Skocz do zawartości

kalipso156

Members
  • Zawartość

    225
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

9 obserwujących

O kalipso156

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie Powiat rycki
  1. Święta prawda.... proste czynności możesz robić sam ale jak nie przynosi to żadnego efektu to tylko mechanik.... To co możesz sam zrobić to: 1 wymiana oringow w pompce zasilajacej (nie kontrola ich stanu tylko bezwzgledna wymiana) 2 czyszczenie sitka w pompce zasilajacej 3 wymiana filtra paliwa wraz ze wszystkimi przyległymi uszczelnieniami 4 wydmuchanie całego układu (i tak jest rozebrany więc to tylko 1min więcej pracy) 5 poprawne odpowietrzenie Te czynność w moim zakładzie zajmują 15min i mamy obraz co robić dalej
  2. no to teraz wiki pójdzie w ruch.... bo z nakrętką był problem a tu teraz segier i speedshift :lol:
  3. a nie mówiłem :D teraz ja mam problem a mianowicie: mf odpala normalnie na jałowych obrotach też jest oki, ale podczas dodawania gazu przy 1500obr zamula go na ok 1sek i dalej wchodzi normalnie... podczas jazdy daje się wyczuć zauważalny spadek mocy(przyczepa 4t ładunku i trzeba mocno pracować połówką) nic nie kopci. teraz może powiem co już zrobiłem zaczołem od wymiany filtra i czyszczenia układufaktycznie syfu ciut było świeze paliwko i.... to samo więc postanowiłem sprawdzić filtr i dolot powietrza no i wszystko ok. kolejny etap to zawory no i tu myślałem że trafiłem bo trzy były lekko podparte wyregulowałem. i lipa także nie to. została już tylko pompa czyżby regulator obrotów nie domagał? jak myślicie?
  4. Tak tylko sprawdź czy w pomoce będą te gumki bo nie każdy producent dokłada je do zestawu
  5. No u mnie narazie niema co narzekać po 10zł za worek 15kg w detalu
  6. jesteś wielki dziękuję;D ależ się napyrałem i nie mogłem znaleźć a klient się uparł....  
  7. Awaria skrzyni w T25

    tak dokładnie bez rozbiórki sie nie obejdzie. gdyby była blokada rygli do regulacji to na każdy biegu by wariował.... jeszcze mogła sprężyna pęc i nie trzyma kulki (grzybka zależnie od posiadadanej wersji).
  8. władimiriec t25

    jak dobrze pamiętam to 15-20 stopni wcześniej  
  9. sprawdź czy z prawej strony na pompce zasilającej (w tych miejscach co wkręcone są przewody) znajdują się gumowe uszczelki i czy są w dobrej kondycji. już kilka krotnie naprawiałem takie usterki i objaw zawsze był taki sam jak u ciebie...   skoro jesteśmy przy układzie paliwowym.... poszukuję wskaźnika paliwa i temp wody tych co znajdują się w desce rozdzielczej... ktoś może wie gdzie to znaleźć bo za chiny nie mogę...  
  10. po wymianie tarczy sprzęgłowej sprzęgło zachowuje się bardzo dziwnie a raczej pedał. tzn sprzęglo bierze dopiero pod końcem na wciśniętym ciągnik powoli jedzie do przodu. a i może ktoś objaśnić ggdzie się odpowietrza sprzęgło?
  11. Awaria skrzyni w T25

    a żeby zdemontować hamulce niestety trzeba zdjąć koło i niestety przy rozbieraniu skrzyni wychodzi na to że trzeba pół ciągnika trzeba rozbebeszyć. przy okazji warto zerknąć na stan klinów na wałku sprzęgłowym to tylko 8 śrubek więcej do odkręcenia...
  12. Massey Feruson 3060

    no właśnie ale po kiego to cofać jeżeli jest wszystko robione na czas i stan jest przyzwoity to kupiec napewno się znajdzie choćby zegar pokazywał 20tys.A jak ciągnik wygląda jakby ktoś w niego granat rzucił to nie pomoże w jego sprzedaniu choćby miał cofnięty zegar do 1tys. Ale jak zwykle od reguły są wyjątki mam tu na myśli fenda i jego skrzynię vario ale to już inna bajka.
  13. Massey Feruson 3060

    mój jest z 89 deklarowany przebieg był na 10tys ale jestem pewien że był cofnięty bo licznik teraz nie działa obroty są git ale mtg nie lecą... prawdopodobnie podczas cofania wyłamali blokady... a pytanie jakim biegiem wykonujesz orkę aaa.. no i z jakimi pługami
×