wladek_t25

Members
  • Ilość treści

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O wladek_t25

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1095 wyświetleń profilu
  1. Czujnik i zegar zapewne indyjski ze składnicy, dokładałem dodatkową masę i nic to nie zmieniło... jeszcze ta sprawa stacyjki mnie nurtuje, skoro teraz nawet przy wciśnięciu kluczyka nie drgnie tylko jak wyciągnę to podskoczy, a gdy wariowały wskaźnik wystarczyło wyciągnąć i włożyć kluczyk i było chwile dobrze
  2. Witam, mam problem z temperaturą wody w ursusie. Wszystko podłączone jak należy, nowy zegar i czujnik. Gdy wcisnę kluczyk wskazówka drgnie tak samo gdy wyciągnę. Jak jest silnik rozgrzany to na zgaszonym unosi się raz do 60 raz do 80 stopni, a gdy jest zapalony to skacze albo wgl nie pokazuje. Co może być? Czujnik? Słyszałem że nowy może trafić się wadliwy. Zegar gdy dotknę zacisk od czujnika do kadłuby, masy wychyla się max w prawo czyli na 120 stopni. Nawet poprowadziłem na nowo kable i dalej tak samo... co ciekawe zauważyłem że zegar nie reaguje na odłączenie od niego masy, dalej skacze aż w pewnym momencie przestaje. Może zegar nie potrzebuje „swojego” minusa?
  3. Dzisiaj odrecilem zawór ten pod siedzeniem, pompa nie dawała oleju wgl. No to zdjąłem plecak, po zdjęciu plecaka pompa napierdziela aż pod dach przy zapalonym silniku, czyli jest sprawna. Przy ściąganiu plecaka wypadła jedna rzecz, taki mały sworzeń może z 4 5 cm ma bez żadnego otworu płaski z obu stron, gdzie on może się znajdowac w plecaku? Pierwsze myślałem że to kołek ustalający Ale nie bo nie ma na moście żadnego otworu. Druga rzecz po założeniu plecaka z powrotem podnośnik podnosi do samej góry i nie chce opaść słychać jak pod koniec pompa stawia opór. Nie reagują też dźwignie od regulacji są na samym dole że powinny ramiona być opuszczone A on i tak podnosi do samej góry. Czy mogła źle wskoczyć dźwignia przy pompie? Czy to ten brakujący sworzeń jest za to odpowiedzialny? W katalogu nie znalazłem dla niego miejsca wgl są kolki ustalające Ale inaczej one wyglądają
  4. Witam mam problem z mf255, przyjechałem do domu opuściłem pustą klatkę i już nie chce podnieść. Hydraulika wgl nie działa ani kiper ani podnośnik A przed wyjazdem wszystko było ok. Co to może być? Samemu grzebać to trochę nie za bardzo bo na mf'ach ja się nie znam za bardzo na hydraulicew tych ciagnikach nigdy tego nie rozbierałem. Czytając pozostałe posty nasuwa się pomysł że mogła spaść dzwigienka od rozdzielacza. Ale żeby to sprawdzić trzeba ściągnąć plecak.
  5. Panowie czy koła rozrządu powinny mieć duży luz? Koło napędu pompy wtryskowej ma dość spory tzn na "oko" to z 0.5 do 1 cm w lewo i w prawo. Ciągnik z 83 roku w rozrządzie nic nie wymieniane. Czy to kwalifikuje się do wymiany?
  6. Rewers trzeba nowy, mechanizm różnicowy też bo lata ba boki i do góry na dół. Dobrze że rozebrałem bo te 4 śruby na koszu satelit ledwo siedziały. Gdyby się wykręciły to po skrzyni. No nie powiem jest lepiej, sama zmiana oleju i w średnim stopniu niwelacja luzu na koszu zmniejszyły wycie. Jak narazie można jeździć na jesieni kapitalka ten rok wytrzyma
