Polecane posty

kris14    267

250zł na olej gdzie ciągnik kosztował 250tys i to jest za dużo? I podejrzewam że wymieniany raz w roku tylko :P . Jak chcesz taki sam olej tylko bez nalepki korbanka to zaoszczędzisz całe 10zł albo w cale. Możesz szukać wśród innych marek ale to będzie różnica rzędu 2zł na litrze maksymalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba42    7

To nie mój  traktor :) Jak by to ode mnie zależało to też bym oszczędności na oleju nie szukał bo to jednak podstawa. Tak myślałem że oryginał to fuschs 

Tak ogólnie jak myślicie ile godzin można zrobić na takim oleju fuschsa z 300 ?

Edytowano przez Seba42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Ja do silnika leję AGROL STOU  10W 40, spełnia normę MF, więc nie widzę sensu przepłacać za Fuchsa, wcześniej korbanek i teraz Claas zalewaja Totalem, który jest niecałe 2 zł droższy od tego Lotosa, za to Fuchs to ma ceny wywalone w kosmos ponad 10 zł droższe od totala... a wcale bym się nie zdziwił, gdyby Fuchsa rozlewali w tej samej rafinerii, na tej samej linii :)

Tak samo jest w przypadku przekładni. oryginalnie Claas w takiej samej skrzyni jak w naszych MF zalewa Dynatrans MPV, ale przecież można zalać FUCHSA, tylko że na wymianie zapłacimy 700 zł drożej.,..

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dokładnie jak piszesz olej Agrol STOU 10W40 ,mam kolegę w CPN  i większość rolników kupuje ten olej do ciągników i kombajnów każdej marki  ja też leje do MF I FT na nasze temperatury i dobry i  tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Tamten to jakiś samochodowy... oni zalewali np takim TRACTAGRI HDX 10W40

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja bym nie kombinował z olejami, nie wiadomo czy kupisz oryginalny czy podróbkę..


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    40

Ten właśnie olej Korbanek leje do MF, ale cena z linku duuuuużo niższa :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Właśnie taki... ja już 7 lat na takim pomykam :) Lanie Fuchsa do skrzyni to "sroga pomyłka"  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Zadzwon do dystrybutora totala i dostaniesz ten olej w duzo lepszej cenie, powyzej 60l jest darmowa przesyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

Właśnie taki... ja już 7 lat na takim pomykam :) Lanie Fuchsa do skrzyni to "sroga pomyłka"  :P

jak możesz to rozwiń wątek fusch skrzynia pomyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

bo po co płacić po przepłacać kilka stówek na wymianie oleju skoro można zalać skrzynie Totalem, zamiast dużo droższym Fuchsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4718

Ja kupowałem fuchs a stou 10 w 40 w serwisie jd w cenie około 16 zł za litr brutto, opakowanie 20 l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Podobno ma być, tylko ostrzegam,że po promocji jest drożej niż przed :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

za filtry u dilera ze swojej okolicy płaciłem cenę katalogową minus 5% rabatu na allegro ogłasza się tez diler korbanka i ma filtry gdzie cena brutto jest ceną netto katalogową czyli rabat ok 18% to jak to jest jedni mogą zejść z ceny a u drugiego 1% nie wywalczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zamawiając części na dłuższy okres oczekiwania (ok. 2 tyg.) jest właśnie te ok 18% rabatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    7

Też macie takie problemy z elektryka tych modelach??  mam dopiero 1200h i już dwa włączniki poszły zespolone przy kierownicy te od świateł a teraz również od świateł ale ten na konsoli. Coś jest nie tak bo się topią a na światłach jeżdżę sporadycznie... Kumpelma takiego samego i też problemy z włącznikami od świateł a do tego włącznik od wentylatora nadmuchu, i jakiś zawór w kabinie pociekł... Koszty części jak dla mnie spore... W tej klasie ciągników można było sie lepiej postarać... elektryk który mi naprawiał stwierdził że instalacja lepsza była w polonezie z 1990r!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wymieniłem kiedyś czujnik świateł hamowania w serwisie za 200zł i po pół roku przestał działać. Później założyłem czujnik od malucha za 5zł i działa już drugi rok.

Specjalnie obniżają jakość części żeby serwis więcej zarabiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Panowie ostatnio jak siałem kuku to miałem taki epizod a mianowicie gdy włączyłem opuszczanie siewnika [podnośnika] to nie chciał opaść i migał wykrzyknik na konsoli. Miałem tak 2 czy 3 razy a pożnie wszystko wróciło do normy. Dlaczego tak sie działo ,wie ktoś może.  i amortyzacja przestała mi działać.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

    • Przez Politek98
      Witam, mój problem wygląda następująco, oD niedawna zaczeła się pojawiać żółta kontrolka od sprzęgła,  lecz ciągnik norlamnie pracował, lecz nagle ciągnik zaczął szarpać ,czyli po wciśnięciu pedału sprzęgła i puszczeniu minimalnie, ciągnik startuje jakbym puścił całkowicie pedalu sprzęgła. Został wymieniony czujnik elektryczny sprzegła. Pytanie jest moje takie , czy powinno się skalibrować to sprzęgło? Bo po wymianie czujnika nic się nie zmieniło 
    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


    • Przez yzx4321
      Witam, Mf nagle podnosi obroty do około 1300 i brak reakcji na gaz. Ktoś wie od czego zacząć szukać ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj