yacenty

[Ursus C-360/3p] Ładowacz czołowy.

Polecane posty

izydor6280    1154

ludzie tak trudno nazywać rzeczy po imieniu ?

wspornik osi musisz mieć żeliwny od 355/360 nie blaszany jak w 4011

okrągła oś jest o wiele mocniejsza, więc nawet nie myśl aby ją wymieniać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Osi nie planowałem wymieniać Jeśli już to myslałem o zwrotnicach itp od ostrówka ale jak zobaczyłem ceny to zmieniłem zdanie :)

Jedynie co mogę kupić w ciemno to szersze koła Resztę modernizacji to raczej jak już będzie tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

cała oś w ostrówku jest inna, więc nie jak to spasować

do szerokich kół wypadałoby też wspomaganie założyć, a to już robi się niemała inwestycja w starego parcha, osobiście pomyślałbym nad wymianą czy zakupem chociażby eksportówki 362, gdzie mamy wiele udogodnień


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Może i rocznik jest stary ale ciągnik mam bardzo dobrym stanie więc nie ma opcji żebym go zmieniał na inną "sześciedziesiątkę"

Co do wspomagania to z racji że jestem elektrykiem to planuje kupić elektryczne (znacznie tańsza inwestycja) Znajomy ma takie w c330 z turem i sobie chwali takie elektryczne

Hydrauliczne jest mocniejsze ale nie mam krów więc elektryczne powinno dać radę na moje potrzeby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ktoś przekładał ładowacz tur 3a z 5211 na 360, sanki od wspornika do mostu ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Jeśli wspomniałeś już o sankach to napiszę taką ciekawostkę

Pisałem z jakimś handlarzem turów który miał do C360 takie mocowane przez skrzynie Zapytałem go czy ma takie mocowane do zwolnic (sanki) to mi napisał że sanek już się nie robi i że mocowanie przez skrzynię jest mocniejsze Chodziło o to że na mocowaniu przez skrzynię nie ma możliwości przełamania ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

ktoś przekładał ładowacz tur 3a z 5211 na 360, sanki od wspornika do mostu ?

Z czym masz tam problem?

4 godziny temu, andrzejz78 napisał:

Jeśli wspomniałeś już o sankach to napiszę taką ciekawostkę

Pisałem z jakimś handlarzem turów który miał do C360 takie mocowane przez skrzynie Zapytałem go czy ma takie mocowane do zwolnic (sanki) to mi napisał że sanek już się nie robi i że mocowanie przez skrzynię jest mocniejsze Chodziło o to że na mocowaniu przez skrzynię nie ma możliwości przełamania ciągnika :)

A przy mocowaniu do tylnego mostu jest taka możliwość, tak? Wcisnął Ci kit żeby sprzedać mocowanie przez skrzynie a ty uwierzyłeś jak dziecko i jeszcze powtarzasz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0
2 minuty temu, bears napisał:

a ty uwierzyłeś jak dziecko i jeszcze powtarzasz...

Ha ha dobre Myslałem że jak dam na końcu uśmiech to nie muszę wyjaśniać sensu tej wypowiedzi Widocznie nie wszyscy dziś myślą... :P

 

A tak poważnie to Nie ma takiej opcji żebym tura założył bez sanek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszido007    155

Jeśli zamierzasz nim wozić po 2 BB nawozu albo palety z kostką brukową to wiadomo że sanki lepsze. Jednak przy "normalnym" użytkowaniu tura na skrzyni nie ma opcji żeby się coś miało stać... Większość turów produkowanych obecnie do ciągników typu c360 jest montowanych właśnie przez skrzynie i nie słyszałem o przypadku złamania ciągnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Nie będę raczej woził ciężarów ale wolę być zabezpieczony bo różnie to może być

Druga sprawa sanki są dobre jak ktoś Cię chce wyciągnąć np z błota i nie umie delikatnie ruszać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszido007    155

Jasne, jeśli jest możliwość to jak najbardziej lepiej wybrać sanki. Niektórzy robią nawet mocowanie do tylnego mostu bez dopłaty do tura. ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Mam tura na sankach 10 lat,na balaście 500kg i obciążnikach starego typu kół zarównałem żwirownię pół ha.15 letnie sosny szły na taran, czy konary drzew średnicy koła 13 cali. Tur nie miał lekko, dwa razy pękły podpory słupków.Raczej skrzynię miałbym załatwioną po takich przejściach,gdybym kupił mocowany do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszido007    155

Dlatego napisałem, że przy "normalnym" użytkowaniu nic się nie powinno stać. Życie Twojej 60tki nie należało do "normalnych" :P to i nie ma co się dziwić słupkom. To i tak mało jak na taką robote...  ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    68
Mam tura tej samej firmy w mtzecie już ponad 7 lat i śmiało mogę powiedzieć że za tą cenę to dość dobry wybór. Pracujemy nim stosunkowo dużo i jak na razie są do wymiany tulejki przy adaptacji. Materiał dość solidny nie mam żadnych zastrzeżeń i szczerze mogę go polecić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piaggio1998    1
15 minut temu, pWnedMTZ napisał:

Mam tura tej samej firmy w mtzecie już ponad 7 lat i śmiało mogę powiedzieć że za tą cenę to dość dobry wybór. Pracujemy nim stosunkowo dużo i jak na razie są do wymiany tulejki przy adaptacji. Materiał dość solidny nie mam żadnych zastrzeżeń i szczerze mogę go polecić :)

A jaki masz do niego osprzęt? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
17 godzin temu, bears napisał:

Z czym masz tam problem?

problem zapewne będzie w długości sanek, bo wydaje mi się że zetor jest krótszy, czy może się mylę i pasują bez większych problemów ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piaggio1998    1
1 godzinę temu, Alamo napisał:

Takiego balastu bym nie pakował na ten ciągnik.

Dlaczego tak uważasz? Myślę że po założeniu szerokich kół i wspomagania porzecznego będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

U mnie robotę robi zwykły Tur,o połowę lżejszy,dzięki temu ciągnik jest zwrotny,a co najważniejsze nie muszę ruszać z czwórki na pół sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
17 godzin temu, izydor6280 napisał:

problem zapewne będzie w długości sanek, bo wydaje mi się że zetor jest krótszy, czy może się mylę i pasują bez większych problemów ?

Trzeba będzie rzeźbić z przednim mocowaniem

11 godzin temu, piaggio1998 napisał:

Dlaczego tak uważasz? Myślę że po założeniu szerokich kół i wspomagania porzecznego będzie ok.

Bo taki TUR jest za duży do tego ciągnika, jeszcze ten udźwig...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek161    3

witam posiadam c 360 z mięką osią okrągła i mam pytanie czy wytrzyma ona przy ładowaczu czołowym tur ładował by sporadycznie sianokiszonkę  i głownie słomiasty obornik i baloty 120 cm

proszę o porady czy warto zakładać?

Edytowano przez wojtek161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Bez blokady nie masz co myśleć o połączeniu tura i amortyzacji osi


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Że blokujesz miękka oś i możesz pracować turem


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj