-
Podobna zawartość
-
Przez hubertoski
Witam wszystkich użytkowników forum. W naszym 8045 nastąpiła awaria silnika tj. duży korek na wale odkręcił się , efekt obrócona panewka , pęknięty wał korbowy , przyczyna ? o tym zaraz , części wszystkie zamówione , silnik w połowie złożony, czyli tuleje osadzone , wał skręcony na 3 podporach, zauważyłem że gwint na jednej ze stóp ( obok miejsca uszkodzonej panewki) jest zerwany, i to mogło być przyczyna odkręcenia się korka, drgania itd. tak czy inaczej , jak uważacie w jaki sposób naprawić ten gwint, hemi coil i pozostawić oryginalną śrube , czy też przewiercenie na większy otwór i przegwintowanie i dotoczenie / dobranie śruby a więc rozwiercenie jednego otwóru na stopie. Pozdrawiam.
-
Przez wajdek85
Witam, zamierzam w niedługim czasie kupić talerzówkę 2,4m,
problem w tym że większość firm w opcji ma wał strunowy, a mnie interesuje rurowy.
jak już znalazłem firmę która jest w stanie zrobić rurowy to chcą za niego 2500 zł.
długo myślałem jak taki wał taniej zrobić i wymyśliłem:
do kwadratowego wału przyspawam w odstępach 50cm talerze uzębione a do nich rurki.
Stąd moje trzy pytania, czy według was taki wał wytrzyma?
I najważniejsze pytanie jak przyspawać rurki, czy iść na łatwiznę i spawać w linii prostej czy męczyć się z ich gięciem i zrobić tak jak większość firm czyli spiralnie?
no i czy według was średnica około 35mm rurki wystarczy?
-
Przez Wieslaw55
Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.
-
Przez lejek
Nie wiem czy wybrałem dobre miejsce na ten temat,jeśli nie to proszę skorygować.
Niedawno kupiłem od niemiaszka JD 3152D
zapomnieli o oleju więc padła uszczelka pod głowicą
i poszły panewki
garki i pierścienie są ok
jeśli chodzi o uszczelke to raczej nie ma problemu ale wał to nie bułka z masłem.trzeba wyciągnąć do szlifu,
może ktoś już to robił sam i doradzi od czego zacząć i na co uważać.
Będe wdzięczny-Dzięki.
-
Przez zbyszekbrzuze
Witam, tak jak w temacie jak jest zrobione uszczelnienie walu korbowego od strony sprzegla w Jumzie. Mianowicie rozpolowilem Bialoruske z powodu awarii sprzegla, Zatarte lozysko, cale spilowane i stopione oraz pogiete lapki, oraz spalona tarcza. Chcialbym przy okazji wymienic uszczelniacz walu korbowego, lecz nie mam zadnego katalogu i nie moge znalezc opisu co za uszczelniacz tam siedzi. Koncowk walu jest wieksza od uszczelniacza tak jak w Bizonie, ale nie zauwazylem tam zadnej pokrywy.
Prosze o garsc informacji.
-

Rekomendowane odpowiedzi
Opryskiwacz hardi silnik sekcji
Żmijka bez silnika czerwona wyprofilowana 6m
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się