odlaczy sie pompe to i tak cos wali a pompa nie chodzi. a w skrzyni nic nie bylo grzebane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    306

u mnie kiedyś koło talerzowe się poluzowało w tylnym moście i podobne odgłosy dochodziły bo w skrzyni to ja nie jestem ekspertem ale jak masz olej to między trybami nie bedzie raczej słychac odgłosów chyba że ząb wykruszy się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus02    0
Ale jak odpalisz ciągnik to od razu coś wali?? Czy kiedy włączysz pompę, wom, bieg ??

jak sie jedzie to wtedy czym sybciej tym glosniej wali

 

 

właśnie kiedy to słychać na postoju czy w jeździe, u mnie kiedyś koło talerzowe się poluzowało w tylnym moście i podobne odgłosy dochodziły bo w skrzyni to ja nie jestem ekspertem ale jak masz olej to między trybami nie bedzie raczej słychac odgłosów chyba że ząb wykruszy się...

jak siew jedzie noie na postoju. to u ciebie jak tak bylo to w czsie jazdy czy jak sie stalo to tez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

nic innego tylko koło talerzowe, skrzynia prosta jak cep, tam nic innego nie może walić i najprawdopobniej śrubki na kole talerzowym się poluzowały a dokładniej jakaś odkręciła i zgieła i szoruje, u mnie 2 śruby były scięte a reszta luźna, a to że po zmianie pompy akurat się stało zbieg okoliczności, u mnie po podkręceniu zaworu przeciążeniowego po 2 podniesieniach bel tryb z pompy spadł, szkoda tylko że nikt nic nie zauważył przy wymianie pompy, a jest jeszcze jedna ewentualność ze coś niepowołanego zostało tam w skrzyni klucz jakiś czy śruba he he, ale co by nie było nic nie zrobisz jak dekla nie ściągniesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus02    0
bo to sie dzieje tylko jak sie wzuci bieg czum wieksze obroty w czsie jazdy tym glosniej wali. podkladki w zaworze bezpieczenstwa byly podkladane juz dawno i wszystko jest z tym oki.

no i jeszcze oprucz tego ze wali to powstaja tez drgania bardzo trzesie siedzeniem drzy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

a może ta nowa pompa jest jakaś za duża i o coś dotyka o jakiś tryb? co by nie było to musisz rozebrać i poobczajac, proponuje spuścić olej i przemyć ropą i wszystkie opiłki wypłukać, a potem zlać odstany olej, a jak 2gi raz będziesz składał podliwaruj jedno koło popokręcaj obczaj co się dzieje i wszystkie śruby spróbuj podokręcać na kole talerzowym oraz na wodzikach posprawdzaj śrubeczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jeżeli jest jak piszesz to jak koledzy pisza koło talerzowe

aczkolwiek niemozna skrzyni wykluczyć


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

kolega pisze że tylko na 4 i 5 biegu a na 6 nie wiec gdyby był to tylny most to na 6 waliło by najmocniej jeżeli most od nowości nie był rozbierany to raczej nie mniał prawa się poluzować a może to mechanizm różnicowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    204

To co tam kubus02 doszłeś co się stało (jeśli masz 330 M to pewnie nakrętka na dolnym wałku odkręciła się i będzie walić tylko na 4 i 5 a na 6 nie bo ona nie "idzie" przez dolny wałek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    306

to trzeba od razu mówić że to jest emka hehe, tam często występuje ten problem :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadek74    0

Pilnie proszę o pomoc - jak dokręcić nakrętkę w skrzyni biegów od strony sprzęgła?

 

Jeżeli ktoś już to robił, to może mógłby mi pomóc i powiedzieć, jak to zrobić.

 

Tadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomecki8317    0

Witam wszystkich!!:)Nie wiem czy dobrze wybrałem dział mojego postu, jeżeli nie to proszę o przeniesienie go w odpowiednią kategorie.

Moje pytanie jest następujące : Czy do silnika z ursusa C-330 pasuje jakaś inna skrzynia niż montowana fabrycznie w tych ciągnikach??

Posiadam od niedawna taki silnik z wózka widłowego i myśle nad budową ciagnika SAM. Jak rozwiązać problem przeniesienia napędu na most napędowy z takiego silnika? Nadaje sie skrzynia z jakiegoś innego pojazdu? Myślałem nad skrzynią od Stara. Proszę o poradę:)Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nazar83    0

Witam, mam problem ze skrzynią biegów w c328, podejrzewam że juz trzeba zrobić cały remont tej skrzyni, może ktoś sie orientuje ile może kosztowac taki remont bez części bo czesci sam bym kupił tylko cena robocizny??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blizniak1    0

Witam! Odkręciła się nakrętka na dolnym wałku w skrzyni biegów w C-330M - to typowa usterka tego modelu. Zdjąłem pokrywę górną i tryby są nie uszkodzone. Jak to naprawić - trzeba wyciągać skrzynie na stół czy wystarczy rozjechać ciągnik na pół tak jak do sprzęgła??? Słyszałem też że po zakręceniu tej nakrętki najlepiej ją zaspawać-co o tym myślicie?? Kupiłem klej Technicoll do połączeń gwintowanych i myślałem ją na tym kleju zakręcić? Proszę o rady. Z góry dziękuję.


CASE JX60 + TUR 4_________________CLAAS AXOS 330CX
MTZ 82_______________URSUS C330M
SIPMA FARMA II______________________BIZON Z-056
METAL-FACH ''SOKÓŁ''_______________________________UNIA-FAMAROL POZNANIAK 3.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj