damianXXL

MF 3060 problem z odpalaniem po dłuższym postoju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Stacho1244    1

zalatwie manometr od kogos i zmierze cisnienie bedzie najprosciej a jak nie to czujnik sprobuje wymienic :) jak cos dam znac co wyszlo :) z gory dzieki za odpowiedzi


jeszcze jedno pytanie ile musi byc  barów na manometrze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

najlepiej jak bys go mierzyl na rozgrzanym oleju, na jałowych obrotach nie powinno byc mniej niz 1 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

znalazlem przyczyne , mierzylem i jest 1 bar tylko , mam pytanie odnosnie pompy olejowej , gdzie ona sie znajduje , trzeba spuscic olej z silnika i zdjac miske olejowa i tam ona bedzie czy jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Znalazłeś przyczynę- ha ha, dobre. Na razie to tylko ustaliłeś że czujnik/elektryka działa poprawnie(a nie mówiłem?) Zanim zaczniesz grzebać sprawdz dobrze olej i nie pisałeś kiedy był zmieniany? Zaczął bym od wymiany oleju i filtra, jak się nic nie poprawi to olej można spuścić i potem wykorzystać ponownie, na tym nic nie tracisz. Zdjęcie miski i dobranie się do pompy jest o wiele bardziej kłopotliwe i czasochłonne niż wymiana oleju. 

Pompa jest oczywiście w misce i jest przykręcona do balansera, by ją wyjąć trzeba go odkręcić, montaż już nie jest taki oczywisty i jak źle ustawisz na zębach to może się skończyć źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

olej i filtry wymieniane 40 motogodzin temu, to musi byc pompa bo co innego??

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tak. pompa. wymień sobie bo i tak wypada ja zmienić przy każdym remoncie silnika więc i tak Cię to czeka
Nic Ci to nie da ale my przynajmniej będziemy mieć chwilę spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

Zacznij od najtańszych rzeczy, podmień czujnik ciśnienia.

Ps. Nie straszczie chłopaka kapitalką bo czasami pierdoła robi cyrki. Podobnie jak u mnie. Nieszczela gumka w pompce robiła cyrk. Kupiłem kilka sztuk gumek wartych 50gr jedna ;)

a nie mówiłem :D

teraz ja mam problem a mianowicie: mf odpala normalnie na jałowych obrotach też jest oki, ale podczas dodawania gazu przy 1500obr zamula go na ok 1sek i dalej wchodzi normalnie... podczas jazdy daje się wyczuć zauważalny spadek mocy(przyczepa 4t ładunku i trzeba mocno pracować połówką) nic nie kopci. teraz może powiem co już zrobiłem zaczołem od wymiany filtra i czyszczenia układufaktycznie syfu ciut było świeze paliwko i.... to samo więc postanowiłem sprawdzić filtr i dolot powietrza no i wszystko ok. kolejny etap to zawory no i tu myślałem że trafiłem bo trzy były lekko podparte wyregulowałem. i lipa także nie to. została już tylko pompa czyżby regulator obrotów nie domagał?

jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy  dziś pracowałem mf 3080 i jechałem i nagle ciągnik nie jedzie to znaczy jak wbity jest biek  a nie ciągnie ciągnika co możne być kamienie od widełek sie rozpadły i wybiło bieg czy obcięło tarczę sprzęgłowa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze nic, gdy zapalę wbije zakres przód tył  to słuchać chodzenie wałka a jak wbije 1 nawęd bez sprzęgła  i to nic nie zgrzytnie i nie ciągnie ze bieg wbijam bez 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

a nie mówiłem :D

teraz ja mam problem a mianowicie: mf odpala normalnie na jałowych obrotach też jest oki, ale podczas dodawania gazu przy 1500obr zamula go na ok 1sek i dalej wchodzi normalnie... podczas jazdy daje się wyczuć zauważalny spadek mocy(przyczepa 4t ładunku i trzeba mocno pracować połówką) nic nie kopci. teraz może powiem co już zrobiłem zaczołem od wymiany filtra i czyszczenia układufaktycznie syfu ciut było świeze paliwko i.... to samo więc postanowiłem sprawdzić filtr i dolot powietrza no i wszystko ok. kolejny etap to zawory no i tu myślałem że trafiłem bo trzy były lekko podparte wyregulowałem. i lipa także nie to. została już tylko pompa czyżby regulator obrotów nie domagał?

jak myślicie?

 

A w pompce sitko czyściłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nie wiesz co znaczy słowo nakrętka? znajdź sobie katalog, instrukcje napraw i zauważ, że ta skrzynia trzyma się na 1 nakrętce, 3 śrubkach i 1 segierze. Nakrętka się odkręciła, spadł tryb i traktor stanął.

Jeśli wciąż nie wiesz o czym tu pisze to wezwij mechanika.

By to sprawdzić zdaje się wystarczy zdjąć pokrywę, by naprawić trzeba rozjechać traktor, wyjąć speedshift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

no to teraz wiki pójdzie w ruch.... bo z nakrętką był problem a tu teraz segier i speedshift :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No nic nie poradzimy. Ja pół roku studiował forum zanim zacząłem coś rozkręcać... nie ma lekko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

MOj problem tez rozwiazany , wymiana pompy olejowej wraz z obudowa cala itp. koszt ok 2,5 tys

ile???? o qr**....!!!! jaki mf? 3060?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Coś ściemniasz, taka pompa to wymiana kilkuset zł, no chyba że wymieniałeś z całym mechanizmem wyrównoważającym ( a to nie pompa ani obudowa pompy ) choć i tu koszt to ok 1000-1500 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

facet , pisze ze wymienialem ze wszystkim , obudowa byla zmezona mechanizm wyrownujacy , pompa , caly komplet kupilem tylko ustawilem i wsadzilem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

ok, ok. Piszę tylko że to nie jest pompa za 2,5 tyś zł a cały balanser  ( mechanizm wyrównoważający ) z pompą olejową. Dla mnie to ogromna różnica bo sama pompa to koszt 200-300 zł. A jak ktoś na forum przeczyta że pompa olejowa w MF to wydatek rzędu 2,5 tyś zł to zaraz teorie się posypią:)

Nie zmienia faktu że i tak drogo zapłaciłeś bo bez większego wysiłku na 1800 zł można dostać do tego modelu lub wymienić ma mniejszy ( starszy typ w MF i oryginalny w Ursusie ) za 1000-1500 zł. Oczywiście ceny razem z pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

orginal do mf 3060 taka cena podroby owszem byly tansze jak piszesz ale wolalem dolazyc troche kasy i miec pewny towar :) 2,5 to koszt wszystkiego zbalanserem + olej + filtr i uszczzelka wszystko z najwyzszej polki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 3060mm
      Proszę o informację o świecach żarowych. Jak się je uruchamia, jeżeli są wgl tym traktorku ???
    • Przez lorakw
      Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam
    • Przez dany1234
      Witam wszystkich mam taki problem ,a mianowicie w mojim mf 3060 coś sie stało ze sprzegłem bo gdy go wcisnełem wpadło w podłogie bez żadnego oporu i nie można ruszyć .Pare dni temu było wszystko ok co to może być czy to pompka czy może soś innego prosze o pomoc za pomoc zgóry dzieki.
    • Przez pniznikow
      Witam, mam problem w swoim MF 3050. Gdy wrzucam wsteczny na lewarku z zakresem A i B to ciągnik w ogóle nie jedzie. Na zakresie B działa prawidłowo lecz na A w ogóle nie działa. Wsteczny da sie normalnie wrzucić ale ciągnik po prostu stoi w miejscu. Mam skrzynie 16x16. W ogóle lewarek jakoś dziwnie działa, nie chodzi lekko jak ten ze zmianą biegów tylko jakoś ciężko i jakby miał jakiś opór, czasem ciężko jest wrzucić zakres B w przód.
    • Przez damianXXL
      Witam. Mam w planach zrobic samodzielnie pług do odsnieżania do MF 3060 podobnie jak w załaczniku. Mam juz duzo materiałów.... oprócz siłownika hydr. Pług głowny po krótce zrobiony prowizorystycznie Potrzebuje jakieś wymiary ramy nośnej pługa i długość siłowniką jaką zastosować żeby była odpowiednia, mam na oku takie coś http://olx.pl/oferta/dwa-silowniki-hydrauliczne-jednostronne-stan-bardzo-dobry-regenerowane-CID757-ID5YYRZ.html#deb9db3d86. Czy bedzie wystarczajacy? Potrzebuje równiez wymiary długości ramy ile dać od ciągnika do pługa....
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj