Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kazio

mtz 82 problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kazio    0

Witam. Kumpla mtz stal dlugo pod golym niebem nieodpalany. Chcial go zapalic ale oczywiscie akumulator padl wiec poszedlem po 3peka no i go pociaglem ciezko lapal ale zalapal :o i za chwile tak jakby sie zadusil to pociaglismy znowu i zalapal pochodzil chwile moze z 3 minuty wsiadlem w niego ujechalem z 50 metrow i znowu zgasl puzniej juz nieprubowalismy zapalac o i w baku niebylo ropy przed odpalaniam doslownie zero wiec wlalem ale wlasnie niewiem czy czasem mugl sie zapowietzryc?? jak myslicie co moze byc przyczyna gasniecia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Na pewno nie ma dość paliwa w filtrze paliwowym i trzeba by było pompką tą ręczna w pompie paliwowej napompować paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po przepompowaniu tą pompką i odpaleniu znowu pompować ąz obroty będą równe, albo dla pewności żeby znowu nie zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kazio    0

nom przed pruba odpalenia pompowalem ta pompka ale niewim jak dlugo pompowac? a dzisjaj wogule nieodpalil krecilem krecilem i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

To filtr paliwowy do wymiany, a pompować trzeba tak długo ze aż będzie sie czuło ciężko pompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

w filtrze tym nad pompką na górze jest śruba do odpowietrzania więc ją wykręć i przytrzymaj palcem otwór i pompuj .Przestań puść palec -poleci powietrze i znów pompuj i tak pare razy aż poleci ropa a nie powietrze ,oczywiście nakoniec wkręć śrubę i też napompuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Kto ci takich głupot nagadał?? Jak nie masz tego ciągnika to nie gadaj głupot bo mi sie w głowie nie mieści co gadasz, takie głupoty :o :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2
FACET SPRZEDAJ GO! RUSKI SĄ DOBRE TYLKO DO ORKI.! SŁYSZAŁEM TAKĄ OPINIE O NICH!

 

Nie wiem kto ci to powiedział ale mi tego nigdy nie wmówią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazio    0

a czemu akurat do orki :o to nie moj sprzet to co go bede sprzedawal :) dzieki chlopaki za odpowiedzi od poniedzialku bedzie pruba rozruchu :o a tak apropo to ile pali taki rusek bo zeby mnie niezaskoczyl jak pojade do lasu na caly dzien?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1
FACET SPRZEDAJ GO! RUSKI SĄ DOBRE TYLKO DO ORKI.! SŁYSZAŁEM TAKĄ OPINIE O NICH!

Do orki tylko ;) Jak niemasz takiego ciągnika to po co gadasz że jest zly!!! Ktoś coś powie i każdy rozgaduje. Dużo osób znam które nie mają jakiegoś ciągnika i mówią o nim że jest zły.... :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekrado    0

To są bardzo dobre maszyny. Mam taki i nigdy go nie zamienię na inny. Mało pali , żadko się psuje. Nie mówcie głupot jak go nie znacie!!!

Wyczyść odstojnik, filtr paliwa, odpowietrz go dobrze bo jest na to wrażliwy. Jak zrobiszto z sercem będzie Ci wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sasza    0

Hmmm? :) Ja mam 2 białoruski i zdanie podzielone.Pierwszy jest za***isty,ładnie pali itd,a drugi to już gówno do kwadratu.Kupiłem go od gościa który w zimie nie miał co robić no i zaczoł go przerabiać-idiota.Wszystko pozmieniał,a w skrzyni biegów zamontował pompe która miała smarować kosz w tylnim moście-no szok taki kret.Dlatego jak ktoś widzi jakieś udoskonalenia to radze nie kupować,bo żyłka pęka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Ja ostatnio miałem też taką sytuację , że mi zgasł i nie chciał zapalić wyczyściliśmy filtr, odpowietrzyliśmy i nic.. aż w końcu spostrzegłem ze w tym kablu co doprowadza ropę do filtra siedzą jakieś paprochy, wyczyściliśmy to i śmiga jak szalony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Ja kiedyś chwaliłem pronara. Ale to jest kupa złomu. 15 ton i skacze to chańba. Mój ojciec 12 ton ziemniaków ciągnoł 60-tka. A ten 15 ledwo. Bym go sprzedał i kupił belarusa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Odkręć przewód wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza (poluzuj) i wtedy go zapalaj powinien się sam odpowietrzyć,o ile pompa jest ok no i prze dmuchnij sprężarką przewody doprowadzające paliwo, jak miałeś pusty zbiornik i go zatankowałeś mogłeś poruszyć syf z dna zbiornika i jak to poszło w przewody to są teraz konsekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0
Ja kiedyś chwaliłem pronara. Ale to jest kupa złomu. 15 ton i skacze to chańba. Mój ojciec 12 ton ziemniaków ciągnoł 60-tka. A ten 15 ledwo. Bym go sprzedał i kupił belarusa ;)

 

 

 

Wiesz nie odzywaj się!! jeżeli nie dbasz o sprzęt j jeździsz na jakiejś lewej ropie to na pewno nie będziesz nim jeździł....... Mój 15 ton to by chyba nawet nie poczuł....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Spokojnie ;) Od dam do naprawy na zime. I bd spoko. Pompa siedzi i wtryski leją. No troche przesadziłem z tymi 15 tonami że nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Trafik 15t to ona napewno by poczuł takich głupot to nie wkrecaj a puzniej jakies dziecko pisze ze pronarem 30 t ciaga ;/;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×