Skocz do zawartości

Skrzynia MF4270


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 nie występuje, to jest raczej 42. Sygnalizuje, że przy maxalnym prądzie na zawór nie został załączony czujnik ciśnienia. Więc do sprawdzenia czujnik oraz zawór tak na początek. Można po prostu miejscami zamienić najpierw czujnik, potem zawór. Można też zacząć o zmierzenia ciśnienia.

A jedzie Ci wogóle do przodu lub do tyłu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, to i tak lepiej dla Ciebie, bo gdyby nie jechał, to wtedy sterownik może być, z resztą w tym przypadku również, ale to mało prawdopodobne. Gdzieś w mojej galeri są zdjęcia z naprawy takiego sterownika. Proponuję sprawdzić to co pisałem w poprzednim poście. Ciśnienie powinieneś mieć w granicach 17 bar. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zawór nie pamiętam dokładnie może 4,2 może 4,3 na bak problem z ciśnieniem oleju na sprzęgle jazdy w przód. Z głowy teraz strzelam ale mam te kody. Już mi się nawet na najwyższym biegu pod dużą górę z agregatem z hydropakiem sprzęgło się dwa razy może na sekundę uśliznęło. Powoli trzeba myśleć o rozpołowieniu ciągnika choć chcę jeszcze sprawdzić ciśnienia jak pisałem mam procedurę jak chcesz w środę mogę wrzucić foty lub ci wysłać. No i ewentualnie chcę wyczyścić zawory. Ale nie wiem czy to coś da. Pompę mam nową dwa lata temu zmieniana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o podpowiedź od czego zabrać się  Dziś wyciągnąłem na szybko zbiornik(mam ciagnik  go od 5 lat i nigdy go nie rozbierałem  poprzedni ciągnik to zetorek 8441, i niewiem jak do tego masseya się zabrać) mechanik ma opóźnienia a mi bardzo zależy na czasie z tego co zauważyłem przy zetorku hydraulika w prasie chodzi w 100 % a w masseyu był problem z podbierakiem i podnoszeniem nozy. Jeśli ktoś ma namiar na konkretnego mechanika najlepiej z powiatu płońskiego proszę priv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od diagnostyki i pomiaru ciśnień a nie od rozbierania. Zawory i miejsca diagnostyczne masz pod podłogą kabiny. Podłogę odkręcasz po podniesieniu wykładziny. Jeśli już chcesz dostać się do sprzęgła traktor trzeba rozpołowić tj oddzielić silnik od skrzyni przed kabiną.

Pisałeś że wspomaganie ciężko chodzi mierzyłeś ciśnienie. Jeśli pompa daje za małe ciśnienie to nawet jak sprzęgła będą dobre to system odczyta ,ze ciśnienie jest za niskie i wygeneruje taki błąd. To samo z tym co piszesz z prasą. Poszukaj choćby kogoś kto ci na tylnych wyjściach zmierzy. To moment a juz coś powie. Trzeba też zmierzyć ciśnienie systemowe.

Edytowane przez hubertuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2024 o 22:10, Rowan napisał(a):

24 nie występuje, to jest raczej 42. Sygnalizuje, że przy maxalnym prądzie na zawór nie został załączony czujnik ciśnienia. Więc do sprawdzenia czujnik oraz zawór tak na początek. Można po prostu miejscami zamienić najpierw czujnik, potem zawór. Można też zacząć o zmierzenia ciśnienia.

A jedzie Ci wogóle do przodu lub do tyłu? 

Witam ,ciągnik mf 4270 mierzę ciśnienie pod podłogą, jazda w przód 12 bar, jazda w tył 18 bar. Włącza się kontrolka niskiego ciśnienia oleju hydraulicznego i rozłącza jazde, czuć do przodu i do tyłu że ciągnik się trochę ślizga. Kosze sprzęgła robione 220mth wcześniej, po naprawie ciśnienie było 26 bar. Gdzie szukać przyczyny, znowu kosze czy może pompa też 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Przemek2175
      Witam. Chciałem zapytać jak zdemontować pompę w MF 6255? Jakieś znaki zrobić? Blokady ? Ciągnik nie ma mocy. Membrana na pompie wymieniona , turbina sprawdzona i mocy dalej brak
    • Przez michaalk
      Jaki olej silnikowy i hydrauliczny do mf6290 1999r? 
      Od czego są przyciski na drugim i trzecim zdjęciu?
       



    • Przez slajders25
      Witam. Rozgląda się za ciągnikiem tak z 140-150km. Interesuje mnie MF6480. Pytanie do użytkowników o awaryjność. Pełno w necie jest opinii że silnik perkinsa to gie... i że tylko sisu. Że wtryskiwacze padają, pompy paliwa, tylny podnośnik słaby itp. Mnie wszystko to dziwi bo mam obecnie 6180 z 96r i ten ciągnik jest naprawdę zajeb... Ma swoje wady ale służy mi od 1500 motogodzin i złego słowa o nim nie powiem. Wymieniłem w nim chłodnicę, pompę wody, uszczelniłem chłodniczkę i naprawiłem sterownik. Moim zdaniem to normalne rzeczy. Silnik igła. Choć to stary ciągnik to nawet przy ciężkiej pracy nie dymi. A silnik w 6480 jest przecież ten sam tylko dodano interkuler. Tak samo jak skrzynia dyna4 i tylny podnośnik. Nie zmieniałbym 6180 gdyby nie to że ma za lekki przód i ciut za mało mocy jak na moje maszyny.
      I teraz jak to jest naprawdę z tą awaryjnością. I jeszcze jak się wam sprawuje amortyzacja osi i kabiny bo z tym nie miałem doczynienia.
       
       
       
    • Przez masseyek6280
      Mam problem z mf 6280, ciągnik nie ma takiej mocy jak powinien, najprawdopodobniej to wina pompy wtryskowej. Czytałem o tej membranie w pompie wtryskowej która steruje dawką paliwa w zależności od ciśnienia doładowania, chciałbym na początku to sprawdzić niż oddawać pompę do kogokolwiek skoro możliwe że sam to naprawię w miarę szybko. Problemem jest tylko lokalizacja jej, jest ktoś kto byłby w stanie wysłać mi zdj pompy i zaznaczyć gdzie membrana się znajduje? Będę wdzięczny 🙂
    • Przez Krispl20000
      Planuję zamontować dodatkowe lampy robocze w miejscach przygotowanych pod oryginalne opcjonalne lampy (na barierkach, schodkach i błotnikach). Włożyłem bezpieczniki i przekaźniki, kontrolki na panelu zapalają się ale prąd nie dochodzi do kabli podciągniętych w miejscach montowania lamp. Jaki może być powód?
      Massey ferguson 6465 2004 Perkins
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v