  7. W poniedziałek zacznę rozbierać, jak belkę sianokiszonki przywiozę. Dzisiaj zablokowały mi się biegi i było trzeba zdjąć dekielki po bokach. Olej w skrzyni błoto... 3 lata temu wlałem lotos hipol i teraz przypomina on szłam. Jaki olej wielosezonowy polecacie do skrzyni biegów? Czuję że trzeba się wziąść za skrzynię raz porządnie i nie mieć problemów na wiosnę.
  8. Panowie, co jest powodem wycia skrzyni na biegach od 1 do 6 do przodu? Do tyłu cichutko jakby nie ta skrzynia. Ja obstawiam rewers. No i tu pytanie: jak to wyregulować? Wiem że ty mi podkładkami żeby wałek sprzęgłowy był idealnie na środku. A co dalej? A i z kąd polecacie dobry kompletny rewers? Ja już nie raz miałem taką sytuację że wracałem z powrotem do sklepu bo Stare części były po pomiarach lepiej spasowane niż nowe...
  9. Witam, dziś przy pracy z ładowaczem troll zgięła się lewa belka podnośnika. Fakt że one były dorabiane i nie są oryginalne skusiły mnie w wakacje na zakup nowych, tylko je założyłem do wożenia belek sianokiszonki do owijania i obydwie się wygięły. Jakość części do t25 zostawia wiele do życzenia. Więc wyprostowałem stare. Jakoś wytrzymały prace z ładowaczem aż do dzisiaj. I oto moje pytanie jakie polecacie belki dolne do t25? Od jakiego ciagnika? Myślałem o nowych belkach od c360 ale jak są tak samo wytrzymałe jak te nowe od t25 to szkoda gadać. A co sądzicie o hakach cbm? Jest sens do takiego ciagnika coś takiego?
  10. Wg nic nie powinno zaszkodzić, ciężkie Ursusy, c360, c330 bierze olej że skrzyni do obsługi hydrauliki i tura co bardziej szkodzi przy zaniedbanym oleju niż praca tura na superolu
  11. Panowie problem rozwiązany! W sumie trochę skomplikowana przyczyna. Wymieniłem filtry, nawet odstojnik dostał nową siatkę bo stara pęknięta, w odstojniku syfu nie było, gorzej z filtrami... W pierwszym puścił klej łączący papier w "harmonijkę", w drugim było lekko syfu więc wymienione zostały oba. Co najlepsze to nie było przyczyną braku obrotów. Rozsypał się regulator obrotów. Odkręciłem dekiel z tyłu pompy a tam leżał sobie odważnik od regulatora... Tak w kętrzynie robią pompy, szkoda słów. Dobrze że miałem drugą zapasową, ona też miała iść na regeneracje. I dobrze że nie poszła bo na tej lepiej ciągnik pracuje niż tą co założyłem po regeneracji w kętrzynie. Dla mnnie temat można zamknąć
  12. Panowie A ta śruba co łączy filtry z przelewem to jakiej średnicy powinna mieć otwór?
  13. Dzięki panowie, jak na razie sprawa musi poczekać do soboty bo nie ma mnie na codzień w domu
  14. Witam Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
  15. ja kupiłem z mizaru. Podejrzewam że to prowadnice bo bo zdjęciu kolektora na ssących zaworach jest tłuste zwilgotnienie, po przejechaniu palcem ewidentnie jest to olej a z filtra powietrza nie bierze. W sumie dużych ubytków oleju nie zauważyłem, nie jest tak jak przedtem że co 15 mtg trzeba dolewać. Od remontu dolałem zaledwie 2 razy olej raz po tym jak pierścienie się ułożyły (chlapanie w tłumik) a później po wycieku z wlewu oleju (przez pęknięcie) i po ciężkiej orce ok 70 arów. Ja chyba narzazie tak to zostawię, jak dostanie w p*zdę na jesieni to dopiero zacznę grzebać. Zestawy naprawcze motordetal polecam, jedyne ruskie jakie spotkałem o naprawdę dobrym wykonaniu, komprecha taka że nawet od obrotu jednego na słabym aku zapali
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj