Polecane posty

olimpik111    1

Witam!

Mam problem z wyciekającym olejem ze skrzyni biegów, a mianowicie wycieka on z dolnej części misy olejowej na styku misy olejowej skrzyni biegów i misy olejowej silnika,przez taki otwór tylko nie wiem co to jest czy tam była jakaś uszczelka, bądź coś innego. Bardzo proszę o pomoc. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    360

Jak wycieka przez otwór to sa dwie możliwości, olej koloru czarnego oznacza ze uszkodzony jest simering lub odrzutnik na wale korbowym, olej jasny przekładniowy to szkodzony simering w tulei łożyska wyciskowego lub uszczelka pod ta tuleją lub tez z napędu licznika motogodzin sie sączy. Co by nie było i tak trzeba ciągnik rozciągać na pół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

olimpik111    1

no jasny ze skrzyni bo silnikowy mam czarny bo jeszcze nie zmieniany czyli co trzeba rozpoławiać ale on cieknie w bardzo małych ilościach a ciapek teraz na żniwa jest potrzebny

 

z licznika motogodzin mogę wykluczyć ale to tylko chodzi o to aby rozpołowić i na nowy zmienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    360

Jak masz z kim to zrobic to 2 godziny roboty, rozpołowic zobaczyc skąd cieknie wymienić simering na wałku II stopnia lub którąs z uszczelek i tyle. Dodatkowo możesz zerknąć na stan łożyska wyciskowego oraz sprzęgła (np wymiana tarczy lub łapek jeśli są juz zurzyte, aby potem znów nie rozciągać) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olimpik111    1

no tarcze już kupiłem sprzęgłowa tylko miałem ja wymieniać na jesienią ale wiedzie ze wcześniej to nastąpi dzięki Roki212 widać że się znasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

simering na wałku od skrzyni biegów lub na ślimaku co napędza licznik , przez ten simering po remoncie musiałem jeszcze raz rozpoławiać silnik , on bedzie środku tej obudowy wałka ona na 4 śrubach sie trzyma rozkręcisz postukasz wałkiem o blat stołu żeba wałek wypadł zdejmiesz taki pierścień na wałku i założysz nowy koszt 1,80 zl :) miłego rozpoławiania

 

rozpoławianie c328 żeby nie skłamać mniej niż 15 min bez wózka tylko na stole zbitym z paru desek , jak sie ma mechanika który robił w PGR i zna traktory na pamięć

Edytowano przez Ursus328

--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

odkope temat mam taki problem cos strasznie zgrzyta w skrzyni na 5 i 6 biegu i tylko wtedy gdy sie jedzie od gorki lub gwaltownie ujmie sie gazu jaka moze byc tego przyczyna? na innych biegach jest cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zdejmij górny dekiel i zobacz, na 100% coś na górnym wałku, albo łożyska , albo łożysko igiełkowe, albo tryb zazębnik 5-6 jest zjedzony


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

zwolnice sa ok jutro zdejme pokrywe to zobacze ale podejrzewam nakretke na walku atakujacym.jest jeszcze taki objaw ze gdy sie rusza na wstecznym to strasznie szarpie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    613

witam. kuzynowi rozerwała się skrzynia w traktorze c330, nigdzie nie może dostać oryginalnej skrzyni nowego typu (nie mylić z c330m) a trafiła mu się starego typu w bardzo dobrym stanie i mam pytanie czy chcąc założyć ją będzie musiał coś dokupować lub przerabiać (czy w ogóle będzie pasować).


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W niektórych 28 mogą być inne frezy na wałkach które idą na tarcze, są one dużo grubsze i na nie ciężko(prawie wg nie ma tarcz) a 30 mają drobny frez że tak ujmę. Mogły być zmieniane. Drug rzecz jeśli miał 30 to i dolny zaczep był. a w obudowie 28 nie ma dolnego zaczepu więc jak go nie używ to bd pasowało bez problemu ja w 28 mam skrzynie z 30. Ale z tymi wałkami nie powinno być problemu.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

co ty wymyślasz jakie frezy to nie c325....miedzy 328 a 330 jest cała góra skrzyni inna tzn. koła przesuwne wałki ,łożyska i wałek 1 stopnia

a sławek niech zakłada skrzynie od c330 bo do 28 sa problemy z częściami


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    808

przeciez te starsze 30 maja skrzynie nie do zajechania a co dopiero 28

jesli jest w dobrym stanie niech bierze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymyślam, i nie raz się spotkałem więc nie bądz taki pewniak. a @izydor6280 ma rację


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn    0

pewnie ze tak... nie pchaj sie w 328 malo czesci wiem bo sam mam taki ciagnik..ma lat 2 razy tyle co ja... i do skrzyni ojciec nigdy nie zagladal..tylko teraz jest problem z 4 i 6 i polowymi bo wyskakuja podczas jazdy i trzeba trzymac chyba ze jest pod obciazeniem to nie...ale juz czesci brak i zadko gdzie sie spotka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@motocrossboy góra skrzyni w c330 i 328 różni się przede wszystkim szerokością zazębników prowadnic wodzika , niedostrzegalnymi pierdółkami dla laika, możecie dostrzec bez wiedzy i pojęcia w tym temacie że są inne wałki i łożyska na górnym wałku w c330 grubsze o 5mm, także wałek zdawczy w c328 ma inny zazębnik na 6 bieg, i kilka innych pierdółek, obie skrzynie mają te same korpusy ,i koła zębate o prostych zębach i tym samym module(na górnym wałku) da się przerobić ale całą góre trzeba wyrzucić.... a jestem pewniak bo to nieraz robiłem jak ci pisałem w 325 były grubsze wielowypusty i na tym kończy się dyskusja, spytaj kogoś kto się na tym zna....jak jeszcze jakieś wąty to jutro wstawie zdjęcia


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może też w tym robie? i to nie są tylko moje słowa, ale również mecheż mechnika który ma ponad 30 letnie doświadczenie. To że różni się w środku to ja wiem. A jeśli ktoś chce dopasować silnik z 30 do niej to jest to wykonalne.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    42

Witam mam pytanko .Zrobiłem gościowi skrzynie biegów C 330M jle krzyknąć za( robociznę ) była zdejmowana kabina i tur . Wszystko drożeje POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

A co ty sam nie umiesz wycenić pracy swojej? Wołaj tyle ile uważasz. Denny temat zakładasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Bierzesz się za naprawę a nie wiesz ile za nią skasować??? Policz godziny, pomnóż to przez jakąś stawkę(np.10,20,30,40.... zł) i już będziesz wiedział ile krzyknąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Hmmm wszystko drożeje :unsure: :unsure: :unsure:

myślę że jak weźmiesz 3,5 tyś zł za naprawę skrzyni biegów w c-330 to będzie dobrze i klijent będzie zadowolony i Ty także :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj