Zaloguj się, aby obserwować  
kazio

mtz 82 problem z odpaleniem

Polecane posty

kazio    0

Witam. Kumpla mtz stal dlugo pod golym niebem nieodpalany. Chcial go zapalic ale oczywiscie akumulator padl wiec poszedlem po 3peka no i go pociaglem ciezko lapal ale zalapal :o i za chwile tak jakby sie zadusil to pociaglismy znowu i zalapal pochodzil chwile moze z 3 minuty wsiadlem w niego ujechalem z 50 metrow i znowu zgasl puzniej juz nieprubowalismy zapalac o i w baku niebylo ropy przed odpalaniam doslownie zero wiec wlalem ale wlasnie niewiem czy czasem mugl sie zapowietzryc?? jak myslicie co moze byc przyczyna gasniecia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Na pewno nie ma dość paliwa w filtrze paliwowym i trzeba by było pompką tą ręczna w pompie paliwowej napompować paliwo.


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po przepompowaniu tą pompką i odpaleniu znowu pompować ąz obroty będą równe, albo dla pewności żeby znowu nie zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazio    0

nom przed pruba odpalenia pompowalem ta pompka ale niewim jak dlugo pompowac? a dzisjaj wogule nieodpalil krecilem krecilem i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

To filtr paliwowy do wymiany, a pompować trzeba tak długo ze aż będzie sie czuło ciężko pompować


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

w filtrze tym nad pompką na górze jest śruba do odpowietrzania więc ją wykręć i przytrzymaj palcem otwór i pompuj .Przestań puść palec -poleci powietrze i znów pompuj i tak pare razy aż poleci ropa a nie powietrze ,oczywiście nakoniec wkręć śrubę i też napompuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Kto ci takich głupot nagadał?? Jak nie masz tego ciągnika to nie gadaj głupot bo mi sie w głowie nie mieści co gadasz, takie głupoty :o :o


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2
FACET SPRZEDAJ GO! RUSKI SĄ DOBRE TYLKO DO ORKI.! SŁYSZAŁEM TAKĄ OPINIE O NICH!

 

Nie wiem kto ci to powiedział ale mi tego nigdy nie wmówią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazio    0

a czemu akurat do orki :o to nie moj sprzet to co go bede sprzedawal :) dzieki chlopaki za odpowiedzi od poniedzialku bedzie pruba rozruchu :o a tak apropo to ile pali taki rusek bo zeby mnie niezaskoczyl jak pojade do lasu na caly dzien?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1
FACET SPRZEDAJ GO! RUSKI SĄ DOBRE TYLKO DO ORKI.! SŁYSZAŁEM TAKĄ OPINIE O NICH!

Do orki tylko ;) Jak niemasz takiego ciągnika to po co gadasz że jest zly!!! Ktoś coś powie i każdy rozgaduje. Dużo osób znam które nie mają jakiegoś ciągnika i mówią o nim że jest zły.... :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekrado    0

To są bardzo dobre maszyny. Mam taki i nigdy go nie zamienię na inny. Mało pali , żadko się psuje. Nie mówcie głupot jak go nie znacie!!!

Wyczyść odstojnik, filtr paliwa, odpowietrz go dobrze bo jest na to wrażliwy. Jak zrobiszto z sercem będzie Ci wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sasza    0

Hmmm? :) Ja mam 2 białoruski i zdanie podzielone.Pierwszy jest za***isty,ładnie pali itd,a drugi to już gówno do kwadratu.Kupiłem go od gościa który w zimie nie miał co robić no i zaczoł go przerabiać-idiota.Wszystko pozmieniał,a w skrzyni biegów zamontował pompe która miała smarować kosz w tylnim moście-no szok taki kret.Dlatego jak ktoś widzi jakieś udoskonalenia to radze nie kupować,bo żyłka pęka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Ja ostatnio miałem też taką sytuację , że mi zgasł i nie chciał zapalić wyczyściliśmy filtr, odpowietrzyliśmy i nic.. aż w końcu spostrzegłem ze w tym kablu co doprowadza ropę do filtra siedzą jakieś paprochy, wyczyściliśmy to i śmiga jak szalony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Ja kiedyś chwaliłem pronara. Ale to jest kupa złomu. 15 ton i skacze to chańba. Mój ojciec 12 ton ziemniaków ciągnoł 60-tka. A ten 15 ledwo. Bym go sprzedał i kupił belarusa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Odkręć przewód wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza (poluzuj) i wtedy go zapalaj powinien się sam odpowietrzyć,o ile pompa jest ok no i prze dmuchnij sprężarką przewody doprowadzające paliwo, jak miałeś pusty zbiornik i go zatankowałeś mogłeś poruszyć syf z dna zbiornika i jak to poszło w przewody to są teraz konsekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0
Ja kiedyś chwaliłem pronara. Ale to jest kupa złomu. 15 ton i skacze to chańba. Mój ojciec 12 ton ziemniaków ciągnoł 60-tka. A ten 15 ledwo. Bym go sprzedał i kupił belarusa ;)

 

 

 

Wiesz nie odzywaj się!! jeżeli nie dbasz o sprzęt j jeździsz na jakiejś lewej ropie to na pewno nie będziesz nim jeździł....... Mój 15 ton to by chyba nawet nie poczuł....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Spokojnie ;) Od dam do naprawy na zime. I bd spoko. Pompa siedzi i wtryski leją. No troche przesadziłem z tymi 15 tonami że nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Trafik 15t to ona napewno by poczuł takich głupot to nie wkrecaj a puzniej jakies dziecko pisze ze pronarem 30 t ciaga ;/;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj