Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dodal bym linka do ogloszenia ale nie miem jak a zainteresowal mnie jeden z portalu sprzedajemy.pl z miejscowosco Germanicha za 19tys i jestem ciekaw waszej opini np na temat ciagnika badz sprzedajacego

Opublikowano

Chyba skupie sie na renaulcie i ogranicze sie do własnie 103.4 106.54 lub 110.54 ale to raczej marzenia

Niestety sasiad ma zetora 5340 od nowosci u siebie w tej nowej kabinie pracuje na 10ha wszytskiego i ma cos z 4tys mtg i dymi na niebiesko ze szok biegu nie mozna w nim wbic a wsteczny jak chciałem wbic to słychac zgrzyty na pół wsi chyba sie nie zdecyduje na zetora chyba ze wszystko bedzie dobrze to za 2-3 lata własnie jakiegos małego do pomocy

Opublikowano

W nowej kabinie nie było 5340 to zapewne 5341 Super. U nas jest 5340 kupiny nowy w maju 1998r ma w granicach 7000mth ciągnik praktycznie bezproblemowy. Do 2007 był głównym koniem pociągowym, ciągał przez kilka lat maszyny trochę przesadnie na wyrost dobierane.

Opublikowano (edytowane)

Moje 103.54 ma ok. 2.45 - zaraz po kupnie zamieniłem miejscami koła. Przed tym zabiegiem było 255cm.

To ja w 133.14 mam po zewnątrz 220cm na oponach 18.4 r38 ale mogę poszerzyć zamieniając koła i przestawiając na felgach.

Edytowane przez blondynek2004
Opublikowano

To ja w 133.14 mam po zewnątrz 220cm na oponach 18.4 r38 ale mogę poszerzyć zamieniając koła i przestawiając na felgach.

 

Mój też da się jeszcze zwęzić bo miejsca pod błotnikiem jest b.dużo, ale nie chcę mi się przekręcać piast i musi wystarczyć zamiana kół stronami

Opublikowano

Chyba skupie sie na renaulcie i ogranicze sie do własnie 103.4 106.54 lub 110.54 ale to raczej marzenia

Niestety sasiad ma zetora 5340 od nowosci u siebie w tej nowej kabinie pracuje na 10ha wszytskiego i ma cos z 4tys mtg i dymi na niebiesko ze szok biegu nie mozna w nim wbic a wsteczny jak chciałem wbic to słychac zgrzyty na pół wsi chyba sie nie zdecyduje na zetora chyba ze wszystko bedzie dobrze to za 2-3 lata własnie jakiegos małego do pomocy

 

 

Niech sąsiad naprawi sprzęgło i wyreguluje hamulec skrzyni.

Opublikowano

Jak będziesz oglądał, to najlepiej wcześnie rano i jak zimny silnik (żeby nie był palony). Z tego co wiem one mają świecę lub świece żarowe i po nagrzaniu powinien zapalić po pierwszym obrocie. Posłuchaj od dołu skrzyni, czy nie szumi za głośno, bo to chyba najsłabszy element tych ciągników. No i standard - czy wszystko działa. Zobacz czy ma półbieg i czy działa.

Moim zdaniem 80KM bez przodka to raczej na płaskie pola albo do tura jako pomocniczy.

Opublikowano

Jak będziesz oglądał, to najlepiej wcześnie rano i jak zimny silnik (żeby nie był palony). Z tego co wiem one mają świecę lub świece żarowe i po nagrzaniu powinien zapalić po pierwszym obrocie. Posłuchaj od dołu skrzyni, czy nie szumi za głośno, bo to chyba najsłabszy element tych ciągników. No i standard - czy wszystko działa. Zobacz czy ma półbieg i czy działa.

Moim zdaniem 80KM bez przodka to raczej na płaskie pola albo do tura jako pomocniczy.

one mają płomieniówkę i takie cudeńko jak stare 330/328 w pompie wtryskowej co "przyśpiesza"rozruch mój nawet przy -20 pomimo wyjechanego silnika z pomocą tego ustrojstwa pali od strzała......więc uważaj jak go odpala czy przypadkiem tego nie uzywa

Opublikowano

nie to żebym się znał, ale raczej o 10 lat odmłodzony, takie Internationale to początek lat 80

 

Większe prawdopodobieństwo że lata 70 bo ten model był produkowany 1975-1981.

Albo mi sie wydaje albo w dachu szpara? Ogólnie to akurat ten jakoś nie ciekawie wygląda, cały malowany, ale jak kto co lubi.

 

Opublikowano (edytowane)

A ja mam pytanie z innej beczki :) Jest sobie gospodarstwo mleczne + kilka opasów. Jest tam 12ha łąk i 8ha ziemi. W parku maszynowym znajduje się tam Zetor 7211 i Zetor 8245. Właściciel mnie się ostatnio pytał co bym mu doradził bo nie ma ciągnika z ładowaczem a trzeci by mu się przydał nawet do zgrabiarki żeby nie przeczepiać. Teraz baloty robi z sianokiszonki i zwozi je takim śmiesznym urządzeniem od wózka widłowego lecz nie jest to wygodne, dodatkowo ma zamiar robić (między innymi za moją namową) kiszonki na pryzmę od przyszłego roku - sytuacja autentyczna z przed kilku dni ktoś przeciął mu folię na 30 balotach <_<). Słome z racji tak małego areału bo zboża jest tam z 5ha a 3ha to ququ prasuje kostką. Więc teraz jest pytanie czy jest sens kupować ciągnik do ładowacza 4x4? Czy spokojnie nie wystarczyłby 2x4? Do czego w ogóle ładowacz? A do wywózki obornika z obory podobnie jak u mnie - urok starych budynków... Co radzicie i co byście polecili?

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

napisz jeszcze ile ma pieniędzy i do czego miałby być ten 3 ciągnik czy ta zgrabiarka to siedmiogwiazdowa którą nawet T-25 pociągnie, czy też jakaś większa zachodnia przy której C-360 stęka

bez kwoty jaką chce przeznaczyć można dużo gdybać, można kupić mały słaby i tani typu T-25, duży mocny i tani typu MTZ w małej kabinie, drogi i mocny, drogi i słaby, co kto chce

Opublikowano (edytowane)

Co do tej np. Zgrabiarki ma 3,5m felli, kosiarka jakaś claasa dyskowa chyba 2,5m. Co do pieniędzy 25-30tyś zł z ladowaczem... sorki zapomniałem dopisać. Głównie nasuwa się pytanie czy warto szukać 4x4 czy szukać 2x4

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Moim zdaniem 2x4. Do prac zielankarskich w zupełności wystarczy, w naprawie i kupnie będzie tańszy, szczególnie że przedni napęd przy turze szybciej się zużywa a do tej pory dawał sobie radę masztem od widlaka.

Opublikowano (edytowane)

Tak też myślałem że nie ma sensu aż tak inwestować... Przedni napęd to + 10 tys zł a z używkami bywa też różnie :P Jest jeszcze jedno rozwiązanie :D kupić zetora 7211 lub 7711 i jeżeli jednak ten napęd będzie potrzebny to mu go dołożyć :P Ja teraz ciutkę żałuję że sam sprzedałem 7211 trzeba było mu napęd dołożyć i pewnie po dzisiaj dzień by u nas z turem chodził :)

 

Aco ogólnie byście polecili? 

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

7211 Co już dobry? Jeszcze nie dawno wszystkie psy na nim wieszałeś :huh: Dziwne, że pytasz się jaki ciągnik kupić, jak dla każdego innego polecasz renówkę, a jak ktoś inny coś zaproponuje... szkoda gadać.

Opublikowano

to pisze ktoś kto niedawno tak wychwalał FT :lol: 

 

pewnie 72 był w lepszym stanie i mniej kłopotliwy niż nowy major  


wracając do tematu, każdy woli co innego, sam zainteresowany musi się zdecydować co wybrać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v