wladek_t25

zmagania poremontowe i jak docierać t25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Ja zakupiłem głowicę i cały osprzęt do nich u Kisiela i narazie jestem zadowolony niema z nimi żadnego problemu przybyło mocy i przy okazji założyłem uszczelki pod głowicę bo pod starymi fuczalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

ja kupiłem z mizaru. Podejrzewam że to prowadnice bo bo zdjęciu kolektora na ssących zaworach jest tłuste zwilgotnienie, po przejechaniu palcem ewidentnie jest to olej a z filtra powietrza nie bierze. W sumie dużych ubytków oleju nie zauważyłem, nie jest tak jak przedtem że co 15 mtg trzeba dolewać. Od remontu dolałem zaledwie 2 razy olej raz po tym jak pierścienie się ułożyły (chlapanie w tłumik) a później po wycieku z wlewu oleju (przez pęknięcie) i po ciężkiej orce ok 70 arów. Ja chyba narzazie tak to zostawię, jak dostanie w p*zdę na jesieni to dopiero zacznę grzebać. Zestawy naprawcze motordetal polecam, jedyne ruskie jakie spotkałem o naprawdę dobrym wykonaniu, komprecha taka że nawet od obrotu jednego na słabym aku zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavko360    0

Witam chciałem sie dowiedzieć ile kosztuje wymiana zestawów we Władku chodzi mi o samą robocizne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Kto ma to wiedzieć? Co mechanik to inna cena...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2018 o 19:33, Slavko360 napisał:

Witam chciałem sie dowiedzieć ile kosztuje wymiana zestawów we Władku chodzi mi o samą robocizne

sam możesz to zrobić bez stresu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Kolega pyta bo może nie czuje się na siłach żeby to dobrze zrobić. Ciężko podać cenę jeśli nie widzimy ciągnika,

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Panowie czy koła rozrządu powinny mieć duży luz? Koło napędu pompy wtryskowej ma dość spory tzn na "oko" to z 0.5 do 1 cm w lewo i w prawo. Ciągnik z 83 roku w rozrządzie nic nie wymieniane. Czy to kwalifikuje się do wymiany? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Koło napędu pompy chodzi tył przód tak jak piszesz. Nie wiem czemu, ale tak już jest. W MTZ jest śruba do kasowania tego luzu a tu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

A co może powodować że przy docieraniu 1 cylinder jest bardziej cieplejszy od drugiego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

dużo rzeczy , luz za mały , albo wtrysk leje , zawory źle ustawione, chłodzenie słabe może tu szukaj zabrudzone żeberka masz albo osłona coś nie tak , a jak rozpoznałeś że jeden sie grzeje mocniej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj